Δείτε για το καθένα ξεχωριστά
ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
Τα θέματα με το νέο σύστημα κάλυπταν ένα μεγάλο μέρος της ύλης, ήταν σαφή, κλιμακούμενης δυσκολίας και απαιτούσαν κριτική σκέψη καθώς για να απαντήσουν σωστά οι υποψήφιοι έπρεπε να συνδυάσουν παραγράφους από διαφορετικά σημεία του σχολικού βιβλίου. Ιδιαίτερη προσοχή απαιτούσε το Α2 θέμα για την κατάκτηση του «άριστα». Επιπλέον, στο θέμα Δ1 οι μαθητές καλούνταν να συνδυάσουν πληροφορίες από τέσσερα παραθέματα.
Όσον αφορά τα θέματα των αποφοίτων τα θέματα της πρώτης ομάδας ήταν προσπελάσιμα, ενώ απαιτητικά ήταν τα θέματα της δεύτερης ομάδας (πηγές) και ιδιαίτερα το Δ1, που με την οικονομική ορολογία των παραθεμάτων, ασφαλώς δυσκόλεψε τους υποψηφίους που εκ των πραγμάτων δεν ήταν εξοικειωμένοι μ’ αυτή.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
Τα θέματα στα οποία εξετάστηκαν οι υποψήφιοι με το νέο σύστημα ήταν αναμενόμενα χωρίς να παρουσιάζουν ιδιαίτερες δυσκολίες με εξαίρεση τα υποερωτήματα Β2, Δ2 και Δ3 που απαιτούσαν μεγαλύτερη προσοχή. Οι καλά προετοιμασμένοι μαθητές αναμένεται να προσεγγίσουν υψηλές βαθμολογίες.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Οι υποψήφιοι με το παλαιό σύστημα έπρεπε να προσέξουν τα υποερωτήματα Α1 και Β2. Τα Γ και Δ θέματα ήταν ακριβώς ίδια με τα αντίστοιχα του νέου συστήματος.
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr