H εταιρεία Clevr έχει γυναικεία διεύθυνση και οικολογικό χαρακτήρα, οπότε την «πρόσεξε» η δούκισσα
Αν και αποφεύγει της τηλεοπτικές εμφανίσεις και τα social media, η Μέγκαν Μαρκλ αλλάζει τακτική όταν πρόκειται να προωθήσει κάτι που την ενδιαφέρει.
Πρόσφατα, η δούκισσα του Sussex πρωταγωνίστησε σε προωθητικό βίντεο στο Instagram ενός brand καφέ στο οποίο έχει και η ίδια επενδύσει. Η ιδρύτρια του brand Clevr, Hannah Mendoza, εμφανίζεται στη διαφήμιση που δείχνει πώς κατάφερε να χτίσει το brand της από το μηδέν, σημειώνοντας πόσο πολύ εξελίχθηκε και μεγάλωσε η εταιρεία όταν η Μέγκαν πρόσεξε τα προϊόντα- που τα περισσότερα είναι φυτικά ροφήματα και καφέδες ολιστικής λογικής- τα λάτρεψε και τα έκανε δώρο στην Oprah Winfrey.
Η Mέγκαν ξεκίνησε να πίνει τα latte και όχι μόνο τα απόλαυσε αλλά παθιάστηκε με το να στηρίξει τις γυναίκες που ίδρυσαν την εταιρεία, τις βιώσιμες πηγές και τη πρακτική επιστροφής τροφίμων του brand.
«Εγινε η πρώτη μας επενδύτρια, σύμβουλος και μεγαλύτερη πρέσβειρα του Clevr», λέει στο βίντεο η Mendoza ενώ στη διαφήμιση φαίνεται η Μέγκαν να ποζάρει μαζί της και να πίνει μια κούπα καφέ.
Το brand κατάφερε να μπει το 2021 τη λίστα με τα «100 αγαπημένα πράγματα της Oprah», έναν επιδραστικό κατάλογο που ακολουθούν πολλοί Αμερικάνοι. «Η μικρή μας ομάδα δεν ήταν έτοιμη για αυτό και καταλήξαμε να έχουμε sold out όλα τα προϊόντα μας για δυο μήνες» περιγράφει η δημιουργός.
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr