Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Αμαλιάδα Νάσος Νασόπουλος 15 χρόνια thebest Εκλογές ΗΠΑ 2024
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Τουρισμός - Ελλάδα: Τα συχνότερα παράπονα των επισκεπτών

Τουρισμός - Ελλάδα: Τα συχνότερα παράπον...

Η λίστα περιλαμβάνει 18 κατηγορίες που προκάλεσαν τις περισσότερες αρνητικές αναφορές τουριστών στο διαδίκτυο για την Ελλάδα

Οι τουρίστες περνάνε, χωρίς αμφισβήτηση, ωραία στην Ελλάδα, γι’ αυτό άλλωστε αποτελεί από τους κορυφαίους καλοκαιρινούς προορισμούς.

 Ωστόσο είναι 100% ικανοποιημένοι;

Σύμφωνα με έρευνα του του Ινστιτούτου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, τα ποτά, ο κλιματισμός και το νερό είναι τρία από τα ζητήματα που «πρωταγωνιστούν» στα παράπονα που κάνουν οι τουρίστες οι οποίοι επισκέπτονται την Ελλάδα.

Η λίστα περιλαμβάνει 18 κατηγορίες που προκάλεσαν τις περισσότερες αρνητικές αναφορές τουριστών στο διαδίκτυο για την Ελλάδα.

Πρώτο στη λίστα βρίσκεται το παράπονο για «φαγητό- ποτό». Οι περισσότερες αρνητικές αναφορές που έγιναν το 2022 περιείχαν τη λέξη- κλειδί «ποτό». Στη δεύτερη θέση της λίστας είναι η κατηγορία «δωμάτια», με 46.000 αρνητικές αναφορές, οι περισσότερες από τις οποίες περιείχαν τη λέξη «κλιματισμός».

Στην τρίτη θέση είναι η κατηγορία «τεχνικές εγκαταστάσεις», με 26.000 αναφορές και λέξη- κλειδί το νερό.

Οι περισσότεροι φαίνεται να έκαναν λόγο για παγωμένο νερό στις πισίνες ή ελλιπή καθαρισμό τους και έλλειψη ζεστού νερού στο μπάνιο κατά τη διαμονή.

Καθαριότητα και… βρωμιά
Ψηλά στη λίστα των παραπόνων- στην πέμπτη θέση- είναι και η κατηγορία «καθαριότητα», με 21.000 αρνητικές αναφορές και λέξη οδηγό τη «βρωμιά».

Επίσης, πολλά ήταν τα παράπονα για τη φασαρία, τη δυσκολία επικοινωνίας με το προσωπικό- λόγω κακής χρήσης αγγλικών και γερμανικών- όπως και για τη διακόσμηση, κυρίως αναφορικά με την παλαιότητα των επίπλων. 

Τι τους άρεσε;
Η κατηγορία «φαγητό- ποτό» είναι στην κορυφή της λίστας και με τα συχνότερα θετικά σχόλια, με 193.000 αναφορές, οι περισσότερες από τις οποίες αφορούσαν το πρωινό.

Στη δεύτερη θέση είναι η κατηγορία «εγκατάσταση», με 106.000 αναφορές, από τις οποίες οι περισσότερες περιείχαν τη λέξη «ξενοδοχείο». Ακολουθούν οι κατηγορίες «προσωπικό» με 103.000 θετικές αναφορές, «εμπειρία» με 85.000 και «καθαριότητα» με 69.000 αναφορές. 

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις