Η καμπάνια του αμερικανού σχεδιαστή αποκαλύφθηκε στο διαδίκτυο προκαλώντας και δυσάρεστα σχόλια
Στο λογαριασμό του στο Instagram αποκάλυψε το label του αμερικανού σχεδιαστή Marc Jacobs πως η Κιμ Καρντάσιαν θα πρωταγωνιστήσει στην καινούρια καμπάνια.
Φαίνεται όμως πως η reality queen έχει κουράσει κάποιους με τη συνεχή της έκθεση ώστε υπήρξαν και δυσάρεστα σχόλια.
Η είδηση μεταδόθηκε αρχικά λόγω ενός πολύ κοντινού πλάνου στο πρόσωπο της Κιμ. Αυτό πρότεινε ο διάσημος σκηνοθέτης Tyrone Lebon και ο καλλιτεχνικός διευθυντής Alastair McKimm ως προαναγγελία της νέας διαφημιστικής εκστρατείας. Μετά, ο ίδιος ο Marc Jacobs δήλωσε την αγάπη του κάτω από την ανάρτηση.
Πλήθος οπαδών όμως εξέφρασαν τις αντιρρήσεις τους για τη συγκεκριμένη επιλογή του. «Τι συνέβη με τα άλλα μοντέλα; Γιατί είναι παντού η Κιμ;», αναρωτήθηκε κάποιος σχολιαστής της ανάρτησης, ενώ κάποιοι ευχήθηκαν η καμπάνια να είναι απλώς «κάποιου είδους αστείο». Αλλοι δήλωσαν απλά απογοητευμένοι αφού ο οίκος δεν έχει ανάγκη μια τόσο επιτηδευμένη περσόνα, διαθέτοντας το δικό του αυθεντικό και ανατρεπτικό πνεύμα. Ακολούθησαν οι ολοκληρωμένες εικόνες που υπογράμμιζαν τη φιγούρα της πάμπλουτης influencer και businesswoman πλάσι στις ογκώδεις πλατφόρμες και τις χαρακτηριστικές τσάντας του οίκου.
Αξίζει πάντως να θυμίσουμε πως και άλλα, ακόμα πιο ισχυρά brands όπως Balenciaga και Dolce e Gabbana χρειάστηκαν την Κιμ για να ανεβάσουν τις πωλήσεις τους.
Κασμιρένιο πουλοβεράκι και baggy jeans: Η Τζένιφερ Λόπεζ έφερε το φθινόπωρο στο Παρίσι
Πώς έσμιξαν Hermes, Job Smeets και David Bowie; Η απάντηση σε απίστευτες βιτρίνες- installations
Τζένη Μπαλατσινού: Οι φωτογραφίες που δημοσίευσε από την καθημερινότητά της στην Πάτμο
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr