Θέμα τους η ανθρώπινη επαφή και το ελληνικό καλοκαίρι μέσα από πολύχρωμα patterns, τα προσέξατε;
Aπό τη Βόρεια Ελλάδα προέρχεται το design και όλο το επικοινωνιακό υλικό του φετινού Φεστιβάλ Αθηνών- Επιδαύρου, το οποίο, ναι, μας αρέσει πολύ!
Για τη σεζόν 2024, ανατέθηκε στο διακεκριμένο και πολυσυζητημένο γραφείο Beetroot της Θεσσαλονίκης να δημιουργήσει την οπτική ταυτότητα της όλης διοργάνωσης. Φέτος, η κεντρική θεματική του Φεστιβάλ εστιάζεται στην έννοια του «μαζί».
Ενσαρκώνεται με τολμηρά, ζωντανά, πολύχρωμα εργαλεία που αναδεικνύουν την ουσία του «μαζί» στις τέχνες.
«Μέσα από τα μάτια των θεατών, βλέπουμε στοιχεία άρρηκτα συνδεδεμένα με το Φεστιβάλ και το ζωντανό πνεύμα του ελληνικού καλοκαιριού: τις ακτίνες του ήλιου, τα κύματα της θάλασσας, τις πευκοβελόνες, τις κερκίδες του αμφιθεάτρου, τον ήχο που μεταφέρεται.
Αξιοποιώντας δημιουργικά την αφαίρεση, αναπτύξαμε bespoke patterns και υφές που μεταφέρουν τα βαθιά συναισθήματα που προκαλούν οι καλλιτεχνικές εμπειρίες», σημειώνει η Beetroot.
Κοιτώντας το αποτέλεσμα, ανακαλύπτεις ανθρώπους που βιώνουν «μαζί» την καλλιτεχνική δημιουργία. Εικόνες που προσκαλούν σε μια κοινή εμπειρία πολιτιστικής, αλλά κυρίως ανθρώπινης, επαφής. Με βλέμμα σύγχρονο, ευρηματικό, αισιόδοξο, ποπ και καθόλου βαρύγδουπο.
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr