Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Αμαλιάδα Νάσος Νασόπουλος
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΘΕΑΤΡΟ

/

Ο Διονύσης Βούλτσος στο thebest.gr για «Το Νούμερο 31328» του Βενέζη: Είναι μία «μπιτάτη» παράσταση που «τσιτώνει» το θεατή

Ο  Διονύσης Βούλτσος στο thebest.gr για ...
Μαρτάτος Tάκης

Η παράσταση συνεχίζεται στο Λιθογραφείον, στην Πάτρα έως και την Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2023 - Η σκηνοθεσία & η θεατρική προσαρμογή του έργου του Ηλία Βενέζη φέρει την υπογραφή του Χρήστου Στρέπκου

Ως μία «μπιτάτη» παράσταση με έντονο το σωματικό στοιχείο που στη διαδρομή σε «τσιτώνει» και δεν σε κάνει να αναπολείς, χαρακτήρισε μιλώντας στο thebest.gr, o Πατρινός ηθοποιός Διονύσης Βούλτσος το έργο «Το Νούμερο 31328» του σπουδαίου Ηλία Βενέζη που έχει ανέβει στο Θέατρο Λιθογραφείον στην οδό Μαιζώνος 172β στην Πάτρα και όπου ο ίδιος κάνει ένα σωρό πρόσωπα μέσα από συνολικά 12 μεταμφιέσεις.

Είναι η 1η φορά που επιχειρείται η θεατρική μεταφορά του εμβληματικού αυτού βιβλίου – ντοκουμέντου του Ηλία Βενέζη (1904-1973) με τον Πατρινό ηθοποιό και σκηνοθέτη Χρήστο Στρέπκο να υπογράφει τη θεατρική διασκευή – προσαρμογή και τη σκηνοθεσία. «Είναι μία ωραία σύγχρονη ματιά και μία σημαντική διασκευή από τον Χρήστο Στρέπκο που απέδωσε μέσα από μία ελλειπτική ανάσυρση και συγχωνεύσεις σκηνών μία γόνιμη σκηνική ανάγνωση του βιβλίου του Βενέζη», ανέφερε στο thebest.gr ο Διονύσης Βούλτσος, ένας ιδιαίτερα αγαπητός ηθοποιός στην πόλη της Πάτρας και όχι μόνο, με μία καλλιτεχνική παρουσία που όπως μας θύμισε ο ίδιος έφτασε  τα σαράντα και πλέον χρόνια.

Ήταν το 1981 σπουδαστής στη δραματική σχολή του Πειραικού Συνδέσμου που πρωτοέπαιξε επαγγελματικά παρέα τότε με τον Χάρη Ρώμα και τον Μιχάλη Ρέππα στην «Δωδεκάτη Νύχτα» του Σαίξπηρ σε μία βερσιόν που θύμιζε μιούζικαλ με την υπογραφή του Μίμη Πλέσσα στην Ελληνοαμερικανική Ένωση. Έκτοτε ο Διονύσης Βούλτσος που τα παιδικά, σχολικά του χρόνια τα έζησε στο γειτονικό Βαρθολομιό της Ηλείας, αφοσιώθηκε στην υποκριτική παίζοντας σε πολλές παραστάσεις του ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας όπου μάλιστα σκηνοθέτησε και το υπέροχο έργο της Ξένιας Καλογεροπούλου «Οικογένεια Νώε» ενώ έχει σκηνοθετήσει και πολλές θεατρικές δουλειές της Θεατρικής ομάδας εργαζομένων του Πανεπιστημίου Πατρών.

Την φετινή χειμερινή περίοδο προηγήθηκε η παράσταση "100 Χρόνια Τρέλας" στο Επίκεντρο+ σε σκηνοθεσία του Μίλτου Νίκα όπου ο Διονύσης Βούλτσος μοιράστηκε το θεατρικό σανίδι με τον Βασίλη Κόκκαλη και την Κατερίνα Κολλυροπούλου και κατόπιν ακολούθησε η παράσταση «Το Νούμερο 31328» στο Λιθογραφείον που ολοκληρώνεται αυτή την Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2023 ενώ στα αμέσως επόμενα σχέδιά του όπως ο ίδιος μας είπε, είναι το ανέβασμα ενός επίσης πολύ γνωστού έργου που στην Ελλάδα πρωτοπαρουσίασε το 1975 η αξέχαστη Έλλη Λαμπέτη, με τίτλο «Η Κυρία Μαργαρίτα» του Ρομπέρτο Ατάιντε που ο Διονύσης Βούλτσος σκηνοθετεί και προγραμματίζεται να κάνει πρεμιέρα τέλη Ιανουαρίου επίσης στο Λιθογραφείον. «Το κάνουμε να μοιάζει σαν να είναι ένας γυναικείος χορός. Το κεντρικό πρόσωπο είναι μία δασκάλα στην τάξη, η οποία όμως κάνει οτιδήποτε άλλο από τακτικά πράγματα. Θα το χαρακτήριζα ως έναν άλλης μορφής, Κύκλο των χαμένων ποιητών», τόνισε στο thebest.gr ο Διονύσης Βούλτσος.

Επιστρέφοντας τη κουβέντα μας στην παράσταση «Το Νούμερο 31328», μας είπε πως ο νέος ταλαντούχος ηθοποιός Αλέξανδρος Τσίτσος από την Πρέβεζα που πρόπερσι τέλειωσε τη σχολή δραματικής τέχνης του ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας, υποδύεται στο έργο τον Ηλία Βενέζη σε νεαρή ηλικία. Είναι ένα αυτοβιογραφικό οδοιπορικό του ιδίου και των συντρόφων του σε απάνθρωπες συνθήκες αιχμαλωσίας, στα Αμελέ Ταμπουρού που ήταν από τα πιο σκληρά στρατόπεδα συγκεντρώσεως των Τούρκων. «Είναι μία παράσταση από την οποία οι θεατές βγαίνουν συγκινημένοι και σαν να έχουν δεχτεί μία δυνατή “καμτσικιά”. Παίζει σημαντικό ρόλο και η μουσική του Σπήλιου Καστάνη ενώ εκτός του Αλέξανδρου Τσίτσου που κάνει τον Ηλία Βενέζη, οι υπόλοιποι υποδυόμαστε μία πλειάδα ρόλων όπως τους σκλαβωμένους συντρόφους του Βενέζη, τους Τούρκους φύλακες, κ.α.», ανέφερε ο Διονύσης Βούλτσος προσθέτοντας πως στο έργο παίζουν και ο Θεσσαλονικιός ηθοποιός Βασίλης Τσόρλαλης με τον οποίο είχαν ξανασυνεργαστεί το 2019 στην παράσταση σε σκηνοθεσία Κώστα Τσιάνου «Τρισεύγενη» του Κωστή Παλαμά που είχε ανέβει με επιτυχία από το ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας, και ο νεαρός ηθοποιός Θανος Δημόπουλος που τέλειωσε πέρυσι τη σχολή δραματικής τέχνης του ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας.

Το σκηνικό & τα κοστούμια είναι του Σκωτσέζου δημιουργού Κέννυ ΜακΛέλλαν, η μουσική του Σπήλιου Καστάνη και οι φωτισμοί της Ευσταθίας Δρακονταειδή.

Οι φωτογραφίες της παράστασης είναι του Βασίλη Ζαβέρδα.

Πρόκειται για μία παραγωγή της «Μηχανής Τέχνης» & αξίζει να σημειωθεί πως η συγκεκριμένη παράσταση επιχορηγήθηκε και τελεί υπό την αιγίδα του ΥΠ.ΠΟ.Α.  

Οι τελευταίες προγραμματισμένες παραστάσεις είναι απόψε Πέμπτη 5/1 στις 21:00, την Παρασκευή 6/1/2023 στις 21:00, το Σάββατο 7/1 επίσης στις 21:00 και την Κυριακή 8/1 στις 19:30.

Εισιτήρια: Κανονικό 12€, Μειωμένο 10€.

Προπώληση 8€.

Υπηρεσία Εισιτηρίων - TicketServices.gr

Εκδήλωση στο Facebook:

https://www.facebook.com/events/673790661137291/673790701137287/

Διάρκεια Παράστασης: 85 λεπτά.

Τέλος για τις πρόσφατες εξελίξεις με το Προεδρικό Διάταγμα με το οποίο η κυβέρνηση επιχειρεί να υποβαθμίσει και να εξισώσει τα πτυχία όλων των απόφοιτων Δραματικών Σχολών, αναγνωρισμένων από το Υπουργείο Πολιτισμού, με απολυτήριο λυκείου, ο Διονύσης Βούλτσος μας σχολίασε πως "πρόκειται για μία απόφαση στα όρια του γελοίου και για μία επί χάρτου πολιτική απόφαση – παρωδία".

Σε σκηνή της παράστασης "Τρισεύγενη...

Σε σκηνή της παράστασης "Τρισεύγενη" στο ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας.

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Culture