Αποκαλύπτεται ο χώρος
Στην τελική ευθεία βρίσκονται οι εργασίες για την πρεμιέρα του νέου εμπορικού πάρκου στην πρώην ΑΒΕΞ στην Ακτή Δυμαίων της Πάτρας.
Σύμφωνα με πληροφορίες το εμπορικό πάρκο θα ανοίξει μέσα στον Οκτώβριο.
Η όψη του κεντρικού κτιρίου έχει ήδη αποκαλυφθεί ενώ αυτή την περίοδο γίνονται εργασίες περιμετρικά του χώρου.
Σύμφωνα με τα όσα έχουν γνωστοποιηθεί το retail park το οποίο θα περιλαμβάνει οχτώ καταστήματα μεγάλων brands κυρίως πολυεθνικών καταστημάτων, θα είναι σε θέση να δεχθεί 16.000 επισκέπτες σε καθημερινή βάση.
Εκτός από το νέο ΙΚΕΑ, το πρώτο που ανοίγει μετά 13-14 χρόνια επενδυτικής «σιωπής» από την πλευρά του ομίλου Fourlis, στο νέο retail park, σύμφωνα με πληροφορίες, θα «καταλύσει» και νέο κατάστημα της αλυσίδας Κωτσόβολος, που θα αναπτυχθεί βάσει του νέου concept της εταιρείας ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών υπό την ιδιοκτησία της ΔΕΗ.
Σε ό,τι αφορά τα εγκαίνια το ιδανικό θα είναι το νέο κατάστημα να προλάβει τη Black Friday με τον επόμενο ορόσημο να είναι η χριστουγεννιάτικη περίοδος.
Ας σημειωθεί ότι η Κωτσόβολος διατηρεί σήμερα δύο καταστήματα στην Πάτρα, στην Περιβόλα και στο κέντρο της πόλης, στην οδό Αγίου Ανδρέα, εκ των οποίων το ένα μάλλον θα κλείσει με την έναρξη λειτουργίας του νέου καταστήματος στο retail park της Ακτής Δυμαίων.
Ας σημειωθεί ότι περίπου τις ίδιες ημερομηνίες θα ξεκινήσει τη λειτουργία του το νέο κατάστημα της αλυσίδας Πλαίσιο στο αναβαθμισμένο ΙΚΕΑ του αεροδρομίου Ελευθέριος Βενιζέλος, το οποίο ο όμιλος Fourlis έχει μετατρέψει επίσης σε εμπορικό πάρκο με παρουσία ήδη της Intersport και Holland & Barrett.
Το ντεμπούτο της Kiabi
Επιπλέον, στο νέο εμπορικό πάρκο, το οποίο απαίτησε κεφάλαια ύψους 27 εκατ. ευρώ, θα κάνει ντεμπούτο στην ελληνική αγορά η Kiabi, το «βαρύ πυροβολικό» της γαλλικής μόδας χαμηλού κόστους.Η αλυσίδα Kiabi της γνωστής γαλλικής επιχειρηματικής οικογένειας Mulliez έχει μισθώσει κατάστημα 1.300 τ.μ.
Η Ελλάδα δεν είναι άγνωστη στην πάμπλουτη οικογένεια Mulliez, καθώς δραστηριοποιείται ήδη στη χώρα μας με την αλυσίδα αθλητικών ειδών και αθλητικού εξοπλισμού Decathlon. Η τελευταία σημειωτέον έχει παρουσία στην Ελλάδα με τρία καταστήματα, όλα σε εμπορικά πάρκα (Smart Park στα Σπάτα, River West στο Αιγάλεω και Mare West στην Κόρινθο).
Adidas, Pepco, Sinsay, Μουστάκας και KFC
Με έμφαση στο value retailing, που είναι άλλωστε ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά των εμπορικών πάρκων της Trade Estates, υπό την επωνυμία Top Parks, στην Πάτρα θα έχουν παρουσία και οι δύο πολωνικές αλυσίδες, Pepco και Sinsay που επεκτείνονται ταχύτατα στην ελληνική αγορά.
Επιπρόσθετα κατάστημα θα διαθέτει η αλυσίδα παιχνιδιών Μουστάκας, καθώς και η Adidas (outlet).
Από τον κλάδο της εστίασης στο νέο εμπορικό πάρκο παρουσία θα έχει η KFC, η οποία θα αναπτύξει επίσης νέο concept στην Πάτρα.
Ο κρίσιμος ρόλος της Πάτρας
Η επιτυχία του νέου retail park στην Πάτρα θα ορίσει και το μοντέλο ανάπτυξης μετά το 2028 για την Trade Estates, καθώς η ΑΕΕΑΠ σχεδιάζει να αναπτύξει 15-20 εμπορικά πάρκα σε όλη την Ελλάδα, κυρίως σε περιοχές όπου δεν υπάρχουν μεγάλοι εμπορικοί χώροι, εύκολα προσβάσιμοι στο κοινό, αλλά μακριά από το κέντρο μεγάλων πόλεων.
Έως το 2027, η εταιρεία θα επενδύσει 220 εκατ. ευρώ, για την προσθήκη τριών νέων εμπορικών πάρκων και δύο ακινήτων logistics, που θα ενισχύσουν την αξία του χαρτοφυλακίου σε σχεδόν 750 εκατ. ευρώ, από 485 εκατ. ευρώ, που ήταν στο τέλος του 2023, ενώ στα φιλόδοξα σχέδια της διοίκησης είναι έως το 2031 η μικτή εμπορική αξία του χαρτοφυλακίου της να ξεπεράσει το 1 δισ. ευρώ.
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr