Italia ti Amo, είπε με τον τρόπο της η Maria Grazia Chiuri εν όψει της επόμενης άνοιξης
Στο γραφικό Lecce στην Puglia, που πολλοί αποκαλούν Φλωρεντία του ιταλικού νότου, παρουσιάστηκε η resort σειρά του επόμενου έτους του γαλλικού οίκου Dior. H διοίκηση του επιδραστικού κολοσσού συνεχίζει να στηρίζει τις «pre» επιδείξεις θωρώντας πως έτσι μόνο το label αφηγείται τις ιστορίες του, ενώ η καλλιτεχνική διευθύντρια Maria Grazia Chiuri ως υπερήφανη ιταλίδα, οδήγησε τους προβολείς στην πατρίδα της. Ελάχιστοι ήταν οι επίσημοι καλεσμένοι κυρίως από τα media, καθώς δόθηκε πολύς χώρος σε καθίσματα και στα γύρω μπαλκόνια ώστε να παρακολουθήσουν το show οι ντόπιοι. Μάλιστα η Chiuri δήλωσε πως πρέπει «ο κόσμος εκεί να νιώσει τη μεγάλη αξία της παράδοσής και την σημασία της δημιουργικότητας των γυναικών μέσα στο σπίτι. Nα γιορτάσουν τη διαφορετικότητα του πολιτισμού τους» ανέφερε. To μαγευτικό σκηνικό με έμπνευση τα τοπικά πανηγύρια, ήταν που έκανε τη μεγάλη διαφορά. Η «δαντελένια» πλατεία Duomo με τον κεντρικό ναό της πανέμορφης κωμόπολης, φωταγωγήθηκε με αμέτρητα πολύχρωμα led αφήνοντας το κοινό άφωνο. Ηταν μια πολύ απαιτητική και τελικά εκθαμβωτική εγκατάσταση βασισμένη στα ήθη και τα έθιμα της Puglia. Ανάμεσα στους λαμπερούς σχηματισμούς υπήρχαν και φεμινιστικά συνθήματα που έχει καθιερώσει ο οίκος.
Τα ρούχα είχαν επιρροές από το φολκλορικό βεστιάριο της περιοχής. Μαντήλια στο κεφάλι, κορσέδες, δαντέλες, χαμηλές μπότες και ανάλαφρες φούστες με τυπώματα και κεντήματα παραδοσιακής «σχολής». Η συνεργασία με τεχνίτες της περιοχής σε υφάσματα και διάκοσμο ήταν προτεραιότητα της Chiuri, όπως είχε συμβεί παλιότερα στο Μαρακές. Οι ειδικοί της μόδας περιέγραψαν το ύφος βουκολικό και gipsy glam. Tα μοντέλα πλαιίωσαν μπάντα και χορευτές της νότιας Ιταλίας και όπως αναμενόταν οι θεατές του διαδικτύου θα ξεπερνούσαν τα 20 εκατομμύρια.
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr