Τί συνέβη στην «Μαντάμα Μπατερφλάι», γέμισε σχόλια και το διαδίκτυο, πληθαίνουν τα δημοσιεύματα
Πολυαναμενόμενο ήταν το νέο λυρικό ανέβασμα της Εθνικής Λυρικής Σκηνής στο Ηρώδειο.
Όμως, το αποτέλεσμα ήταν αμφιλεγόμενο λόγω της κριτικής που ασκήθηκε στο «ασεβές» κατά πολλούς σκηνικό που αποκαλύφθηκε στο μνημείο του Ηρωδείου. Ο λόγος για την παράσταση «Μαντάμα Μπατερφλάι» στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών με τη σφραγίδα ενός διάσημου νεωτεριστή σκηνοθέτη, που ήθελε κυρίως να μιλήσει για τα έκτροπα του καπιταλισμού και όχι για το ρομαντισμό της τραγικής ιστορίας. Το βλέμμα του είχε ξεκάθαρη πολιτική διάσταση «φορτώνοντας» τη σκηνή κάτω από την Ακρόπολη με ρεκλάμες εμπορικών πολυεθνικών και τα χαρακτηριστικά τους λογότυπα. H απίστευτη μελωδικότητα της αξεπέραστης μουσικής του Πουτσίνι και η άφιξη της φημισμένης διεθνώς σοπράνο Αννα Σον από τη Νότια Κορέα, επισκιάστηκαν άραγε από την «βλάσφημη» αισθητική του καλεσμένου δημιουργού; Κατά την άποψή μας όχι. Τα σήματα αυτά έχουν εξελιχθεί σε σύμβολα της ποπ κουλτούρας και είναι υποκριτικό να λέμε πως «δεν ξέρουμε τίποτα». Και στην τέχνη υπάρχει η ελευθερία να καταθέτεις ακόμα και ωμά την τοποθέτησή σου, ακόμα και με μέσα αναπάντεχα.
Η σκηνική εγκατάσταση μιλούσε ευθαρσώς για την αμερικάνικη εισβολή στην Ιαπωνία, πληγώνοντας τα ήθη και τον πολιτισμό της. Αλλοι χειροκρότησαν με ενθουσιασμό, άλλοι αντέδρασαν. Δεν πρέπει όμως να ερεθίζει ένα φεστιβάλ αξιώσεων;
Μπιγιονσέ: Με custom «bottle dress» της Ελληνίδας Mary Katrantzou ξεσήκωσε το Λονδίνο
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr