Τα επόμενα σχέδιά του
Η επίμαχη αλλαγή στα διοικητικά της Beat συμβαίνει σε μία δύσκολη για την εταιρεία περίοδο, καθώς η υγειονομική κρίση και η εφαρμογή μέτρων περιορισμού των μετακινήσεων μηδένισαν τις εξαιρετικές επιδόσεις του 2019.
Ο Νίκος Δανδράκης, ο άνθρωπος πίσω από το success story της Beat βρίσκεται από χθες εκτός της εταιρείας του και ενόσω έσπευσε να ενημερώσει τα προφίλ του, τόσο στο Linkedin, όσο και στο Facebook, απέφυγε να ανεβάσει οποιοδήποτε post για το τέλος μιας εποχής.
Αρκέστηκε σε ένα εσωτερικό email, με το οποίο αποχαιρετούσε τους εργαζόμενους στην εταιρεία, ενώ ευχαριστούσε τους συνεργάτες του, κάνοντας μία λεπτομερή αναφορά στην ιστορία της Beat μέχρι σήμερα.
Η «ηχηρή» σιωπή του, όπως, άλλωστε, αναμενόταν, δεν πέρασε απαρατήρητη από κύκλους της νεοφυούς επιχειρηματικότητας. Κάποιοι από αυτούς θεωρούν πως πρόκειται για μία μονομερή κίνηση από πλευράς του Free Now Group, της κοινοπραξίας των BMW Group και Daimler για τις αστικές μεταφορές, που απέκτησε το 2017 την εταιρεία.
Κάποιοι άλλοι, όμως, που γνωρίζουν καλά τον Νίκο Δρανδάκη άφηναν να εννοηθεί πως ο Mr. Beat έχει ήδη ετοιμάσει τα επόμενα επιχειρηματικά του βήματα. Το γεγονός, άλλωστε, ότι αποφάσισε να εγκαταλείψει την οικογενειακή επιχείρηση – μία βιομηχανία παπουτσιών – για να ασχοληθεί με τον προγραμματισμό και εν συνεχεία, να στήσει την πλατφόρμας εύρεσης ταξί, αποδεικνύει περίτρανα πως δεν φοβάται τις αλλαγές.
Στο «τιμόνι» της Beat τίθεται μέχρι νεωτέρας ο Paul Onnen, που τους τελευταίους τρεις μήνες είχε αναλάβει την θέση του διευθυντή Τεχνολογίας.
Σύμφωνα με το τότε διαδικτυακό… καλωσόρισμα του Νίκου Δρανδάκη, ο Onnen διαθέτει χρόνια εμπειρίας, έχοντας θητεύσει, μεταξύ άλλων, στη Google, την Amazon και την Expedia.
Η αλήθεια είναι, πάντως, πως η επίμαχη αλλαγή στα διοικητικά της Beat συμβαίνει σε μία δύσκολη για την εταιρεία περίοδο.
Η υγειονομική κρίση και κατ’ επέκταση η εφαρμογή μέτρων περιορισμού των μετακινήσεων είχε ως συνέπεια να μηδενιστούν οι εξαιρετικές επιδόσεις του 2019.
Υπενθυμίζεται πως πέρυσι ο αριθμός των διαδρομών αυξήθηκε κατά 35%, με την εταιρεία να «μετρά» στο κλείσιμο περισσότερο από 1,6 εκατομμύρια επιβάτες (εκ των οποίων οι 700.000 εγγράφηκαν το 2019).
Εξίσου ανοδικά κινήθηκε και ο συνεργαζόμενος στόλος, ο οποίος μεγάλωσε κατά 10%.
Τους τελευταίους μήνες, ωστόσο, η διοίκηση υποχρεώθηκε να προχωρήσει σε μειώσεις μισθών και απολύσεις.
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr