Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Αμαλιάδα Νάσος Νασόπουλος
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Βουκουρέστι: Η υπερασπιστική γραμμή του οδηγού και τα επόμενα βήματα

ΦΩΤΟ - AP

ΦΩΤΟ - AP

Οι ενδεχόμενες κατηγορίες και τα λάθη στην κατασκευή της μοιραίας αψίδας

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται οι έρευνες για τα αίτια του θανατηφόρου δυστυχήματος με το τουριστικό πούλμαν που μετέφερε τους 47 Έλληνες στη Βουκουρέστι.

Ο οδηγός του λεωφορείου δεν έχει κληθεί ακόμη για κατάθεση από τις ρουμανικές αρχές, ωστόσο αναμένεται να παρουσιαστεί τις επόμενες ημέρες, καθώς πρόκειται για κατάθεση "κλειδί".

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, εάν επιβληθούν κατηγορίες στον οδηγό, θα είναι για ανθρωποκτονία από αμέλεια για τον 53χρονο άτυχο άνδρα από τη Λάρισα και για πρόκληση σωματικών βλαβών σε 25 ανθρώπους.

Ο οδηγός και ο δικηγόρος του είναι έτοιμοι ανά πάσα στιγμή τους καλέσουν οι ρουμανικές αρχές για να καταθέσουν. Η υπερασπιστική γραμμή του οδηγού θα βασιστεί σε επιχειρήματα εμπειρογνωμόνων σε οδικά δυστυχήματα.

Στο μικροσκόπιο θα μπει η κατασκευή της μοιραίας αψίδας και ο τρόπος με τον οποίο τοποθετήθηκε, που σύμφωνα με ειδικούς είναι λανθασμένος, γιατί δεν θα έπρεπε σε καμία περίπτωση να αποκολληθεί από το έδαφος, όπως και έγινε. Επίσης το υλικό από το οποίο ήταν φτιαγμένη ήταν ιδιαίτερα βαρύ καθώς, όπως λένε, ο στόχος ήταν να λειτουργήσει αποτρεπτικά για τον οδηγό και όχι βέβαια να συνθλίψει ό,τι περνά.

Ερωτηματικά εγείρονται και για τα έξι ατυχήματα που έχουν γίνει στο σημείο από τον Σεπτέμβριο, οπότε και ανακατασκευάστηκε η αερογέφυρα, με τα ρουμανικά μέσα ενημέρωσης να είναι ιδιαίτερα επικριτικά.

Επίσης θα τονιστεί ότι υπάρχουν πιο σύγχρονες μέθοδοι αποτροπής διέλευσης οχημάτων, που λειτουργούν με αισθητήρες και παράγουν ήχους και οπτικά μηνύματα, στους οδηγούς, προκειμένου να τους αποτρέψουν να περάσουν κάτω από την γέφυρα.

Ανοιχτό είναι το ενδεχόμενο να κληθούν και οι κατασκευαστές της αερογέφυρας για να δώσουν εξηγήσεις. Τα ερωτήματα που βαραίνουν τον οδηγό είναι γιατί οδήγησε για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα μόνος του και γιατί αγνόησε τα προειδοποιητικά μηνύματα.

Σήμερα αναμένεται και η νεκροψία νεκροτομή του 53χρονου άνδρα.

Δυστύχημα στο Βουκουρέστι: "Πάνω από 10 ώρες στο τιμόνι ο οδηγός - Ήταν πολύ προσεκτικός"
Νωρίτερα σήμερα, επιβάτης του μοιραίου λεωφορείου που μετέφερε 47 Έλληνες στο Βουκουρέστι μίλησε στην τηλεοπτική εκπομπή "Κοινωνία ώρα Mega".

Η επιβάτης, κ. Μαρία Θερσίτη, εξήγησε αρχικά πως, πριν το δυστύχημα δεν υπήρχε τίποτα που να προμήνυε τι επρόκειτο να συμβεί, καθώς "όλη η διαδρομή ήταν πολύ αργή, ο οδηγός πήγαινε αργά, ήταν πολύ προσεκτικός, δεν έκανε καμία προσπέραση".

"Το τελευταίο μου βλέμμα ήταν όταν μπήκαμε στην ευθεία, λίγο πριν το τούνελ, και ξαφνικά, μέσα σε ένα δευτερόλεπτο σκοτείνιασαν όλα", ανέφερε περιγράφοντας τις τελευταίες στιγμές πριν το δυστύχημα. "Και σε αυτή την ευθεία πήγαινε αργά", συμπλήρωσε.

Η κ. Θερσίτη καθόταν μόλις δύο θέσεις πίσω από τον 53χρονο επιβάτη από τη Λάρισα, που έχασε ακαριαία τη ζωή του, όταν πινακίδα καταπλάκωσε το λεωφορείο. "Μετά το χτύπημα είχε σφηνωθεί το κεφάλι μου μπροστά στο κάθισμα. Είχα χτυπήσει στο κεφάλι, την πλάτη και τον αυχένα. Η μπάρα, μαζί με την οροφή του λεωφορείου, με πλάκωνε, με πίεζε προς τα κάτω και άρχισα να φωνάζω", περιέγραψε.

"Αριστερά είχε φύγει το τζάμι, οπότε έβγαλα το χέρι μου και άρχισα να το χτυπάω ώστε να κάνω θόρυβο και να με ακούσουν οι υπόλοιποι. Ξαφνικά με τράβηξαν από τα δεξιά και απεγκλωβίστηκα. Δυστυχώς, όμως, από τα άτομα που κάθονταν μπροστά μου δεν άκουγα τίποτα. Ούτε βογγητά ούτε τίποτα", συμπλήρωσε.

Πάνω από 10 ώρες στο τιμόνι ο οδηγός
Όπως εξήγησε η επιβάτης κατά την τηλεοπτική της συνέντευξη, τη διαδρομή πραγματοποίησε ένας οδηγός, χωρίς παρουσία συνοδηγού.

Συγκεκριμένα, ενώ το ταξίδι ξεκίνησε από τον Βόλο με δύο οδηγούς, στη Θεσσαλονίκη ο ένας από τους δύο κατέβηκε και συνέχισε ο δεύτερος μόνος του, μέχρι το Βουκουρέστι.

"Από τις 11 η ώρα που φύγαμε από Θεσσαλονίκη, μέχρι το σημείο μηδέν, οδηγούσε" ανέφερε η επιβάτης.

Από την πλευρά του, ο δικηγόρος του οδηγού, Αλέξανδρος Ματθαίου, εξήγησε ότι "ο οδηγός έκανε πολλές στάσεις από τη Θεσσαλονίκη και δεν ήταν κουρασμένος". Όπως αποκάλυψε ο πελάτης του βρίσκεται σε σοκ και αντιμετωπίζει ψυχολογικά προβλήματα, μετά το τραγικό δυστύχημα.

Σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ, ο οδηγός, τελευταία στιγμή, αποφάσισε να αλλάξει πορεία για να περάσει κάτω από την γέφυρα, ενώ δεν είχε δει τις προειδοποιητικές σημάνσεις.

Υπενθυμίζεται ότι ο οδηγός κατηγορείται από τις ρουμανικές Αρχές γιαανθρωποκτονία εξ αμελείας και σωματικές βλάβες.

Οι ειδικοί πραγματογνώμονες καλούνται να ερευνήσουν το λόγο για τον οποίο ο οδηγός του μοιραίου πούλμαν δεν αντιλήφθηκε την σηματοδότηση που προειδοποιούσε για το επιτρεπόμενο ύψος οχημάτων.

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις