To brooqLy έχει ξεκινήσει τη λειτουργία του στην Ελλάδα, σε Αθήνα και Μύκονο, στη Ρουμανία και επεκτείνεται στην Αμερική και τη Βραζιλία
Τι σχέση έχει το Brooklyn με το κέρασμα στην Ελλάδα και ο «Μπρούκλης» που έλεγαν οι παλαιότεροι, με το brooqLy του Νίκου Ιωάννου;
To new beginning του πρώην Mr. Delivery.gr που ξεκίνησε επιχειρηματικά το 2006 από την Πάτρα, περνά κατά πολύ τα σύνορα της χώρας. Έχει βασικό επενδυτή το αμερικανικό fund Aeon vc, με Founder και CEO τον Δημήτρη Μάλλιο. Οι επενδύσεις του Aeon αφορούν σε παγκόσμιας διάστασης εταιρείες, όπως Facebook, Twitter, Spotify, Dropbox, Uber, Airbnb, DoorDash. Μέσω του brooqLy, το οποίο ετοιμάζεται να μπει στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, έκανε το επενδυτικό ντεμπούτο του στην Ελλάδα. Όπως εξηγεί ο συνιδρυτής και ένας από τους βασικούς μετόχους του brooqLy, Νίκος Ιωάννου, πρόκειται για ένα app, ένα νέο social network διασκέδασης ουσιαστικά, που συνδέει τους ανθρώπους μέσα από το κέρασμα.
«Tα feeds που διαμορφώνουν ένα timeline «καθαρό» από άλλου είδους δημοσιεύσεις, σου δείχνουν πού διασκεδάζουν οι φίλοι σου τους οποίους μπορείς να κεράσεις, είτε είσαι εκεί είτε όχι, καθώς και να γνωρίσεις νέα πρόσωπα και να συνομιλήσεις μαζί τους, με αφορμή ένα κέρασμα. Η “φιλοσοφία” του brooqLy είναι η σύνδεση, η επικοινωνία των ανθρώπων, μέσα από τη διασκέδαση. Άλλωστε στην Ελλάδα η κουλτούρα του κεράσματος, που παραμένει διαδεδομένη παρά τις κατά καιρούς οικονομικές δυσκολίες, είναι ακριβώς αυτή». Την ιδρυτική ομάδα εκτός από τον Νίκο Ιωάννου, αποτελούν ο Πάνος Λαζαρέτος και η Eλένη Μαριδάκη.
To brooqLy έχει ξεκινήσει τη λειτουργία του στην Ελλάδα, σε Αθήνα και Μύκονο, στη Ρουμανία ( Βουκουρέστι και Mamaia) και επεκτείνεται στην Αμερική (Ατλάντα, Μαϊάμι) και τη Βραζιλία, (Ρίο, Σάo Πάολο). «Η επέκταση του brooqLy θα είναι πανελλαδική και από τον νέο χρόνο θα είναι και στην Πάτρα, ενώ ετοιμάζεται για παγκόσμια ανάπτυξη μέσα από το χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, στο οποίο αναμένεται να εισαχθεί» εξηγεί ο κ. Ιωάννου.
Γιατί όμως επελέγη το όνομα brooqLy; Η απάντηση κρύβεται στο κέρασμα, το οποίο στην Ελλάδα είχε τη δική του σύνδεση με το Brooklyn, όπου παλαιότερα μετανάστευσαν πολλοί Έλληνες. Επιστρέφοντας στην Ελλάδα της οικονομικής ένδειας και έχοντας μαζέψει κάποια χρήματα, κερνούσαν τους συμπατριώτες τους, με αποτέλεσμα να προκύψει η έκφραση ήρθε ο «Μπρούκλης» να μας κεράσει.
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr