Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Αμαλιάδα Νάσος Νασόπουλος
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

SPOTLIGHT

/

Eurovision 2024: Η συμμετοχή της Μαρίνας Σάττι σε νούμερα - Πόσο κόστισε το «ZARI» στους Έλληνες φορολογούμενους

Eurovision 2024: Η συμμετοχή της Μαρίνας...

Σαρώνει στα παγκόσμια charts με το «ZARI»

Μια εξαιρετική εμφάνιση έκανε η Μαρίνα Σάττι, η οποία ερμήνευσε μοναδικά το «ZARI» και κέρδισε το πιο θερμό χειροκρότημα από το κοινό που βρισκόταν στο κατάμεστο Malmo Arena, στον μεγάλο τελικό της 68ης Eurovision, όπου η Ελλάδα κατέλαβε την 11η θέση.

 Φαντασμαγορικό θέαμα και πολλές εκπλήξεις επιφύλασσε η βραδιά του τελικού, που πραγματοποιήθηκε στο Μάλμε της Σουηδίας και καθήλωσε τους τηλεθεατές, όπως αποδεικνύεται από τα ποσοστά τηλεθέασης. Η εμφάνιση της ελληνικής αποστολής ξεκίνησε με μια δημιουργική αναφορά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η Μαρίνα Σάττι φαινόταν σαν να κάνει ζωντανή μετάδοση, με το πλάνο σε αναλογία διαστάσεων 9:16.

 Στην εμφάνιση κυριάρχησε το ροζ νέον, ενώ τα ελληνικά στοιχεία προβάλλονται στις μεγάλες οθόνες LED που πλαισιώνουν τη σκηνή. Μια drop cam χρησιμοποιήθηκε για να προσφέρει εντυπωσιακές λήψεις από ψηλά, ενώ οι χορευτές περιέβαλαν τη Μαρίνα Σάττι, δημιουργώντας έναν κυκλικό σχηματισμό καθώς εκείνη χόρευε στο κέντρο κατά το ρυθμικό μέρος του τραγουδιού «ZARI». Οι οθόνες LED χρησιμοποιήθηκαν εκτενώς, ενώ οι κύβοι που εμφανίστηκαν στη σκηνή συμβολίζουν τα ζάρια, παραπέμποντας στον τίτλο του ελληνικού τραγουδιού.

 Η Μαρίνα Σάττι φορούσε ένα δαχτυλίδι που στην πραγματικότητα ήταν μια μικροσκοπική κάμερα, δίνοντας στο κοινό και στους χορευτές μια πιο διαδραστική εμπειρία. Οι χορευτές, Huseyin Cetintas, Yasin Ametoglou, Ειρήνη Δαμιανίδου και Βασίλη Καραγιάννη, είχαν σημαντικό ρόλο στην εμφάνιση, προσθέτοντας κίνηση και ζωντάνια.

Μια από τις πιο ιδιαίτερες στιγμές του act ήταν όταν η Μαρίνα Σάττι και η ομάδα της ξεκίνησαν να χορεύουν κρατώντας μαντίλια, δημιουργώντας εντυπωσιακές εικόνες που καθήλωσαν το κοινό. Οι θεατές έγιναν μέρος του σόου, ιδιαίτερα στο τελευταίο μέρος της παρουσίασης, όπου η κάμερα-δαχτυλίδι κατέγραφε την αλληλεπίδραση του κοινού με τους καλλιτέχνες.

Πόσο κόστισε το «ZARI» στους Ελληνες φορολογούμενους

Κάθε χώρα που θέλει να λάβει μέρος στη Eurovision οφείλει να πληρώσει ένα ποσό στην Ευρωπαϊκή Ένωση Ραδιοτηλεόραση (EBU). Kάθε χώρα καταβάλλει διαφορετικό χρηματικό ποσό, το οποίο καθορίζεται κυρίως από πληθυσμιακά κριτήρια. 

 Σε ό,τι αφορά τη χώρα μας, το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΡΤ ενέκρινε στις 22 Ιανουαρίου, το συνολικό ποσό των 176.647,20 ευρώ (πλέον ΦΠΑ) για τη συμμετοχή που θα είχε στη φετινή Eurovision, σύμφωνα με σχετική απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Δημόσιας Ραδιοτηλεόρασης που αναρτήθηκε στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ.

 Ωστόσο, ο μεγάλος χορηγός της ελληνικής συμμετοχής για τη Σουηδία ήταν το Eurojackpot, το δημοφιλές ευρωπαϊκό παιχνίδι που είναι διαθέσιμο πλέον και στη χώρα μας από τον ΟΠΑΠ.

Πρωτοφανές ρεκόρ τηλεθέασης για την ΕΡΤ

Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία της Nielsen, η μετάδοση της Eurovision μεσοσταθμικά έκανε ποσοστό τηλεθέασης 71,6% στο λεγόμενο δυναμικό κοινό (18-54) και 68,1% στο σύνολο, καθώς τον παρακολούθησαν 2.806.000 τηλεθεατές, με την κάλυψη (για ένα λεπτό) να φτάνει τους 4.874.000.

 Και στους απίστευτους αυτούς αριθμούς πρέπει να προστεθούν και επιπλέον 566.000 πολίτες που παρακολουθούσαν τον τελικό μέσω του ERTFLIX, δηλαδή όχι από την τηλεόραση αλλά από υπολογιστές, τάμπλετ και κινητά τηλέφωνα, εκτινάσσοντας έτσι την πραγματική τηλεθέαση σε ποσοστά που δεν θα ήταν υπερβολή να λεχθεί ότι δεν έχουν καταγραφεί ποτέ στο παρελθόν.

8η η Ελλάδα στην ψηφοφορία του televoting

Η εμφάνιση της ελληνικής συμμετοχής κέρδισε την προτίμηση του κοινού, καθώς της έδωσε 85 βαθμούς, κατακτώντας την 8η θέση, την καλύτερη θέση που κατέκτησε η χώρα μας, την τελευταία δεκαετία στο διαγωνισμό. Η Ελλάδα συγκέντρωσε συνολικά 126 βαθμούς, 41 από τις επιτροπές και 85 από το κοινό.

 Σαρώνει στα παγκόσμια charts με το «ZARI»

Η πορεία του «ZARI» στα ευρωπαϊκά αλλά και παγκόσμια charts είναι εντυπωσιακή. Το τριπλά πλατινένιο πλέον single στην Ελλάδα που κυκλοφορεί από την Golden Records και τη Minos EMI, a Universal Music Company βρίσκεται αυτή τη στιγμή στο Νο48 του παγκοσμίου Viral Chart του Spotify, ενώ καταλαμβάνει σημαντικές θέσεις και στα ευρωπαϊκά charts. Συγκεκριμένα, πέρα από το Νο1 της Ελλάδας η Μαρίνα Σάττι εμφανίζεται στα παρακάτω Spotify Top200 Charts: #17 Λιθουανία, #23 Λετονία, #23 Εσθονία, #35 Βέλγιο, #50 Ελβετία, #51 Λουξεμβούργο, #67 Σουηδία, #67 Φινλανδία, #78 Αυστρία, #79 Ισλανδία, #85 Ολλανδία, #94 Βουλγαρία, #135 Γερμανία, #141 Νορβηγία, #144 Ουκρανία, #168 Πολωνία, #183 Ισπανία, ενώ το συναντάμε και στα εξής Spotify Top200 Viral Charts:

 #3 Κύπρος, #10 Λιθουανία, #12 Ισπανία, #13 Ιταλία, #16 Ολλανδία, #17 Βέλγιο, #17 Ρουμανία, #18 Βουλγαρία, #19 Τσεχία, #19 Πολωνία, #23 Αυστρία, #23 Τουρκία, #23 Ελβετία, #26 Ισλανδία, #27 Ηνωμένο Βασίλειο, #27 Φινλανδία, #29 Δανία, #29 Σουηδία, #30 Εσθονία, #32 Νορβηγία, #35 Λετονία, #37 Ιρλανδία, #38 Γερμανία, #50 Ουγγαρία, #51 Ουκρανία, #55 Λουξεμβούργο. 

Το κόστος από τα Gaultier ρούχα του βίντεο κλιπ

Σύμφωνα με πληροφορίες της εκπομπής «Πρωινό ΣουΣου», τα ρούχα που επέλεξε στο βίντεο κλιπ κοστίζουν συνολικά 3.560 ευρώ. Συγκεκριμένα, η ολόσωμη φόρμα κοστίζει 820 ευρώ, η πολύχρωμη φούστα κοστίζει 1.030 ευρώ, το μπεζ φόρεμα 1.330 ευρώ, ο κορσές 380 ευρώ.

 Να σημειωθεί πως το ίδιο ρεπορτάζ ανέφερε πως τα ρούχα δεν τα πλήρωσαν απλά τα δανείστηκαν για το video clip. Ο κορσές Jean Paul Gaultier έγινε πολύ «γνωστός» όταν τον είχε επιλέξει σε εμφάνισή της η Μαντόνα.

 Η επόμενη μέρα για τη Σάττι

Οι εκπλήξεις δεν σταματούν εδώ, καθώς την Τετάρτη 15 Μαΐου η Μαρίνα Σάττι αναμένεται να κυκλοφορήσει και το ολοκαίνουργιο της EP με τίτλο «P.O.P.», το οποίο θα περιλαμβάνει τραγούδια «έκπληξη».

ΠΗΓΗ ethnos.gr

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Spotlight