Ο χρόνος και οι ιστορίες ζωής ως πηγή δύναμης, εξωτερική και εσωτερική ομορφιά συμβαδίζουν
Πρωταγωνίστριες στην καινούρια καμπάνια του διεθνούς label ομορφιάς Shiseido η ηθοποιός Μαρία Ναυπλιώτου, το μοντέλο Εβελιν Καζαντζόγλου και η beauty influencer Σουζάνα Κεγγίτση ταυτίστηκαν με το μήνυμα «Ο χρόνος είναι πηγή δύναμης» - #TheAgeIFeel.
Nτυμένες σε φλογερό, κόκκινο χρώμα (το οποίο άλλωστε αποτελεί μεγάλο trend της φετινής άνοιξης) διακηρύσσουν πως εξωτερική και εσωτερική ομορφιά συμβαδίζουν καθώς αυτοπεποίθηση και αυθεντικότητα γοητεύουν εξίσου με μια λαμπερή επιδερμίδα και ένα ωραίο χαμόγελο. Η Shiseido μετά από συνεχείς καινοτομίες και βραβεία ευρεσιτεχνίας, εστιάζει στη διαρκώς εξελισσόμενη έρευνα της επιστήμης της, αναδεικνύοντας φυτικά συστατικά που έχουν εντυπωσιακά αποτελέσματα για το δέρμα, υφές μοναδικών προϊόντων και design μπουκαλιών που υπηρετούν τη βιωσιμότητα.
Συγκεκριμένα οι μούσες της λανσάρουν 4 iconic προιόντα:
Η Benefiance μειώνει ορατά τις γραμμές και τις ρυτίδες, χάρη στην αποτελεσματικότητα της ReNeura TechnologyΤΜ.
Η Vital Perfection, δημιουργήθηκε με την εφαρμογή της νευρο-επιστήμης. Στοχεύει στην ενίσχυση της σφριγηλότητας και της ζωτικής ροής, με σκοπό την σύσφιγξη και την αποκάλυψη της λάμψης του ώριμου δέρματος.
Η Essential Energy υπόσχεται άμεση και έντονη ενυδάτωση. Το τριπλό υαλουρονικό οξύ σε συνδυασμό με το Ginseng Red, την καθιστούν τον ιδανικό σύμμαχο της επιδερμίδας που στερείται λάμψης και ενέργειας. Tέλος, το παγκοσμίου φήμης Ultimune αποτελεί το Νο1 αντιγηραντικό serum της Shiseido.
Οι τρεις γυναίκες αντιπροσωπεύουν ιστορίες ζωής πλούσιες σε εμπειρίες, ανατροπές και συναισθήματα. Είναι μονοπάτια με παρακάμψεις, διαδρομές με μεγάλες νίκες. Ποια από μας διαφωνεί;
Τζένιφερ Λόπεζ: Χάντρες, λάιμ και φιλάκια με το Μπεν σε πολυσινεμά του L.A
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr