Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Αμαλιάδα Νάσος Νασόπουλος 15 χρόνια thebest Εκλογές ΗΠΑ 2024
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

DECO

/

Saint Laurent: Δείτε το βιβλιοπωλείο- γκαλερί που άνοιξε, με εικαστικές και industrial αναφορές

Saint Laurent: Δείτε το βιβλιοπωλείο- γκ...
Μπακοπούλου Άντυ
[email protected]

Eνας χώρος που αναπολεί τη ζωή του αξεπέραστου Yves Saint Laurent στη γειτονιά Sevres- Babylone

 Για ένα νέο προορισμό πολιτισμού, στην καρδιά του Παρισιού, αφιερωμένο στην τέχνη, τη μουσική και την κουλτούρα κάνει λόγο ο οίκος Saint Laurent στη σελίδα του στο ίντερνετ.

Η ονομασία Saint Laurent Babylone είναι εμπνευσμένη από μια iconic γειτονιά της Αριστερής Οχθης, την Sevres- Babylone. Αλλωστε, ο θρυλικός Yves Saint Laurent και ο συνεργάτης του Pierre Bergé είχαν μετακομίσει εκεί, στην οδό Babylone 55 το 1970, λίγο μετά το opening της ομώνυμης μπουτίκ το 1966.

Ο χώρος που συνδυάζει τη λειτουργία βιβλιοπωλείου, γκαλερί και χώρου εκδηλώσεων, διαθέτει προς πώληση art books, δίσκους εξαντλημένων μουσικών ηχογραφήσεων και υπόσχεται παρουσιάσεις συγγραφέων, μουσικά live και αναγνώσεις. Οι εκδόσεις αφορούν σε λογοτεχνία, φωτογραφία, ζωγραφική αλλά και σινεμά. Φωτίζονται προσωπικότητες, όπως αυτή του Πέδρο Αλμοδόβαρ του οποίου το τελευταίο φιλμάκι μικρού μήκους «Strange way of life» με πρεμιέρα στο Φεστιβάλ Καννών 2023, είχε εταιρεία παραγωγής τη Saint Laurent Productions.

Διακοσμητικά ο χώρος εστιάζει σε φθαρμένους τοίχους, με εμφανές μπετόν και χαλασμένους σοβάδες. Η όλη προσέγγιση σε βιομηχανικό art style, είναι αφαιρετική, με το εκρού να βασιλεύει μαζί με μαρμάρινους πάγκους και γραμμικά, ξύλινα ράφια.

Oσα εκτίθενται τα έχει διαλέξει ο νυν creative director του οίκου Anthony Vaccarello.  Mνημονεύει το πόσο λάτρευαν την τέχνη Saint Lautrent και Pierre Berger συγκεντρώνοντας έργα Francisco Goya, Andy Warhol, Piet Mondrian. Το κατάστημα που φιλοδοξεί να εξελιχθεί σε στέκι, βρίσκεται στην οδό Rue de Grenelle 9 στο 7ο διαμέρισμα του Παρισιού.

 

Θυμίζουμε πως γενικότερα τα διάσημα fashion labels επεκτείνουν τους ορίζοντές τους. Η Louis Vuitton έχει το δικό της μουσείο και διοργανώνει εκθέσεις, η Chanel ξεκίνησε Λέσχη Ανάγνωσης. Στο Saint Laurent ακολουθούν το trend, υποδεικνύοντας το πως μπορεί να δείχνει ένα βιβλιοπωλείο νέας εποχής.

Ειδήσεις Τώρα

Ντύθηκε ρομπότ ή άλιεν: Η Ζεντάγια με vintage πανοπλία Mugler λόγω «Dune 2»

Micro French Mani: Η επόμενη μέρα του «γαλλικού», με ένθερμη οπαδό τη Μάργκο Ρόμπι

E ναι, για το μπικίνι της Σίντνεϊ Σουίνι συρρέει ο νεαρόκοσμος στα σινεμά

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Best View