Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Αμαλιάδα Νάσος Νασόπουλος
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Έρχονται εργασίες στη γραμμή Άγιος Βασίλειος- Κάτω Αχαΐα- Το τμήμα που θα ξηλωθεί και η έλλειψη στο προσωπικό- «Είμαστε ελάχιστοι και γερασμένοι»

Έρχονται εργασίες στη γραμμή Άγιος Βασίλ...
Τσίχλα Κωνσταντίνα
[email protected] , Facebook Page

Μιλά για την έλλειψη προσωπικού και κάνει σαφές πώς το δίκτυο χρειάζεται συνεχή επιμέλεια και συντήρηση

Εργασίες θα γίνουν στη σιδηροδρομική γραμμή Άγιος Βασίλειος- Κάτω Αχαΐα με τον εργολάβο που έχει αναλάβει το έργο να πραγματοποιεί χθες «επίσκεψη» έτσι ώστε να δει ο,τι χρειάζεται πριν ξεκινήσει.

Όπως εξηγεί μιλώντας στο thebest.gr o  αναπληρωτής γραμματέας του Σωματείου εργαζομένων του ΟΣΕ  Σταύρος Πήλιος, «πρόκειται για μία εργολαβία που έχει δημοπρατηθεί και υπάρχει ανάδοχος εδώ και αρκετό καιρό. Ο ανάδοχος ήρθε χθες να δει τη γραμμή, τι πρέπει να φτιαχτεί, πού θα εναποθέσει τα εργαλεία του, τους χώρους που θα χρειαστεί. Έκανε μία πρώτη επισκόπηση το χώρου. Πιστεύω ότι σύντομα θα ξεκινήσουν οι εργασίες.

Αυτή η αναβάθμιση θα περιλαμβάνει την αλλαγή σε ορισμένους στρωτήρες γραμμής που είναι τελείως κατεστραμμένοι. Είναι επί της ουσίας ξύλινες τραβέρσες. Περιλαμβάνει επίσης αλλαγή σε σίδερα αλλά και συγκολλήσεις σιδηροτροχιών.  Από το σταθμό της Πάτρας μέχρι και τη Γούναρη περίπου 500 μέτρα θα έχουμε καινούργια γραμμή. Αυτό το κομμάτι θα ξηλωθεί και θα μπει καινούργιο. Θα γίνουν και κάποιες άλλες εργασίες που σχετίζονται με χαντάκια για τα όμβρια ύδατα. Δεν έχουμε εικόνα  για το πότε ακριβώς θα ξεκινήσουν,  οι εργασίες, έχουν παραγγελθεί τα υλικά και πρέπει να μεταφερθούν από το Κρυονέρι, από τη Τρίπολη. Είναι κάποια υλικά που δεν υπάρχουν εδώ στην Πάτρα και κάποια άλλα όπως οι βίδες για τα σίδερα που έχουν παραγγελθεί σε εργοστάσια και ακόμα δεν έχουν έρθει.

Το σχέδιο είναι η εργολαβία να γίνει με παράλληλη κυκλοφορία. Όμως υπάρχουν εργασίες που εκτιμώ ότι δεν μπορούν να γίνουν αν δεν  έχουμε και κάποιες διακοπές δρομολογίων. Δεν μπορεί να ξηλωθεί το κομμάτι από το σταθμό της Πάτρας μέχρι τη Γούναρη και παράλληλα να μην επηρεαστούν τα δρομολόγια. Δεν ξέρω αν υπάρχει τρόπος. Το πόσο θα κρατήσουν οι εργασίες εξαρτάται από το προσωπικό, τα μηχανήματα, την τεχνολογία που θα έχει ο εργολάβος. Έχουμε ζήσει και άλλες καταστάσεις στο κομμάτι Άγιος Ανδρέας- Αχαγιά όπου με τρία άτομα έπρεπε να προχωρήσουμε. Είναι μία συνάρτηση πραγμάτων, ωστόσο η εργολαβία ορίζει το διάστημα που πρέπει να παραδοθεί το έργο».

Ο Κ. Πήλιος μιλά επίσης για την έλλειψη προσωπικού και κάνει σαφές πώς το δίκτυο χρειάζεται συνεχή επιμέλεια και συντήρηση από ανθρώπινο δυναμικό.

Όπως επισημαίνει, το παράπονο που έχει το προσωπικό της Πάτρας είναι ότι μετά το δυστύχημα των Τεμπών και τον εκτροχιασμό στη Γούναρη η διοίκηση είχε υποσχεθεί ότι θα ενισχυθεί το προσωπικό με άλλα τέσσερα άτομα έστω και με αυτόν τον κατάπτυστο τρόπο που είναι το μπλοκάκι παροχής υπηρεσιών. Δεν έγινε και δεν πρόκειται να γίνει. Είμαστε ελάχιστοι και γερασμένοι. Τον Απρίλιο συνταξιοδοτείται και άλλος συνάδελφος. Είμαστε τέσσερις και θα μείνουμε τρεις. Όλοι από 58- 62 ετών. Παλιά για την καθημερινή συντήρηση της γραμμής υπήρχαν 20 άτομα, τώρα είμαστε το 1/3 από αυτό που προβλέπεται κανονικά.

 Όσες εργολαβίες και να γίνουν δε θα αλλάξει όλη η γραμμή και η υποδομή. Μέσα στο χώμα θα συνεχίσει η γραμμή και πάλι θα θέλει συντήρηση. Θέλει συνεχή έλεγχο και όταν δεν έχεις προσωπικό να ανταπεξέλθεις στις ανάγκες που είναι λογικό να προκύπτουν συνέχεια, θα έχεις διακοπές δρομολογίων και ίσως και κάτι χειρότερο.

Δεν έχει προσςληφιεί κανείς με ότι αυτό συνεπάγεται για την ασφάλεια της κυκλοφορίας αλλά και την ποιότητα της γραμμής. Η εργολαβία σαφώς δε θα λύσει όλα τα προβλήματα. Είναι για συντήρηση, δεν φτιάχνουμε μία νέα γραμμή. Τα χρήματα δεν φτάνουν για να γίνουν όλα όπως πρέπει, μπαλώματα γίνονται».

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις