Κι όλα αυτά ενώ ο εμπορικός κόσμος βρίσκεται αντιμέτωπος με σοβαρά προβλήματα
Τα πάνω – κάτω στην αγορά αθλητικών ειδών, φέρνει η νέα πολιτική ανάπτυξης της εταιρείας Nike, η οποία εδώ και ένα χρόνο ασκείται στην ελληνική αγορά, μέσω θυγατρικής.
Έτσι, πολλά από τα συμβόλαια συνεργασίας που είχαν υπογραφεί με λιανεμπορικά καταστήματα από τη Folli Follie όταν αυτή αποτελούσε τον επίσημο αντιπρόσωπο της Nike, τώρα «οδεύουν» στην λήξη τους κι εφόσον δεν ανανεωθούν, κάποιοι καταστηματάρχες θα σταματήσουν να εμπορεύονται προϊόντα με τη φίρμα. Διαβάστε περισσότερα στο sportin.gr
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr