Μεγαλώνει την επιχειρηματική της αυτοκρατορία με προιόντα ομορφιάς η Ριάνα, αλλά παραμένει πρωτίστως ατρόμητη style icon
Δυσεύρετα πια είναι τα πλάνα διασημοτήτων στο κόκκινο χαλί λόγω covid 19, οπότε το διαδίκτυο έχει κερδίσει τη μερίδα το λέοντoς στις όποιες, αξιοπρόσεκτες εμφανίσεις. Η 32χρονη Ριάνα έκανε λοιπόν virtual lunch προώθησης της νέας της σειράς προιόντων περιποίησης ομορφιάς ονόματι Fenty Skin χάρη στη συνεργασία της με τον κολοσσό όμιλο εταιρειών της Louis Vuitton και ακόμα μια φορά εντυπωσίασε. Περήφανη όπως πάντα για τις καμπύλες της φόρεσε μια sexy δερμάτινη εκδοχή του slip dress της δεκαετίας του ’90 με τις λεπτές τιράντες που με αποκαλυπτική πλάτη και τεράστιο σκίσιμο. Το styling ολοκλήρωναν πλεξούδες στα μαλλιά και ένα πέδιλο μονομάχου Fenty x Amina Muaddi με κορδόνια. Οι fashion experts έσπευσαν να επισημάνουν πως έτσι η RiRi προαναγγέλει τη μόδα της επόμενης σαιζόν όπου το δέρμα και το λάτεξ θα κάνουν θραύση. Επίσης, έκανε μεγάλη εντύπωση η ιδιαιτερότητα του ντραπέ στο ντεκολτέ για τέτοιο υλικό με «βαρύτητα» αλλά και για ένα πατρόν που καθιερώθηκε σε αιθέρια μορφή. (Θυμηθείτε τα νιάτα της Κέιτ Μος και το νυφικό της γυναίκας του Τζον Τζον Κένεντι).
H τραγουδίστρια- φαινόμενο των 9 βραβείων Γκράμι από τα Μπαρμπέιντος, μεγαλώνει έτσι την επιχειρηματική της αυτοκρατορία καθώς διαθέτει επίσης δημοφιλή brands ρούχων, εσωρούχων και μακιγιάζ. Όπως έχει δηλώσει στη βρετανική Vogue αυτή η νέα της απόπειρα προμηνύεται και η πιο απαιτητική: «Η φροντίδα του δέρματος είναι η αλήθεια. Είτε λειτουργεί είτε όχι. Δεν έχεις να κρυφτείς πουθενά» δήλωσε. Το ντεμπούτο της βέβαια στο χώρο το μοιράστηκε αυτόματα με τους 85 εκατομμύρια θαυμαστές της στο instagram.
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr