Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος 15 χρόνια thebest
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Βροχή παραπόνων για τον Προαστιακό- Οι χρήστες του νότιου κλάδου διαμαρτύρονται αλλά δεν τους ακούει κανείς

Βροχή παραπόνων για τον Προαστιακό-  Οι ...
Κωνσταντίνα Ανδριοπούλου
[email protected]

Έντονες και καθημερινές είναι οι διαμαρτυρίες του επιβατικού κοινού

Έντονες και καθημερινές είναι οι διαμαρτυρίες του επιβατικού κοινού του Προαστιακού της Πάτρας, καθώς έχει σταματήσει η ανταπόκριση των τρένων του Βόρειου και του Νότιου τομέα στον σταθμό του Αγίου Ανδρέα και γίνεται μόνο στα κεντρικό σταθμό της Πάτρας και αυτό κάθε μιάμιση ώρα.

Τον Μάιο διακόπηκαν τα δρομολόγια του Νότιου κλάδου για να επισκευαστεί ένα μικρό τμήμα της γραμμής ενώ δεν προχώρησε το έργο αυτό στα τμήματα Γούναρη - Άγιος Ανδρέας και Πάτρα έως το Μηχανοστάσιο όπως προβλεπόταν από την εργολαβία ανάταξης της γραμμής.

Μιλώντας, στο thebest.gr o αναπληρωτής γραμματέας του Σωματείου εργαζομένων του ΟΣΕ, Σταύρος Πήλιος, εξηγεί τι έχει συμβεί και γιατί το κοινό δεν μπορεί να εξυπηρετηθεί: «Καθημερινά και όπου οι πολίτες βρουν σιδηροδρομικό, διαμαρτύρονται για την αλλαγή που έγινε στα δρομολόγια. Όταν πρωτοξεκίνησε ο Προαστιακός και μέχρι πρότινος, το ένα τρένο που έφευγε προς Αχαγιά, ξαναγυρνούσε Άγιο Ανδρέα, το ίδιο έκανε και το τρένο προς Ρίο, και συναντιόντουσαν την ίδια ώρα στο σταθμό, οπότε και η ανταπόκριση αυτή διευκόλυνε τους επιβάτες, γιατί αμέσως κατέβαιναν από το ένα τρένο και έμπαιναν στο άλλο προς την κατεύθυνση που ήθελαν. Τώρα όμως, η ανταπόκριση αυτή γίνεται στον κεντρικό σταθμό της Πάτρας και όχι σε όλα τα δρομολόγια με αποτέλεσμα όλος ο κόσμος του Νότιου κλάδου να μην εξυπηρετείται και έτσι χάθηκε ένα μεγάλο μέρος του επιβατικού κοινού του Προαστιακού. Όσοι έμπαιναν στον σταθμό του Αγίου Ανδρέα για να πάνε στο Νοσοκομείο, στο Πανεπιστήμιο και μένουν  σε Ζαρουχλέικα, Ψαροφάι, Ψηλαλώνια κ.α. περιοχές προς τα Νότια της πόλης, δεν εξυπηρετούνται πια και αναγκαστικά θα πρέπει να πάνε στο σταθμό της Πάτρας για να πάρουν το τρένο, γεγονός που δεν βολεύει και έχει ως αποτέλεσμα να πηγαίνουν με άλλα μέσα. Δυστυχώς, οι διαμαρτυρίες του κόσμου δεν εισακούστηκαν και δεν εισακούονται. Εμείς ζητάμε να επανέλθουν τα δρομολόγια ως είχαν για να μπορέσει ο Προαστιακός να εξυπηρετήσει και τη Νότια πλευρά της πόλης. Και δεν το λέμε γιατί χάθηκαν τα έσοδα των εταιριών, αλλά γιατί δεν βολεύει τον κόσμο».  

Στο ίδιο μήκος κύματος και ο διαχειριστής της ομάδας  «Φίλοι Προαστιακού Σιδηροδρόμου Πατρών» Βασίλειος Γκλαβάς: «Το φωνάζουμε καιρό, τα δρομολόγια όπως έχουν διαμορφωθεί δεν εξυπηρετούν τον κόσμο, κυρίως, του Νοτίου τομέα. Το ένα πρόβλημα είναι η ανταπόκριση των δρομολογίων, ενώ υπάρχει πρόβλημα και με τις ώρες αυτών. Η ανταπόκριση στο κεντρικό σταθμό δεν εξυπηρετεί, όπως και το δρομολόγιο που γίνεται ανά μιάμιση ώρα. Πώς θα εξυπηρετηθεί, ο εργαζόμενος που πρέπει να είναι στη δουλειά του στις 9; Και πώς θα εξυπηρετηθεί ο εργαζόμενος που σχολάει το μεσημέρι; Θα διακτινιστεί για να προλάβει το τρένο; Και κάτι ακόμα, το τελευταίο δρομολόγιο είναι στις 7.30 το απόγευμα, δηλαδή δεν υπάρχει κόσμος που μετακινείται αργότερα;»

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις