Τι αναφέρει η δικογραφία για τις κατηγορίες που αντιμετωπίζει ο οδηγός του λεωφορείου που ενεπλάκη στο δυστύχημα στο Βουκουρέστι
Ανθρωποκτονία εξ αμελείας και σωματικές βλάβες για 25 άτομα είναι οι κατηγορίες που περιλαμβάνονται στη δικογραφία, η οποία ακόμη σχηματίζεται από την αστυνομία της Ρουμανίας για τον οδηγό του τουριστικού λεωφορείουυ που ενεπλάκη στο δυστύχημα στο Βουκουρέστι. Αυτό δήλωσε στον ΣΚΑΙ ο δικηγόρος του οδηγού, Αλέξανδρος Ματθαίου.
Όπως είπε, η ανάκριση ξεκίνησε, αλλά είναι ακόμη νωρίς και ο οδηγός θα επιστρέψει στην Ελλάδα. Θα μεταβαίνει στο Βουκουρέστι, όποτε τον χρειάζονται οι ρουμανικές Αρχές.
Επιβεβαίωσε ότι τα τεστ έδειξαν πως ο πελάτης του δεν είχε καταναλώσει αλκοόλ, ούτε είχε κάνει χρήση ναρκωτικών.
Πώς έγινε το δυστύχημα
Ο κ. Ματθαίου περιγράφοντας το πώς έγινε το δυστύχημα είπε: "Ο οδηγός είδε τον περιοριστή, τον χτύπησε με την κεραία, το άκουσε όταν το χτύπησε και φρέναρε. Αφού φρέναρε, το λεωφορείο κινήθηκε για δύο μέτρα, με αποτέλεσμα να χτυπήσει στον περιοριστή το aircondition που βρισκόταν στην οροφή. Έτσι προκλήθηκε το δυστύχημα".
Αναφορικά με το αν ο οδηγός ήταν κουρασμένος απάντησε ότι δεν ήταν, το λεωφορείο έκανε αρκετές στάσεις στη διάρκεια της διαδρομής. Σε ερώτηση αν έτρεχε, ο δικηγόρος απάντησε αρνητικά και συμπλήρωσε πως ο ιδιοκτήτης της εταιρείας μιλά με τα καλύτερα λόγια για τον οδηγό και λέει πως είναι πολύ ήρεμος άνθρωπος.
"Εάν το υλικό που ήταν κατασκευασμένο το εμπόδιο ήταν ελαφρύ και με το πρώτο άγγιγμα ανασηκωνόταν αυτόματα, σήμερα δεν θα μιλούσαμε για την τραγωδία αυτή" είπε ο κ. Ματθαίου και απαντώντας σε ερώτηση γιατι ο οδηγός ακολούθησε αυτή τη διαδρομή απάντησε ότι το "το gps τον έβαλε εκεί και μπήκε στη λωρίδα".
Ο ρόλος του GPS κι η αντίδραση του οδηγού
Όπως φαίνεται στο σχετικό βίντεο, μερικά δευτερόλεπτα πριν από το δυστύχημα, ο οδηγός του λεωφορείου άλλαξε λωρίδα κυκλοφορίας, με αποτέλεσμα να προσκρούσει στη συνέχεια στη μπάρα που έμελλε να "κόψει" το νήμα της ζωής σε έναν 53χρονο και να τραυματίσει δεκάδες επιβάτες.
Πιο συγκεκριμένα, κατευθύνεται με τρόπο που δείχνει πως θα περάσει πάνω (και όχι μέσα) από το τούνελ, ωστόσο, λίγα μέτρα πριν από την είσοδο της σήραγγας άλλαξε λωρίδα, μπήκε αριστερά και πήγε να περάσει μέσα από αυτή.
Σύμφωνα με τους ειδικούς όμως, το γεγονός ότι ο επαγγελματίας οδηγός του λεωφορείου δεν αντέδρασε, κάνει τις Αρχές να διερευνούν τον ρόλο που έπαιξε το σύστημα πλοήγησης στο δυστύχημα.
Υπενθυμίζεται πως ο οδηγός, μιλώντας στους αστυνομικούς για το πώς έγινε το δυστύχημα, φέρεται να δήλωσε ότι ακολουθούσε τις οδηγίες για τη διαδρομή που έκανε μέσω google maps και δεν πρόλαβε να σταματήσει, όταν είδε την πινακίδα.
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr