Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Αμαλιάδα Νάσος Νασόπουλος
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Αχαΐα: Οι έμποροι στον καιρό του e-shop- Πόσα καταστήματα έχουν πει το «ναι»

Αχαΐα: Οι έμποροι στον καιρό του e-shop-...
Κωνσταντίνα Ανδριοπούλου
[email protected]

Πόσο έχουν πληγεί τα φυσικά καταστήματα από το ηλεκτρονικό εμπόριο;

«Μόλις το 25% των φυσικών εμπορικών καταστημάτων της Αχαΐας λειτουργεί e-shop, ενώ υπάρχει και ένα 3% που λειτουργεί μόνο μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου» αναφέρει στο thebest.gr ο πρόεδρος  της Ομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας Πελοποννήσου, Νοτιοδυτικής Ελλάδος, Ζακύνθου, Κεφαλληνίας & Ιθάκης (ΟΕΕΣΠ), Γιώργος Βαγενάς.

«Μεγαλύτερη ζήτηση μέσω e-shop στην περιοχή μας έχουν, η ένδυση και υπόδηση, τα δώρα αλλά και τα παιχνίδια» τονίζει.

Το ηλεκτρονικό εμπόριο την τελευταία τριετία λόγω πανδημίας, δεν βρήκε έτοιμες τις επιχειρήσεις, καθώς πριν το lockdown μόλις το 5% των καταστημάτων στην Αχαΐα λειτουργούσαν και e-shop, όμως σταδιακά κατάφεραν να αναπτυχθούν και να ανταποκριθούν στις ανάγκες, ενώ όσο περνάει ο καιρός αρκετοί είναι οι έμποροι της Αχαΐας που εναρμονίζονται με τις ανάγκες των καταναλωτών.

O κ. Βαγενάς, σε ό, τι αφορά τις ηλεκτρονικές αγορές, συνιστά στους καταναλωτές, πριν προβούν σε αγορά, να κοιτούν αν οι τιμές που υπάρχουν στο διαδίκτυο ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, αν αναφέρονται στην ποιότητα και στο brand ή αναφέρονται γενικά σε ένα no name είδος. «Θα πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές από πού ψωνίζουν γιατί έχουν συμβεί πάρα πολλά το τελευταίο διάστημα, τα οποία επηρεάζουν την αξιοπιστία του ηλεκτρονικού εμπορίου γιατί δεν είναι λίγοι αυτοί που μπαίνουν ως «κομήτες» που ενδιαφέρονται να φτιάξουν μια «φούσκα» μόνο για το κέρδος και να κοροϊδέψουν τον κόσμο. Θα πρότεινα να ψωνίζουν από καταστήματα που ξέρουν».

Πόσο έχουν πληγεί τα φυσικά καταστήματα από το ηλεκτρονικό εμπόριο; «Σε κάποιους τομείς έχουν πληγεί γιατί υπάρχουν καταστήματα που λόγω του μεγέθους τους αλλά και νοοτροπίας, δεν μπορούν ενσωματωθούν στα καινούργια δεδομένα. Από ΄κει και πέρα, πρέπει να εναρμονιστούμε με αυτό, πρέπει να δούμε το e-shop ως ένα ακόμα εργαλείο της δουλειάς μας και όχι ως εχθρό γιατί ο κόσμος προχωράει, τα βήματα γίνονται με ραγδαίους ρυθμούς και άρα και εμείς πρέπει να προσαρμοστούμε στα δεδομένα αυτά. Το φυσικό κατάστημα δεν μπορεί, προφανώς, να αντικατασταθεί αλλά ταυτόχρονα μπορεί να λειτουργήσει και το e-shop.  Είναι παράλληλα και εργαλείο προώθησης μιας επιχείρησης».

 

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις