Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Αμαλιάδα Νάσος Νασόπουλος 15 χρόνια thebest Εκλογές ΗΠΑ 2024
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Τα πλάνα του τουρισμού για την Αιγιάλεια- Τι λέει ο Παναγιώτης Ανδριόπουλος

Τα πλάνα του τουρισμού για την Αιγιάλεια...
Κωνσταντίνα Ανδριοπούλου
[email protected]

Η αλλαγή του τουριστικού μοντέλου και η προσέλκυση επισκεπτών

Την αλλαγή τουριστικού μοντέλου, για την περιοχή της Αιγιάλειας, προετοιμάζει ο Δήμος, με ένα νέο πρόγραμμα που στοχεύει στην προσέλκυση επισκεπτών, με διάφορες μορφές τουρισμού.

«Το κομμάτι του τουρισμού, το κοιτάζουμε πολύπλευρα. Εκτός από τον εποχικό τουρισμό που έχει η περιοχή μας, λόγω του ότι περιβαλλόμαστε από θάλασσες, προσπαθούμε να εντάξουμε σε ένα καινούργιο πλαίσιο, τον αθλητικό τουρισμό, τον πολιτιστικό με κάποιες εκδηλώσεις που μπορεί να γίνονται στο Αρχαίο Θέατρο της Αιγείρας, θρησκευτικό τουρισμό, εναλλακτικό τουρισμό με δράσεις σε μονοπάτια και αναρριχήσεις» επισημαίνει στο thebest.gr ο Αντιδήμαρχος Πολιτισμού και Αθλητισμού του Δήμου Αιγιαλείας Παναγιώτης Ανδριόπουλος.

Ο σχεδιασμός του προγράμματος και οι κινήσεις που γίνονται

«Όλα γίνονται στο πλαίσιο, της διάρκειας τουρισμού στην περιοχή, όχι για μια ημέρα ή μια εβδομάδα αλλά για όλο το χρόνο. Τις εποχές που υπάρχει κάμψη στην επισκεψιμότητα, θα δίνουμε πινελιές, τέτοιες ώστε να τονώνουμε και την αγορά που δείχνει ότι έχει ανάγκη εισροής χρημάτων από άλλους παράγοντες, εκτός από αυτούς που έχει μάθει να είναι η κύρια πηγή εισοδήματος, όπως είναι τα αγροτικά προϊόντα, που πια δυστυχώς έχουν απαξιωθεί και δεν προσφέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα, ούτε στους αγρότες, ούτε και στην ευρύτερη κοινωνία, η οποία βασιζόταν καθαρά σε αυτή την παραγωγή, είτε ήταν σταφίδα, είτε λάδι, είτε εσπεριδοειδή» εξηγεί ο κ. Ανδριόπουλος, και τονίζει: «Για όλες τις μορφές τουρισμού, η Αιγιάλεια πληροί στο 100% τις προϋποθέσεις και όλα αυτά σκοπός μας είναι να γίνουν και σε συνεργασία με όμορους δήμους. Θα επιδιώξουμε συνεργασία και με τον Δήμο Πατρέων και με τον Δήμο Καλαβρύτων, προκειμένου να βρούμε διεξόδους τέτοιους, που όταν έρχονται οι επισκέπτες να έχουν όσο το δυνατόν περισσότερες εναλλακτικές λύσεις. Τι εννοώ; Για παράδειγμα, έχουμε ένα brand name για την περιοχή, όπως είναι ο Οδοντωτός του Διακοπτού, που μετά και τα τελευταία γεγονότα, κάθε χρόνος που περνάει χάνει την αίγλη του και το όνομα που είχε. Ο Οδοντωτός ενώνει δυο περιοχές, από τη θάλασσα μέχρι το βουνό. Οι επισκέπτες ξέρουν τον Οδοντωτό των Καλαβρύτων, ξέρουν τα Καλάβρυτα αλλά πάρα πολύς κόσμος δεν ξέρει τον Διακοπτό. Επιθυμούμε να δουλέψουμε, σε συνεργασία με την Πάτρα και τα Καλάβρυτα, σε όλες τις μορφές τουρισμού και αυτό θα επιδιώξουμε να κάνουμε, προς όφελος όλων».    

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις