Σήμανση και αυξημένη ταχύτητα οι λόγοι των τροχαίων
Στην σήμανση σε κάποια σημεία της Μίνι Περιμετρικής αλλά και στην ταχύτητα που αναπτύσσουν οι οδηγοί, στάθηκε ο πρόεδρος του σωματείου ταξί στην Πάτρα, «Άγιος Χριστόφορος» Γιώργος Σίδερης, ερωτώμενος από το thebest.gr, για το που οφείλεται κατά την κρίση του, ως επαγγελματία οδηγού, η συχνότητα των τροχαίων, κάποια από τα οποία είναι και θανατηφόρα.
«Η Περιμετρική είναι ένας δρόμος που εξυπηρετεί τους πολίτες πάρα πολύ, ωστόσο έχει κάποιες κακοτεχνίες, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι επειδή μας εξυπηρετεί και βρισκόμαστε σε 2-3 λεπτά από τα Ταμπάχανα στην Αγία Σοφία και αντίστροφα, είναι δρόμος ταχείας κυκλοφορίας. Εμείς οι οδηγοί οφείλουμε να ακολουθούμε τις υποδείξεις των πινακίδων και τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. Οι οδηγοί πρέπει να καταλάβουν ότι δεν είναι δρόμος ταχείας κυκλοφορίας».
Σε ό, τι αφορά, τα σημεία, που θα πρέπει να δείχνουν οι οδηγοί περισσότερη προσοχή, αναφέρει: «Υπάρχουν κάποια σημεία -παγίδες στην Περιμετρική, όπως είναι η κλειστή στροφή πριν την Αγία Σοφία, που θέλει βελτίωση, αλλά μέχρι να γίνει αυτό, θα πρέπει να τοποθετηθούν πρόσθετες προειδοποιητικές πινακίδες. Μετά από το τούνελ, ο δρόμος είναι και λίγο κατηφορικός και ξαφνικά, χωρίς την απαραίτητη σήμανση βρισκόμαστε σε ένα φανάρι που μπορεί να κόκκινο και σε 50 μέτρα υπάρχει ένα στοπ. Το επικινδυνότερο όμως σημείο είναι αυτό που έγινε πρόσφατα το θανατηφόρο τροχαίο. Βγαίνοντας από το τούνελ, προς την Αγία Σοφία, η στροφή αριστερά που μπορεί να σε πετάξει εκτός, ειδικά ένα έχεις αναπτύξει μεγάλη ταχύτητα. Πρέπει να γίνουν βελτιώσεις στις κακοτεχνίες αλλά μέχρι να γίνουν αυτές -γιατί ξέρουμε ότι αυτά παίρνουν χρόνο-, με μελέτες, χρηματοδοτήσεις κ.τ.λ., καλό θα ήταν να υπάρξει περαιτέρω σήμανση».
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr