Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Αμαλιάδα Νάσος Νασόπουλος
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

/

City Branding - Πώς το όραμα μετουσιώνεται σε πράξη

City Branding - Πώς το όραμα μετουσιώνετ...

Στις 8 και στις 15 Οκτωβρίου, δώστε μας την ευκαιρία!

Γνώθι σαυτόν.

Όλα ξεκινούν από εκεί. Από το μέσα.

Εάν κάποιος δεν γνωρίζει εις βάθος τον εαυτό του, τα βασικά του χαρακτηριστικά, τις ικανότητες και τι αδυναμίες του, τις φιλοδοξίες και τις φοβίες του, δεν πρόκειται ποτέ να αποκτήσει την απαιτούμενη ισορροπία για να επιτύχει τους στόχους που θέτει είτε σε προσωπικό είτε σε επαγγελματικό επίπεδο.

Το ίδιο ισχύει βέβαια και για έναν οργανισμό ή μία εταιρεία. Ακόμα και για μία πόλη.

Τα τελευταία χρόνια, η επιστημονική πρακτική του city branding χρησιμοποιείται όλο και περισσότερο από αστικά κέντρα παγκοσμίως, με στόχο την δόμηση της ταυτότητας της πόλης τους, η οποία και αποτελεί εν συνεχεία την βάση, το στιβαρό θεμέλιο, πάνω στο οποίο χτίζεται όλο το μέλλον τους.

Στην Πάτρα δεν έχει γίνει ποτέ μία τέτοια προσπάθεια –και η αναφορά δεν έχει να κάνει μόνο με την 9ετία Πελετίδη αλλά και με όλες τις προηγούμενες δημοτικές αρχές. Κι αν κάποτε έγιναν κινήσεις με παρεμφερή στόχευση, υπήρξαν απομονωμένες και σπασμωδικές, όχι κομμάτια ενός ευρύτερου στρατηγικού πλάνου.

Στο σπιράλ, έχοντας μελετήσει ενδελεχώς την ταυτότητα της Πάτρας και διαθέτοντας στελέχη έμπειρα στο χώρο του marketing, είμαστε έτοιμοι να δομήσουμε ένα δυνατό brand για την πόλη μας, πάνω στο οποίο θα στηριχθεί όλο το αναπτυξιακό πλάνο μας για το μέλλον της Πάτρας.

Στις 8 και στις 15 Οκτωβρίου, δώστε μας την ευκαιρία να μετουσιώσουμε το όραμα σε πράξη, με την γνώση, το μεράκι και την τεχνογνωσία που διαθέτουμε.

 

Στάθης Θ. Πολίτης

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον Πέτρο Ψωμά

Μέλος Πολιτικής Γραμματείας σπιράλ

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις