Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Αμαλιάδα Νάσος Νασόπουλος 15 χρόνια thebest Εκλογές ΗΠΑ 2024
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

/

Γ. Μαρλαφέκας (Λουξ): Γιατί εξαγοράσαμε τη Δίρφυς

Γ. Μαρλαφέκας (Λουξ): Γιατί εξαγοράσαμε τη Δίρφυς

Στην πατρινή Λουξ-Μαρλαφέκας το 42,34% της εταιρείας Δίρφυς, που βγήκε σε πλειστηριασμό

«Εμείς αυτό που θέλαμε να κάνουμε ήταν μια στρατηγική επένδυση. Και για αυτό διεκδικήσαμε το 42,34% της Δίρφυς που βγήκε σε πλειστηριασμό», δηλώνει στο Euro2day.gr ο επικεφαλής της πατρινής ΛΟΥΞ - Μαρλαφέκας, Γιάννης Μαρλαφέκας, ο οποίος σημειώνει: «Τα νέα πλάνα ανάπτυξης θα συναποφασισθούν με τον βασικό μέτοχο της Δίρφυς, με τον οποίο νομίζω ότι μπορούμε να συνεννοηθούμε».

Η πατρινή εταιρεία αναψυκτικών είναι ο πλειοδότης στον πλειστηριασμό που βγήκε τις προηγούμενες ημέρες με επισπεύδουσα την Intrum. Ο πλειστηριασμός αφορούσε το 42,34% της εταιρείας εμφιάλωσης νερού Δίρφυς, το οποίο κατείχε η Nίκας Συμμετοχών. Η τιμή της πρώτης προσφοράς είχε οριστεί στις 766.427 ευρώ ενώ η ΛΟΥΞ Μαρλαφέκας προσέφερε 1,2 εκατ. ευρώ.

 
 
Remaining Time-0:00
Fullscreen
Mute
Η Δίρφυς -οι εγκαταστάσεις της βρίσκονται στη Στενή Δίρφυος στην Εύβοια και το 2007 επένδυσε σε αυτή η Nίκας Συμμετοχών του Παναγιώτη Νίκα- εμφάνισε το 2019 (τελευταίος δημοσιευμένος ισολογισμός) πωλήσεις 6,36 εκατ. ευρώ από 5,609 εκατ. ευρώ και αποτέλεσμα προ φόρων 106.678 ευρώ έναντι ζημιών 59.618 ευρώ.


Η είσοδος της ΛΟΥΞ Μαρλαφέκας στη βιομηχανία εμφιάλωσης νερού Δίρφυς σηματοδοτεί την είσοδο της πατρινής εταιρείας σε έναν νέο κλάδο δραστηριότητας, στον οποίο το τελευταίο διάστημα υπάρχει έντονη επενδυτική δραστηριότητα.

Γιατί όμως η πατρινή βιομηχανία αποφάσισε να επενδύσει στην αγορά του νερού και δη στη Δίρφυς;

«Βλέπουμε ευκαιρίες στην αγορά του εμφιαλωμένου νερού. Έτσι αποφασίσαμε να διεκδικήσουμε το πακέτο μετοχών της Δίρφυς, η οποία βρίσκεται κοντά στον νομό Αττικής και αυτό δίνει στην εταιρεία συγκριτικό πλεονέκτημα», λέει ο κ. Μαρλαφέκας στο euro2day.gr.

Για τον Γ. Μαρλαφέκα, «κάθε εμφιαλωτής νερού οφείλει πρωτίστως να έχει το χαμηλότερο μεταφορικό κόστος» -πλεονέκτημα, σύμφωνα με τον ίδιο, που έχει η  Δίρφυς λόγω της θέσης που βρίσκεται.

Αναφορικά με το παλιό επενδυτικό σχέδιο της ΛΟΥΞ για τη δημιουργία παραγωγικής μονάδας στο Αίγιο, όπως παραδέχεται ο κ. Μαρλαφέκας, έχει παγώσει. Με τον σχεδιασμό της πατρινής βιομηχανίας να εστιάζει πλέον στην αύξηση των πωλήσεων, στην ενίσχυση του χαρτοφυλακίου των προϊόντων της ακόμη και μέσω νέων συνεργασιών και στην αξιοποίηση του δικτύου διανομής της.

Αναφορικά με ενδεχόμενη είσοδο επενδυτή στη ΛΟΥΞ, ο κ. Μαρλαφέκας είναι κατηγορηματικός: «Δεν βρισκόμαστε σε συζητήσεις. Δεν ψάχνουμε για χρηματοδότη με τη στενή έννοια του όρου και δεν πιστεύουμε ότι ένα fund θα μπορούσε να μας δώσει αξία», λέει.

 

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις