Την ολοκλήρωση κυκλοφοριακής μελέτης περιμένει η δημοτική Αρχή
Διαρκείς καθυστερήσεις καταγράφονται στην υπόθεση της αντιδρόμησης της οδού Κανακάρη η οποία συζητείται και «δρομολογείται» εδώ και πάνω από εφτά χρόνια ωστόσο, έως σήμερα, δεν έχει πάρει σάρκα και οστά.
Η πιο πρόσφατη ενημέρωση εκ μέρους της δημοτικής Αρχής κάνει λόγο για εξελίξεις προς τα τέλη του Φλεβάρη οπότε και ευελπιστούν ότι θα ολοκληρωθεί ακόμα μια κυκλοφοριακή μελέτη.
Η αναγκαιότητα αυτής της μελέτης προέκυψε κυρίως μετά την οριστική διαπίστωση ότι τα λεωφορεία, ειδικά οι «φυσαρμόνικες», δεν μπορούν να περάσουν από την οδό Κανακάρη καθώς και τη διπλή ανάπλαση Άνω και Κάτω πόλης που προβλέπει μεταξύ άλλων την πεζοδρόμηση μεγάλου τμήματος της οδού Μαιζώνος.
Η συγκεκριμένη μελέτη που θα ανάψει ουσιαστικά το οριστικό «πράσινο φως» για τις κυκλοφοριακές αλλαγές στο κέντρο της Πάτρας έπρεπε ήδη να έχει παραδοθεί από την εταιρεία που την έχει αναλάβει. Ωστόσο, όπως υποστηρίζει μιλώντας στο thebest.gr ο Αντιδήμαρχος Πολεοδομικού - Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού και Δόμησης και Δημοτικής Περιουσίας, Μιχάλης Αναστασίου, η απαγορεύσεις στην κυκλοφορία που έχει επιφέρει η πανδημία, επέφεραν καθυστερήσεις.
Και τούτο γιατί οι μελετητές δεν μπορούν να λάβουν αντιπροσωπευτικά δείγματα για τον φόρτο των δρόμων που εξετάζονται. Η βάση της μελέτης αφορά την αντιδρόμηση της Κανακάρη όμως αυτή η εξέλιξη αναμένεται να επιφέρει και άλλες αλλαγές σε δρόμους της πόλης. Ανάμεσα στα άλλα θα υπάρξει αντιδρόμηση και της Κορίνθου η οποία θα γίνει είσοδος της πόλης, ενώ τροποποιήσεις θα χρειαστεί να υπάρξουν σε Αγίας Σοφίας και Κωνσταντινουπόλεως.
Όπως επισημαίνει ο κ. Αναστασίου όταν παραληφθεί η μελέτη θα εξεταστεί από τη δημοτική Αρχή και σταδιακά θα περάσει από τις Επιτροπές και το Δημοτικό Συμβούλιο. Επίσης υποστηρίζει ότι πολλές από τις παρεμβάσεις που θα απαιτηθούν, φανάρια κτλ., έχουν ολοκληρωθεί ή δρομολογηθεί.
Για το θέμα μίλησε στο thebest.gr και ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «σπιράλ», Πέτρος Ψωμάς ο οποίος τονίζει ότι το συγκεκριμένο έργο δεν έχει μπει στο τεχνικό πρόγραμμα του 2021. «Υπάρχει παραδειγματική καθυστέρηση. Η δρομολόγηση του συγκεκριμένου έργου είναι κομβικής σημασίας γιατί αυτό συμπαρασύρει τη δρομολόγηση της Μαιζώνος και μια σειρά παρεμβάσεων που αφορούν το κυκλοφοριακό».
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr