Με χάρτες και φωτογραφίες η Πανελλήνια Ένωση Πλοιάρχων Εμπορικού Ναυτικού αποτυπώνει τα προβλήματα στα λιμάνια όλης της χώρας, συμπεριλαμβανομένης και της Πάτρας
Βελτιώσεις σε συνολικά 102 λιμάνια σε νησιά αλλά και την ηπειρωτική Ελλάδα, συμπεριλαμβανομένου αυτού της Πάτρας, ζητά με την Έκθεση Λιμένων 2024 η Πανελλήνια Ένωση Πλοιάρχων Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΠΕΝ).
Στην έκθεση που συνοδεύεται από χάρτες και φωτογραφίες που έχουν τραβήξει πλοίαρχοι όλων των εταιριών καταγράφονται οι «εξαιρετικά δύσκολες καταστάσεις» που αντιμετωπίζουν στην προσπάθειά τους να προσεγγίσουν τα λιμάνια αυτά.
Αν και στην επιστολή προς το υπουργείο Ναυτιλίας και το Λιμενικό η ΠΕΠΕΝ επισημαίνει ότι έχουν γίνει προσπάθειες βελίτωσης των λιμανιών μέσω της Επιτροπής Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων (ΕΣΑΛ), εντούτοις οι Έλληνες πλοίαρχοι σημειώνουν ότι «η γενική εικόνα απαιτεί να δοθούν λύσεις οι οποίες θα συμβάλουν στην εξάλειψη των προβλημάτων που υπάρχουν.
Η ΠΕΠΕΝ στις πάνω από 100 σελίδες της έκθεσής της καταγράφει προβλήματα που ξεκινούν από αλλαγή λαμπτήρων σε φάρους και σηματοδότες και φτάνουν έως την την κατασκευή νέων προβλητών ή βυθοκόρηση της λιμενολεκάνης τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ
ΠΑΤΡΑ:
Στη θέση C λείπει το τελευταίο μπαλόνι στο πλευρικό κρηπίδωμα εδώ και τουλάχιστόν 3 χρόνια.
Αύξηση των μέτρων ασφαλείας εντός του λιμένος σε σχέση με την πρόσβαση λαθρομεταναστών οι οποίοι χωρίς την απαραίτητη φύλαξη εισέρχονται εντός του λιμένος επιδιώκοντας την παράνομη είσοδο τους στα πλοία μέσω των φορτηγών αυτοκινήτων κατά τη παραμονή αυτών στους προβλήτες σε διάφορα σημεία της καρότσας τους. (Λιμάνι Πατρών είναι πιστοποιημένο συμφώνως απαιτήσεων ISPS).
Στη θέση Ε είναι πολύ δύσκολη η φορτοεκφόρτωση καθώς ο χερσαίος χώρος είναι πολύ στενός αφού μεγάλο μέρος του έχει μισθωθεί σε κάποια εταιρεία ως πάρκινγκ ασυνόδευτων οχημάτων κι επίσης έχει τοποθετηθεί φράχτης κοντά στην πρύμνη (που έχει μάλλον ως σκοπό να αποκλειστεί τελωνειακά η θέση αν χρειαστεί) που αφήνει ελεύθερη την πρόσβαση σε ένα όχημα κι αυτό με το ζόρι.
Εντός του λιμένα δεν υπάρχει διάβαση για τους πεζούς (μονοπάτι) ούτε και διάδρομος να οδηγεί στον επιβατικό σταθμό.
Ορισμένοι προσκρουστήρες χρήζουν άμεσης αντικατάστασης διότι από τις επαναλαμβανόμενες προσδέσεις, είναι φυσικό επακόλουθο κατά την πρόσδεση του πλοίου, να υπάρχει φθορά στο εξωτερικό προστατευτικό υλικό και να γίνεται επαφή λαμαρίνας με σίδερο προσκρουστήρα.
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr