Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Αμαλιάδα Νάσος Νασόπουλος 15 χρόνια thebest Εκλογές ΗΠΑ 2024
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Πάτρα: Δολιοφθορές στο σιδηρόδρομο- Πέφτουν μπάρες, κόβουν και κρύβουν καλώδια- Εκνευρισμένοι οι συνδικαλιστές

Πάτρα: Δολιοφθορές στο σιδηρόδρομο- Πέφτ...
Τσίχλα Κωνσταντίνα
[email protected] , Facebook Page

Τι λέει στο thebest.gr ο γραμματέας του Συνδέσμου Σιδηροδρομικών Πελοποννήσου Σταύρος Πήλιος

Μετά τα μέτρα που ανήγγειλε ο υπουργός Επικρατείας και  Μεταφορών-Υποδομών Γιώργος Γεραπετρίτης  για τη λειτουργία των τρένων, στόχος είναι να επανέλθουν στα τέλη του Μαρτίου ενώ την ίδια στιγμή, στην Πάτρα, όπως αναφέρει ο γραμματέας του Συνδέσμου Σιδηροδρομικών Πελοποννήσου, σημειώνονται δολιοφθορές σε προστατευτικές μπάρες και όχι μόνο.

Όπως εξηγεί μιλώντας στο thebest.gr ο Σταύρος Πήλιος, «έγινε μία σύσκεψη μεταξύ των Σωματείων και της Ομοσπονδίας σιδηροδρομικών με τον Υπουργό. Εκεί αποφασίστηκε ότι θέλουμε ανοιχτό σιδηρόδρομο και ταυτόχρονα να επιταχυνθούν όλα αυτά που δεν έχουν γίνει τόσα χρόνια, όσο γίνεται, ώστε να κινούνται τα τρένα με ασφάλεια.

Στόχος είναι να ξεκινήσουμε να λειτουργούμε τα προαστιακά τρένα και τα εμπορικά και μέχρι τέλος του μήνα να έχουμε μπει σε ένα ρυθμό λειτουργίας. Όχι 100% όπως διαφάνηκε.

Αυτά είναι μία πρώτη προσέγγιση, τη Δευτέρα θα έχουμε πάλι συζήτηση για την επίλυση κι άλλων θεμάτων. Το θέμα είναι όμως πέρα από τα λόγια να δούμε και πράξεις και μάλιστα με γρήγορους ρυθμούς.

Το βράδυ της Πέμπτης είχαμε δολιοφθορά. Ξαφνικά έπεσαν οι μπάρες στην Ελ. Βενιζέλου, στη Βορείου Ηπείρου. Κάποιος πήγε, έσκαψε, βρήκε το καλώδιο, το έκοψε και το έκρυψε μάλιστα έτσι ώστε να μη το βρούμε και να μη το επισκευάσουμε εύκολα. Υπάρχουν περιπτώσεις που για λόγους ασφάλειας οι μπάρες πέφτουν και δεν σηκώνονται για να ασφαλίζεται το τρένο και ο κόσμος από ατύχημα. Στην περιοχή της ΒΙΠΕ κατέβασαν το γενικό από το ρολόι της ΔΕΗ. Φαίνεται λοιπόν ότι υπάρχουν κάποιοι που δε θέλουν τη λειτουργία του σιδηροδρόμου και δημιουργούν θέματα για να φαίνεται ότι όλα είναι επικίνδυνα.

Στην περιοχή μας δεν έχουμε πρόβλημα ούτε με την τηλεδιοίκηση ούτε με τη σηματοδότηση γιατί η γραμμή μας ούτε μπορεί να έχει ούτε και χρειάζεται τέτοια πράγματα. Κάνουμε αστική συγκοινωνία, ένα τρένο πάει ένα τρένο έρχεται Πρόβλημα έχουμε με την παλαιότητα της γραμμής που θέλει αναβάθμιση και συντήρηση. Πρόβλημα έχουμε επίσης με την έλλειψη προσωπικού και υλικών.  Εάν υπάρχουν αυτά, το τρένο θα λειτουργεί με ασφάλεια, όπως μέχρι σήμερα. Είμαστε τρεις άνθρωποι ηλικίας 60 ετών. Χρειαζόμαστε ενίσχυση πλέον και ο κόσμος δεν έχει να φοβηθεί τίποτα».

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις