Το delivery.gr φέρνει και στους Πατρινούς τα ψώνια από τα ΑΒ Βασιλόπουλος σε 2 ώρες
Δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο λέει η ρήση και αυτό ακριβώς έκανε το Delivery.gr για να έχουμε γρήγορα και ξεκούραστα στην πόρτα μας, τα ψώνια από τα ΑΒ Βασιλόπουλος μέσα σε δύο ώρες.
Η νέα υπηρεσία του super app Delivery.gr μετά την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη επεκτάθηκε και στην Πάτρα, ενώ σύντομα αναμένεται να είναι διαθέσιμη και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας.
«Διευρύνουμε και αναβαθμίζουμε διαρκώς τις υπηρεσίες μας απαντώντας στις νέες ανάγκες και στα καινούργια δεδομένα που έχει δημιουργήσει η πανδημία, ώστε να προσφέρουμε στους καταναλωτές, τις λύσεις που χρειάζονται» επισημαίνει ο Νίκος Ιωάννου του Delivery.gr.
Η νέα υπηρεσία δίνει τη δυνατότητα επιλογής προϊόντων σε πάνω από 3.000 κωδικούς για παραγγελίες από 25 ως 100 ευρώ, μέσα από μια εύκολη περιήγηση, ενώ ο στόλος διανομέων του Delivery.gr τα φέρνει στην πόρτα μας εντός δύο ωρών.
«Το Delivery.gr είναι η πρώτη χρονολογικά πλατφόρμα online παραγγελιών φαγητού στην Ελλάδα, η οποία ξεκίνησε από την Πάτρα το 2006 και πλέον έχει εξελιχθεί σε ένα super app που έχει ανεβάσει το οnline delivery σε άλλο επίπεδο. Μέσα από την πλατφόρμα μπορούμε να παραγγείλουμε, όχι μόνο φαγητό, καφέ ή προϊόντα super market, αλλά και μια σειρά άλλων αγαθών και υπηρεσιών, όπως είναι τα καθαριστήρια, τα ανθοπωλεία και τα είδη δώρων, ενώ για τα μικροψώνια του ο καταναλωτής έχει στη διάθεσή του μέσα από το Delivery.gr, το ekiosky’s, για είδη mini market, περιπτέρου, σνακ, προϊόντα προσωπικής φροντίδας κλπ. Σημαντικό επίσης κομμάτι των υπηρεσιών μας είναι η κατηγορία των grocery (κρεοπωλεία, ιχθυοπωλεία, ζαχαροπλαστεία, μαναβική και άλλα) η οποία συνεχώς εμπλουτίζεται. Είμαι πολύ χαρούμενος που το Delivery.gr μέσα από τη στρατηγική συνεργασία με τα ΑΒ Βασιλόπουλος “επιστρέφει” στην Πάτρα με νέες δυνατότητες».
Όπως εξηγεί ο κ. Ιωάννου, «το Delivery.gr συνεχίζει να αναπτύσσεται σε όλες τις κατευθύνσεις, από την επέκταση του δικτύου, μέχρι τη δημιουργία νέων καινοτόμων τεχνολογιών γιατί είναι ένα app, το οποίο εξελίσσεται διαρκώς και το οποίο στοχεύει στο να φέρνει στον χώρο μας ο,τιδήποτε μπορεί να γίνει delivery. Αυτό για παράδειγμα μπορεί να περιλαμβάνει μέχρι και τη φροντίδα κατοικιδίων».
Σχολιάζοντας το τοπίο που έχει διαμορφωθεί στο e-commerce επισημαίνει πως «ο κορωνοϊός το έχει μεταβάλει ραγδαία, εισάγοντας στο ηλεκτρονικό εμπόριο καταναλωτές που μέχρι πρόσφατα επέλεγαν τις δια ζώσης μόνο αγορές. Πλέον αυτό έχει αλλάξει και μάλιστα αυτή η διαφοροποίηση στις καταναλωτικές συμπεριφορές θα διατηρηθεί μετά και την υποχώρηση της υγειονομικής κρίσης, ενώ πολύ σημαντικός είναι ο χρόνος παράδοσης των προϊόντων και γενικότερα της εκτέλεσης των υπηρεσιών, γι αυτό το q-commerce (quick commerce) αποτελεί βασική παράμετρο».
Μάλιστα χαρακτηρίζει εντυπωσιακή την επιτάχυνση του ηλεκτρονικού εμπορίου και την αύξηση της μερίδας του καταναλωτικού κοινού το οποίο μπήκε στα ψηφιακά κανάλια για τις αγορές του, όταν αυτό σε κανονικές συνθήκες θα απαιτούσε πολύ μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
Τον Ιούλιο του 2019 το Delivery.gr εντάχθηκε στον Όμιλο Μούχαλη όπου έγινε ένα “πάντρεμα” του ηλεκτρονικού και του παραδοσιακού εμπορίου και σήμερα στην πλατφόρμα φιλοξενούνται πάνω από 3.000 επιχειρήσεις σε περισσότερες από 40 πόλεις. «Συνεχίζουμε να εργαζόμαστε ώστε να παρέχουμε στους καταναλωτές μια ολοκληρωμένη εμπειρία αλλάζοντας ουσιαστικά και αναβαθμίζοντας τον κόσμο του delivery» τονίζει κλείνοντας, ο κ. Ιωάννου.
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr