Του Θεόδωρου Κανελλόπουλου, Προέδρου Τ.Ε. ΕΔΟΠ/ΔΕΗ Πατρών - Αιγίου και μέλους του Δ.Σ. της ΕΔΟΠ/ΔΕΗ
Εάν για της ΗΠΑ η Coca Cola, η Persico,η General motors, κ.α. εταιρείες αποτελούν το Brand name της οικονομικής τους ανάπτυξης.
Εάν για τη Γερμανία η Volkswagen, η Siemens, η Bayer, κ.α. εταιρείες αποτελούν το Brand name της οικονομικής τους ανάπτυξης.
Εάν και για τη Γαλλία αντίστοιχα η Total, η Suez, η EDF, καθώς και στις περισσότερες οικονομικά αναπτυγμένες χώρες παγκόσμια, εταιρείες έχουν ταυτιστεί με την οικονομική ανάπτυξη και την ευημερία του λαού.
Στην Ελλάδα, αντίστοιχη εταιρεία αποτελεί η ΔΗΜΟΣΙΑ Επιχείρηση Ηλεκτρισμού, κατ’ κόσμο η ΔΕΗ.
Δυστυχώς διάβασα σε ανάρτηση στο Fb, και όχι μόνο, του συναδέλφου Νίκου Χατζάρα, την Αποκαθήλωση από τα κεντρικά γραφεία της επιχείρησης, του διαχρονικού σήματος της Εταιρείας.
Στα 70 χρόνια παρουσίας η ΔΕΗ στην Ελληνική Οικονομία, κατάφερε να ταυτιστεί με την οικονομική ανάπτυξη της Ελλάδας και την ευημερία των Ελλήνων.
Δυστυχώς για κάποιους αυτό πιθανόν να αποτελεί έγκλημα. Για κάποιους να μπαίνει τροχοπέδη στα σχέδια τους να ξεπουλήσουν την επιχείρηση, αφού ακόμη και σήμερα, παρόλη την εχθρικής στάση προς τους πελάτες της, αυτοί συνεχίζουν να την εμπιστεύονται.
Η αποκαθήλωση του σήματος αποτελεί, προσπάθεια διαγραφής της Ιστορικής της διαδρομής στην Ελληνική Οικονομία και της εμπιστοσύνης των Ελλήνων.
Η σημερινή Διοίκηση, αντί να αναζητά ένα καινούργιο εταιρικό σήμα και να δαπανά δεκάδες χιλιάδες ευρώ για τη νέα Οπτική Ταυτότητα των καταστημάτων της ΔΕΗ, οφείλει να αναδείξει την ιστορία του εξηλεκτρισμού της κάθε περιοχή στην Πατρίδας μας, αξιοποιώντας το Φωτογραφικό Ιστορικό της Αρχείο.
Έχει χρέος να διαφυλάξει το brand Name της επιχείρησης, που διαχρονικά απαξιώνεται από τις διορισμένες Διοικήσεις και από Ανώτατα Υπηρεσιακά στελέχη που δέχονταν ή και δέχονται αδιαμαρτύρητα, την μέχρι τώρα πορεία.
Οφείλει άμεσα να επεκτείνει το δίκτυο των καταστημάτων της σε όλες της Δημοτικές Ενότητες, αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες με το Διαδικτυακό κατάστημα, αλλά πρωτίστως, να παρέμβει στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση του 11770 που αμαυρώνει την εικόνα της.
Αποτελεί οικονομική σπατάλη η αναζήτηση, πρότασης για την Νέα Οπτική Ταυτότητα των καταστημάτων της ΔΕΗ, όταν μπορεί να σχεδιαστεί είτε από τους ίδιους τους εργαζομένους, είτε από προτάσεις με διαγωνισμό ανάδειξης ιδεών.
Σίγουρα όλα τα παραπάνω απαιτούν, εκτός της βούλησης και την πρόσληψη νέων συναδέλφων για να επανδρώσουν τα καταστήματα. Αποτελεί προτεραιότητα και πάγιο αίτημα του συνδικαλιστικού μας κινήματος, που δυστυχώς σήμερα δεν έχει την ίδια δυναμική διεκδίκηση.
Και σίγουρα, η ένταξη νέων πακέτων και παροχών που θα προσελκύσει τον πελάτη, στον ανταγωνισμό που υπάρχει στην ηλεκτρική ενέργεια και τις προοπτικές που ανοίγει η ηλεκτροκίνηση ή το αυτονομό-εξοικονομώ που η ΔΕΗ σήμερα είναι απούσα.
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr
* Τα κείμενα που φιλοξενούνται στη στήλη «Απόψεις» του thebest.gr απηχούν τις απόψεις των συγγραφέων και όχι του portal.