Το 38% φέρθηκε όπως πριν τον κορωνοιό και το 34% επέμεινε στις περικοπές του shopping
Aν και ο συνολικός τζίρος συγκριτικά με πέρυσι, την αντίστοιχη περίοδο, «έπεσε» στο 1/3, οι μισοί έμποροι μίλησαν για μέτρια έως καλή κίνηση το πρώτο δεκαήμερο επαναλειτουργίας της αγοράς, με το κοινό να ανταποκρίνεται πρωτίστως στις προσφορές ενώ τα είδη ομορφιάς ήταν η πρώτη καταναλωτική τους επιλογή.
Η στάση του κόσμου προφανώς διαφοροποιήθηκε ανάλογα με την οικονομική κατάσταση και τις απολαβές του καθενός αυτές τις μεταβατικές μέρες. Το 38% έδειξε να επιστρέφει εύκολα στην κανονικότητα, το 34% επέμεινε στις περικοπές, το 17% ξόδεψε κάπως λιγότερα αλλά αισιοδοξεί για το μέλλον ενώ το 11% έδειξε να «διψάει» για shopping αυξάνοντας τις αγορές του και εκδηλώνντας στέρηση από τον εγκλεισμό της πανδημίας.
Οι μειωμένες τιμές και οι προσφορές βέβαια αποδείχθηκαν το κορυφαίο και πιο σημαντικό δέλεαρ (20, 25, 30, 40%) , οι μισοί καταναλωτές αφέθηκαν σε φθηνά προιόντα ενώ 3 στους 10 επέμειναν στα επώνυμα.
Τα στοιχεία αυτά προκύπτουν από την έρευνα του τμήματος Μελετών του Ε.Β.Ε.Π. σε συνεργασία με την Ο.Ε.Σ.Α.Ο.Ν.Ν.Α. που διεξήχθη για λογαριασμό του Π.Ε.Σ.Α. σε 22 περιοχές της Περιφέρειας Αττικής τις πρώτες 10 ημέρες επαναλειτουργίας της αγοράς.
Η έρευνα του Εμπορικού Συλλόγου της Αθήνας που κατέγραψε ότι μια στις τέσσερις επιχειρήσεις είχε πτώση τζίρου πάνω από 50% ενώ μόνο το 12,3% κατέγραψε αυξητικές τάσεις τζίρου.
Καλύτερες επιδόσεις πέτυχαν τα είδη ομορφιάς και γυναικείας περιποίησης, τα παιδικά και αθλητικά είδη.
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr