Ο νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας, οι αντιδράσεις για τα "Καλάβρυτα 1943", η αθρόα προσέλευση στο σινε Κάστρο στο Ρίο, η αρχαία Ελληνίδα Γιάννα Αγγελοπούλου, ο Dior στο Καλλιμάρμαρο κ.α.
Tι θυμόμαστε περισσότερο το 2021 από τις επάλξεις της τέχνης και του στυλ; Μέσα από τις συνεπείς στήλες culture και thebestview παρακολουθήσαμε και φέτος όσα συνέβησαν και βέβαια συμβάλαμε και αφουγκραστήκαμε πώς αποτυπώθηκαν στην κοινή γνώμη. Γράφουν Τάκης Μαρτάτος- Αντυ Μπακοπούλου
ΝΕΟ ΤΙΜΟΝΙ ΣΤΟ ΔΗΠΕΘΕ ΠΑΤΡΑΣ, ΕΝΑΡΞΗ ΜΕ... ΜΠΑΛΕΤΟ!
Στα σημαίνοντα γεγονότα της χρονιάς που τελειώνει, του 2021, μίας ολοφάνερα παράξενης χρονιάς που κύλησε υπό τη σκιά της πανδημίας σίγουρα είναι η έλευση του νέου καλλιτεχνικού διευθυντή του ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας, του σκηνοθέτη και μουσικού Λουκά Θάνου, ο οποίος «υπερίσχυσε» ανάμεσα σε 29 υποψηφίους.
Ο κ. Θάνος ερχόμενος στην Πάτρα δήλωσε εντυπωσιασμένος από την τεχνογνωσία των ανθρώπων του ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας και προχώρησε στη σύσταση Μπαλέτου, το οποίο και ανέβασε τον περίφημο «Καρυοθραύστη» του Τσαικόφσκι, την πρώτη μεγάλη παραγωγή επί θητείας του για τις γιορτινές μέρες.
Λουκάς Θάνος: Έχω εκπλαγεί με την τεχνογνωσία που συνάντησα στο ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας
Λουκάς Θάνος: Με αγχώνει που το πρώτο που άκουσα είναι πως η τοποθέτηση μου είναι πολιτική απόφαση
Η ΤΑΙΝΙΑ ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ 1943
Επίσης στα σημαντικά γεγονότα δεν θα μπορούσαμε να μην συμπεριλάβουμε αυτό που συνέβη με την συγκινητική και καλογυρισμένη, με σεβασμό στα τραγικά γεγονότα του Δεκέμβρη του ’43 στο λόφο του Καπή στα Καλάβρυτα, ταινία του Νικόλα Δημητρόπουλου «Καλάβρυτα 1943» που είδαν στις κινηματογραφικές αίθουσες κοντά στους 90.000 θεατές. Η ταινία λίγο πριν κάνει πρεμιέρα προκάλεσε αντιδράσεις για το γεγονός ότι στην πιο καθοριστική σκηνή της, παρουσίαζε έναν αυστριακό στρατιώτη να σπάζει την σφαλισμένη πόρτα του Δημοτικού σχολείου όπου είχαν κλείσει τα γυναικόπαιδα οι Γερμανοί Ναζί και είχαν βάλει φωτιά, σώζοντάς τα. Ο σκηνοθέτης και οι συντελεστές της ταινίας ανέφεραν πως το φιλμ δεν ήταν ντοκιμαντέρ ενώ όπως φάνηκε στη συνέχεια, μπροστά στην καλλιτεχνική αξία της ταινίας και στον σεβασμό που αντιμετώπισε το δύσκολο αυτό θέμα του Καλαβρυτινού Ολοκαυτώματος, η πτυχή αυτή του σεναρίου και η συγκεκριμένη σκηνή δεν ενόχλησε. Κι αυτό που έμεινε στο μυαλό και στα μάτια όλων μας ήταν το δακρυσμένο βλέμμα του σημαντικότατου Σουηδού ηθοποιού Μαξ Φον Σύντοφ που έμελλε τα «Καλάβρυτα 1943» να είναι και η τελευταία ταινία του καθώς απεβίωσε τον Μάρτιο του 2020.
«Καλάβρυτα 1943»: Τι απαντά ο σκηνοθέτης της ταινίας για τον σάλο που έχει δημιουργηθεί
40 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΥΕΔΡΟ
Το αγαπημένο Πολύεδρο, η κυψέλη αυτή πολιτισμού που λειτουργεί όχι μόνο ως βιβλιοπωλείο και γκαλερί αλλά διαθέτει και μία μπουτίκ με ψαγμένα ρούχα αλλά έχει κι αυτόν τον υπέροχο σκιερό κήπο του όπου μπορεί κάποιος να πιει το χυμό ή τη μπύρα του αλλά και να απολαύσει βιβλιοπαρουσιάσεις, κ.α., συμπλήρωσε και το γιόρτασε τον Ιούλιο του 2021, 40 χρόνια από τότε που διστακτικά σε μία «άγονη» πολιτιστικά Πάτρα άνοιξε τις πύλες του χάρη στο όραμα και φιλοσοφία και πολιτιστική ευαισθησία της εικαστικού Όλγας Νικολοπούλου και του Κωστή Καπέλα από τη Σύρο, ζευγάρι και στη ζωή. Το Πολύεδρο γρήγορα καθιερώθηκε, αγαπήθηκε και αγκαλιάστηκε από τους ανθρώπους της διανόησης και του πνεύματος αλλά και τον απλό κόσμο που ήθελε να ενημερωθεί και να απολαύσει εκδηλώσεις εικαστικού χαρακτήρα, παρουσιάσεις βιβλίων, λογοτεχνικές συζητήσεις και παρεμβάσεις, συναυλίες, θεατρικά δρώμενα, κ.α.
Και ποιοι αλήθεια δεν πέρασαν όλα αυτά τα χρόνια από το Πολύεδρο της οδού Κανακάρη 147 που πρωτοάνοιξε στις 10 και 11 Ιουλίου του μακρινού όπως μας φαίνεται σήμερα, έτους 1981!
Ο Κωστής Καπέλας και η Όλγα Νικολοπούλου συνεχίζουν με ζήλο και αγάπη την όλη προσπάθεια έχοντας πλέον στο πλευρό τους και το νέο «αίμα», την αγαπημένη τους κόρη, Λητώ Καπέλα.
Ο ΜΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΕΔΩ
Ο θάνατος του μεγάλου μας, διεθνούς συνθέτη και πνευματικού ανθρώπου, του δημιουργού του ανυπέρβλητου μουσικού θέματος για την Οσκαρική ταινία «Αλέξης Ζορμπάς» του Μιχάλη Κακογιάννη αλλά και του εμβληματικού αστυνομικού φιλμ των 70ς, «Σέρπικο» του Σίντνει Λιούμετ με τον Αλ Πατσίνο, Μίκη Θεοδωράκη στις 2 Σεπτεμβρίου 2021 συγκλόνισε όλους τους Έλληνες και η συγκίνηση και εδώ στην Πάτρα ήταν το ίδιο μεγάλη καθώς ο σπουδαίος μουσικός δημιουργός είχε ζήσει εδώ τα γυμνασιακά του χρόνια και κατοικούσε με την οικογένεια του κοντά στην πλατεία Βουδ. Όπως ανέφερε μιλώντας στο thebest.gr, η Βικτωρία Αγγελοπούλου, αντιδήμαρχος πολιτισμού επί δημαρχίας Ευάγγελου Φλωράτου, ο Δήμος Πατρέων είχε τιμήσει τον εκλιπόντα μεγάλο δημιουργό με τιμητική πλακέτα πριν από 21 χρόνια σε εκδήλωση που είχε λάβει χώρα στο Αρχαίο Ρωμαικό Ωδείο στο πλαίσιο του Διεθνούς Φεστιβάλ Πάτρας του Δήμου το καλοκαίρι του 2000 με παρόντα τον ίδιο τον Μίκη Θεοδωράκη. Επίσης λίγα χρόνια πιο πριν, το 1996 τον είχε τιμήσει και το Πανεπιστήμιο Πατρών επί πρυτανείας του Σταμάτη Αλαχιώτη. Η τιμητική εκδήλωση είχε γίνει κατά τον εορτασμό της επετείου της εξέγερσης του Πολυτεχνείου, το Νοέμβριο, και ήταν παρών ο ίδιος ο Μίκης Θεοδωράκης συνοδευόμενος από την αγαπημένη σύζυγο του Μυρτώ, ενώ την εισαγωγική ομιλία είχε κάνει ο ποιητής Διονύσης Καρατζάς, ποιήματα του οποίου είχε μελοποιήσει ο συνθέτης.
ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΣΙΝΕ ΚΑΣΤΡΟ ΣΤΟ ΡΙΟ
Μετά το πολύμηνο lockdown του περασμένου χειμώνα, ήρθε η στιγμή που δόθηκε το πράσινο φως να λειτουργήσουν και πάλι οι κινηματογραφικές αίθουσες και το μοναδικό θερινό σινεμά που απέμεινε στην Πάτρα, το ιστορικό σινε Κάστρο στο Ρίο με ιστορία από το 1971, άνοιξε τις πύλες του μία βραδιά προς τα τέλη Μάη (την Πέμπτη 27/5) με εναρκτήρια ταινία το «Nomadland» της Κλόι Ζάο, το φιλμ που ξεχώρισε και διακρίθηκε στα Όσκαρ που έγιναν λόγω της πανδημίας στα τέλη Απριλίου.
Αυτό που ακολούθησε όπως είπαν ο Παναγιώτης Κοτσαύτης και οι γονείς του Ειρήνη και Ανδρέας Κοτσαύτης στο thebest.gr, ήταν πρωτοφανές. Έζησαν ένα απίστευτο καλοκαίρι με πολλές ταινίες να γεμίζουν την αίθουσα στην επιτρεπόμενη πληρότητα του περίπου 75%. Χαμός για τον συγκινητικό «Πατέρα» με την βραβευμένη με Όσκαρ ερμηνεία του Άντονι Χόπκινς, χαμός και στο επίσης Οσκαρικό «Άσπρο πάτο» του Τόμας Βίντεμπεργκ με τον Μαντς Μίκκελεσεν, χαμός και στην επανέκδοση του τιμημένου με 7 Όσκαρ φιλμ «Το Κεντρί» με τους Ρόμπερτ Ρέντφορντ και Πολ Νιούμαν, κοσμοσυρροή στον «Άνθρωπο του Θεού» με τον Άρη Σερβετάλη ως Άγιο Νεκτάριο ενώ το σινε- Κάστρο κατάφερε να κλείσει στις αρχές Οκτωβρίου προφτάνοντας να προβάλλει ακόμα και το νέο Τζέιμς Μποντ, «No Time To Die.
Πάτρα: Πρώτη προβολή για το Σινέ Κάστρο στο Ρίο - Συγκίνηση στην "πρεμιέρα"
Πάτρα: Το κλασικό "Κεντρί" προσέλκυσε σινεφίλ όλων των ηλικιών στο θερινό σινε-Κάστρο στο Ρίο
Ο ΑΞΕΠΕΡΑΣΤΟΣ ΤΟΛΗΣ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΣ
Στις μεγάλες καλλιτεχνικές απώλειες του 2021 είναι αναμφίβολα ο ερμηνευτής Τόλης Βοσκόπουλος με την αρχοντική στόφα και την χαρακτηριστική ένρινη φωνή, ένας τραγουδιστής που άφησε εποχή από τα τέλη του ’60 που ξεκίνησε την πορεία του, παίζοντας και ως ηθοποιός ενώ τα πιο μεγάλα σουξέ του ήταν τα κομμάτια, «Αγωνία» και η «Ξανθή αγαπημένη Παναγιά». Το ντουέτο του με την Μαρινέλλα «Εγώ και εσύ – Τα λόγια είναι περιττά» παραμένει αγέραστο και βαθιά ερωτικό. Στην Πάτρα ο Τόλης Βοσκόπουλος είχε εμφανιστεί τόσο παλιότερα στα 70ς όσο και αργότερα όπως μαζί με τη Σοφία Βόσσου στο Villy’s Park στις αρχές της δεκαετίας του 2000 όσο στο χειμερινό Χάραμα όταν στεγαζόταν στην Μαιζώνος μετά την Παπαφλέσσα. Επίσης όπως είχαμε δει σε ανάρτηση του thebest.gr, είχε έρθει & για μια μοναδική συναυλία του, στο Κλειστό γήπεδο του Απόλλωνα, την Τετάρτη 25 Απριλίου 2018, στις 9 το βράδυ, πριν δηλαδή τρία χρόνια.
Μας αποχαιρέτισε στα 81 του χρόνια στις 19 Ιουλίου αφήνοντας για πάντα τη σφραγίδα του και την μοναδική γοητεία του παλιού σταρ της πίστας και του σινεμά, ενός γνήσιου σταρ, τζέντλεμαν, παλαιάς κοπής!
Ο "ανεπανάληπτος" και αρχοντικός Τόλης Βοσκόπουλος και η Πάτρα
"ΠΑΕΙ" ΚΑΙ Ο ΜΠΕΛΜΟΝΤΟ
Θλίψη και συγκίνηση προξένησε & στους Πατρινούς σινεφίλ και συζητήθηκε ιδιαίτερα η απώλεια του, του Γάλλου «ομορφάσχημου» σταρ του σινεμά Jean-Paul Belmondo, από τους διασημότερους Ευρωπαίους ηθοποιούς της δεκαετίας του ’60 και του ’70, μαζί με τον αλλοτινό γόη Αλέν Ντελόν.
Ο Μπελμοντό έσβησε στις 6 Σεπτεμβρίου 2021 στα 88 του χρόνια και στο ξεκίνημα της καριέρας του συνδέθηκε με τη «Νουβέλ βαγκ», το Γαλλικό Νέο Κύμα στον κινηματογράφο. Όπως γράφτηκε, δεν είναι τυχαίο πως κάθε κείμενο που αφορά στον Ζαν Πολ Μπελμοντό τα τελευταία σαράντα χρόνια ξεκινάει και τελειώνει με μια αναφορά στο φιλμ «Με Κομμένη την Ανάσα - À bout de souffle» του Ζαν-Λικ Γκοντάρ, το 1960, ένα μυθικό πλέον φιλμ, λατρεμένο από τους σινεφίλ.
Συγκίνηση και μεγάλες τιμές στην κηδεία του Ζαν Πολ Μπελμοντό στο Παρίσι
ΜΝΗΜΗ ΘΑΝΟΥ ΜΙΚΡΟΥΤΣΙΚΟΥ
Ο Θάνος Μικρούτσικος έφυγε από κοντά μας στα 72 του χρόνια, στις 28 Δεκεμβρίου 2019, πριν 2 χρόνια και η πόλη που γεννήθηκε, η Πάτρα τον τίμησε χαρίζοντας το όνομα του στο «Εργοστάσιο Τέχνης», αυτήν την αλλοτινή υποδομή της Πολιτιστικής Πρωτεύουσας του 2006, το πρόγραμμα της οποίας είχε προλάβει να στήσει ως καλλιτεχνικός διευθυντής ο εκλιπών συνθέτης και τραγουδοποιός πριν τελικά παραιτηθεί.
Το καλοκαίρι που μας πέρασε είδαμε το «Εργοστάσιο Τέχνης», για την ακρίβεια τον υπαίθριο χώρο έμπροσθεν του να λειτουργεί ως ο βασικός χώρος φιλοξενίας των εκδηλώσεων (θεατρικών και μουσικών) του Διεθνούς Φεστιβάλ Πάτρας 2021. Ανάμεσα στις εκδηλώσεις που προξένησαν σχεδόν sold out ήταν και η «Ιφιγένεια η εν Ταύροις» με τη Λένα Παπαληγούρα με την γκεστ εμφάνιση στο τέλος της σπουδαίας Χαρούλας Αλεξίου, Το φιλόδοξο όραμα του Δήμου Πατρέων είναι να μετατραπεί στην πορεία το «Εργοστάσιο Τέχνης» σε μία αντίστοιχη «Τεχνόπολη» (όπως είναι στο Γκάζι στην Αθήνα) για την Αχαική πρωτεύουσα. Ο χρόνος θα το δείξει στο μέλλον.
Πάντως από τις βραδιές που «έγραψαν» το πολιτιστικό καλοκαίρι του 2021 ήταν αυτή για τον Θάνο Μικρούτσικο, με τίτλο "Τους Προβολείς στήσε" & κεντρικό άξονα, τα θεατρικά τραγούδια του εκλιπόντος μουσικού δημιουργού. Τραγούδησαν στη συγκινησιακά φορτισμένη βραδιά ο Χρήστος Θηβαίος, ο Φοίβος Δεληβοριάς, ο Κώστας Θωμαίδης αλλά και η υπέροχη Ρίτα Αντωνοπούλου που έδωσε τα τελευταία χρόνια το δικό της ερμηνευτικό χρώμα και ευαισθησία σε κομμάτια του Θάνου Μικρούτσικου όπως η «Ελένη». Παρούσα εκείνη τη καλοκαιρινή βραδιά στο Εργοστάσιο Τέχνης Θάνος Μικρούτσικος παρουσία και του Δημάρχου Κώστα Πελετίδη, ήταν και η σύζυγος του μεγάλου Πατρινού συνθέτη Μαρία Παπαγιάννη.
Πάνω από 1400 Πατρινοί χειροκρότησαν την αξιόλογη παράσταση "Ιφιγένεια η εν Ταύροις" -ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ
40 ΧΡΟΝΙΑ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΤΟΥ ΟΚΠΕ
Σαράντα (40) χρόνια συμπλήρωσε το 2021 ο θεσμός του Φεστιβάλ Πάτρας - Θεσμός Αρχαίου Δράματος του Οργανισμού Καλλιτεχνικών Πολιτιστικών Εκδηλώσεων (ΟΚΠΕ) που οραματίστηκε και έστησε το μακρινό 1981 ο εκλιπών Ανδρέας Δ. Ανδριόπουλος. Συνεχιστής του θεσμού που εκτιμούν και έχουν αγαπήσει και στηρίξει οι Πατρινοί όλα αυτά τα χρόνια είναι ο Ανδρέας Α. Ανδριόπουλος, γιος του ιδρυτή του Φετιβάλ που το περασμένο δύσκολο καλοκαίρι κατάφερε έστω με περιορισμένο αριθμό θεατρικών παραστάσεων να κάνει τη διαφορά φέρνοντας τους θεατρόφιλους στο Αρχαίο Ρωμαικό Ωδείο. Παρουσίασε τις "Βάκχες" σε σκηνοθεσία Νικαίτης Κοντούρη με τον Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλο - Πενθέα, την "Μήδεια" του Μποστ με τον ξεκαρδιστικό Μάκη Παπαδημητρίου αλλά και την "Αντιγόνη" με τον Θανάση Παπαγεωργίου ως Κρέοντα σε σκηνοθεσία του Θέμη Μουμουλίδη. Οι παραστάσεις "Μήδεια" και "Βάκχες" παίχθηκαν και δεύτερη φορά λόγω του μεγάλου ενδιαφέροντος του κόσμου ενώ η επίσημη πρεμιέρα δόθηκε στις 6/9 με την "Αντιγόνη" με πρωταγωνίστρια την Χριστίνα Χειλά Φαμέλη. Πριν την παράσταση προβλήθηκε σύντομο συγκινητικό βίντεο - αφιέρωμα στον Ανδρέα Δ. Ανδριόπουλο.
Η αυλαία του φετινού επετειακού Φεστιβάλ έπεσε στις 10 Δεκεμβρίου με την παράσταση "Καρυοθραύστης" στο Πολιτιστικό Κέντρο του Πανεπιστημίου στο Ρίο, από τα Μπαλέτα του Θεάτρου της Μόσχας.
Συγκίνηση και νοσταλγία: Σαν σήμερα 29 Ιουνίου είχε ξεκινήσει πριν 40 χρόνια το Φεστιβάλ Πάτρας
Ψιχάλισε αλλά η παράσταση "Μήδεια" έγινε κανονικά - Φινάλε για το 40ο Φεστιβάλ Πάτρας -ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ
Ο DIOR ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Η πιο ηχηρή στιγμή από πλευράς μόδας το 2021 ήταν βέβαια το πολύκροτο cruise show του πανίσχυρου και μοναδικά επιδραστικού οίκου Dior στο Καλλιμάρμαρο της Αθήνας, γεγονός που ξεσήκωσε το πανελλήνιο ενδιαφέρον, φέρνοντας τη χώρα μας για πρώτη φορά στο προσκήνιο της διεθνούς fashion επικαιρότητας. Tον περασμένο Ιούνιο ο αρχαιοελληνικός πολιτισμός, τα 200 χρόνια από το 1821 και τα 70 χρόνια μετά την ιστορική φωτογράφιση στον Παρθενώνα με τουαλέτες Christian Dior, απέφεραν ένα θέαμα που την ερχόμενη άνοιξη θα επηρεάσει την παγκόσμια αγορά με την τάση του αέρινου, τα αρχαικά prints στα αθλητικά ρούχα και βέβαια το all white. Διασημότητες όπως οι Ανια Τέιλορ Τζόι, Κάρα Ντελεβίν, Πιερ Κασιράγκι, Μπεατρίς Μπορομέο, Ευγενία Νιάρχος, Μπιάνκα Μπραντολίνι, Σούκι Γουότερχάουζ, Μαρίζα Μπερενσόν, Καμίλ Ρόου ήρθαν στην Αθήνα χάρη στην έμπνευση της ιταλίδας creative director Maria Grazia Chiuri. Μεγάλο στοίχημα ο επαναπροσδιορισμός της ελευθερίας στην ένδυση με όχημα τον αρχαιοελληνικό χιτώνα. Ηταν η ώρα του εκσυγχρονισμού του Grecian style με ένα πρωτόγνωρο red carpet με την επίδειξη να φιγουράρει στα σημαντικότερα ξένα media.
ΤΟ 1821 ΕΓΙΝΕ ΜΟΔΑ, ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ Η ΓΙΑΝΝΑ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ
Tαυτόχρονα, γενικότερα η ελληνική ιστορία έγινε τάση μέσα στο 2021. Η πρόεδρος της Επιτροπής «Ελλάδα 2021» Γιάννα Αγγελοπούλου κατά την επίσημη επίσκεψή της στη Μάνη φόρεσε κομμάτια από την παραδοσιακή φορεσιά της περιοχής, με statement αξεσουάρ την πολυφωτογραφημένη επετειακή τσάντα του brand Callista, ένα πουγκί που είναι εμπνευσμένο από την παραδοσιακή φουστανέλα, και κυκλοφόρησε σε περιορισμένη έκδοση με αφορμή τη συμπλήρωση 200 χρόνων από την Ελληνική Επανάσταση. Αυτό το αξεσουάρ συζητήθηκε και σατιρίστηκε απίστευτα. Όμως η κ. Αγγελοπούλου συνέχισε αντίστοιχες εμφανίσεις και σε Μεσολόγγι και Αθήνα, με κορύφωση την μεγάλη παρέλαση στο Σύνταγμα. Ταυτόχρονα τα πιο γνωστά ελληνικά labels βάσισαν τις συλλογές τους στο 1821. Zeus & Dione, Sergakis κλπ συμπορεύτηκαν με τα επετειακά εκθέματα της ανακαινισμένης Εθνικής Πινακοθηκης.
MANESKIN, BALENCIAGA ΚΑΙ JAMES BOND
Τα κορίτσια της Ιταλίας «αναστενάζουν» και μόνο στο άκουσμα του ονόματος Damiano David, όχι μόνο λόγω του θριάμβου στη Γιουροβίζιον, αλλά όλη την τελευταία τετραετία που το συγκρότημα Maneskin αποθεώθηκε στο X- Factor και στο περίφημο Φεστιβάλ Τραγουδιού του Σαν Ρέμο. Αντίστοιχη ήταν και η υποδοχή του ιταλικού ροκ στα μέτη μας αλλά και του 22χρονου από τη Ρώμη, που αποκαλείται στον Τύπο «sex symbol della Generazione Z» και του αρέσουν πολύ τα τακούνια, τα θηλυπρεπή, εφαρμοστά outfits και το έντονο μακιγιάζ, δίχως να χάνει την αρρενωπότητά του. Πλέον το γκρουπ λανσάρει την «τρέλα» του οίκου Gucci και «σκίζει» ως την Αμερική.
Λίγο μετά οι θιασώτες της μόδας είχαν να σχολιάσουν την επανάκαμψη της πασαρέλας – υπερθέαμα του Met Galaστη Νέα Υόρκη, όπου η αιρετική ματιά του οίκου Balenciaga δέσποσε. Η «κουκουλωμένη» Κιμ Καρντάσιαν ως κατάμαυρη σκιά με εφαρμοστό catsuit (ολόσωμο κολάν) έκανε αίσθηση και έχει επηρεάσει και τη μόδα του τωρινού χειμώνα. Στη συνέχεια η τελευταία ταινία με τον Ντάνιελ Γκρεγκ ως James Bond έφερε πίσω τον κόσμο στα κλειστά σινεμά ενώ η πρεμιέρα της στο Λονδίνο είχε σήμα κατατεθέν το αστραφτερό, ολόχρυσο cape dress της δούκισσας Κέιτ Μίντλετον. Ωσπου να καταφθάσει ο δημοφιλέστατος Spiderman με τις "ουρές" το Δεκέμβριο, δεν είχαμε άλλη τόσο έντονη χολιγουντιανή λάμψη να μας τυλίξει.
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr