Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Αμαλιάδα Νάσος Νασόπουλος
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Προαστιακός Πάτρας: «Ακύρωση δρομολογίων, καθυστερήσεις»- Τι ζητά ο Σύλλογος Φίλων του Προαστιακού

Προαστιακός Πάτρας: «Ακύρωση δρομολογίων...

"Νέα προβλήματα - Προτάσεις για την αξιοπιστία του Προαστιακού" από τους Φίλους Προαστιακού Σιδηροδρόμου Πάτρας και την Ένωση Πολιτών

Προβλήματα στη λειτουργία του Προαστιακού Σιδηροδρόμου της Πάτρας διαπιστώνει ο Σύλλογος Φίλων του Προαστιακού.

Όπως αναφέρει η ανακοίνωση:

Οι φίλοι του προαστιακού σιδηροδρόμου της Πάτρας, παρακολουθούμε με ανησυχία προβληματικές καταστάσεις να επαναλαμβάνονται συχνά, με αποτέλεσμα η εμπιστοσύνη του κοινού, το κυριότερο θεμέλιο κάθε μέσου σταθερής τροχιάς, να μειώνεται.

Τη Δευτέρα 23/1/23 ακυρώθηκαν όλα τα πρωινά δρομολόγια του Νοτίου κλάδου έως τις 10:00 λόγω βλάβης του συρμού χωρίς να αντικατασταθούν με λεωφορεία. Από το μεσημέρι και έπειτα καθυστερήσεις στο Βόρειο κλάδο οι οποίες παρέσυραν και το Νότιο έως το απόγευμα στις 17:30 όπου έκλεισε ο Β. κλάδος. Τα δρομολόγια του Β. Κλάδου αντικαταστάθηκαν με λεωφορεία (σε αντίθεση με το Νότιο) με όλες τις στάσεις πλην των Μποζαΐτίκων (σχετικές ανακοινώσεις από την εφαρμογή telegram). Η σιδηροδρομική γραμμή από τον Άγιο Ανδρέα έως και τη στάση Μποζαΐτικα ήταν ελεύθερη προς χρήση. Παρόλο αυτά δε γνωρίζουμε ποιος αποφάσισε την πλήρη διακοπή των δρομολογίων και αν εξετάστηκε το σενάριο από την HT η στάση Μποζαΐτικα να αποτελέσει προσωρινά τη στάση μετεπιβίβασης των λεωφορειακών γραμμών (αντί του Καστελλοκάμπου) χωρίς να επέλθει ιδιαίτερα ταλαιπωρία και διέκοψαν απλά τα δρομολόγια (εύκολη λύση).

Η αξιοπιστία της υπηρεσίας έχει κτυπήσει κόκκινο και αν δε γίνουν κατάλληλες κινήσεις θα καταρρεύσει. Προτείνουμε λοιπόν τα εξής:

1.    Η αύξηση των βλαβών δε λύνεται με τις συντηρήσεις και τις μικροεπισκευές. Τα τραίνα σε λιγότερο από χρόνο κλίνουν μια 20ετία και θα πρέπει να περάσουν Γενική Επισκευή ή και Ανακατασκευή γιατί το προσδόκιμο όριο ζωής θα λήξει αν δεν έχει ήδη γίνει. Σε διαφορετική περίπτωση η ΓΑΙΟΣΕ θα πρέπει να προχωρήσει στο σχεδιασμό για προμήθεια νέων μετρικών συρμών.

2.    Η γραμμή σε όλο το δίκτυο χρήζει ΑΜΕΣΑ επισκευής και βαριάς συντήρησης ιδιαίτερα στο Βόρειο Κλάδο. Ο ΟΣΕ θα πρέπει να “τρέξει” τη διαδικασία που είχε ξεκινήσει για την εργολαβία αποκατάστασης της γραμμής σε όλο το τμήμα. Η κατάσταση της γραμμής καταπονεί περισσότερο τους ήδη επιβαρυμένους συρμούς αλλά δημιουργεί και καθυστερήσεις οι οποίες δεν ανακτώνται άμεσα.

3.    Το πολιτικό προσωπικό της περιοχής μας και οι φορείς, θα πρέπει να πιέσουν με κάθε τρόπο για την ομαλή λειτουργία του προαστιακού ο οποίος είναι ένα από τα βασικά μέσα μαζικής μετακίνησης στην πόλης μας και το οποίο μακροπρόθεσμα μπορεί να αποτελέσει τη ραχοκοκαλιά των αστικών μεταφορών της περιοχής μας..

Οι παραπάνω ενέργειες είναι απαραίτητες τόσο για να ανακτήσει η υπηρεσία τη χαμένη της αξιοπιστία όσο και να ανταποκριθεί στα ωριαία δρομολόγια προς K. Αχαΐα όταν ο ΟΣΕ ολοκληρώσει τις εργασίες ανάταξης της γραμμής.

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις