Το νέο αστέρι της Φ1
Ο Έκλεστοουν, διευθυντής της ομάδας της Brabham τη δεκαετία του 1970 και έπειτα εμπορικός διευθυνής της F1 μέχρι το 2017, ουκ ολίγες φορές έχει εκφράσει την άποψη ότι θεωρεί τον Προστ τον σπουδαιότερο οδηγό της ιστορίας στην Φόρμουλα 1.
“Ο Αυστραλός, πιστεύω, είναι ένας μαγικός τύπος”, είπε ο Έκλεστοουν. “Μπορεί να γίνει πρωταθλητής, αναμφίβολα, μέσα στην επόμενη διετία αν το αυτοκίνητο συνεχίσει να αποδίδει όπως αποδίδει. Ξεχωρίζει ξεκάθαρα ανάμεσα σε όλους τους άλλους”, συμπλήρωσε ο 93χρονος Βρετανός.
Το γερμανικό περιοδικό Auto Motor und Sport κάλεσε τον Πιάστρι να σχολιάσει το γεγονός ότι πολλοί στη F1 τον συγκρίνουν με τον Γάλλο - με τον οποίο, μάλιστα, είχε συνεργαστεί πριν από δύο χρόνια, όταν βρίσκονταν και οι δύο στην Alpine F1.
“Είναι μια σύγκριση που με τιμά, ειδικά με δεδομένο ότι ο Αλέν υπήρξε ένας από τους πιο επιτυχημένους οδηγούς στο σπορ μας”, είπε ο Αυστραλός.
“Δεν είχα γεννηθεί καν όταν αγωνιζόταν, οπότε δεν έχω την πλήρη εικόνα, αλλά από όσα ακούω ή διαβάζω για εκείνον όντως βλέπω ορισμένες ομοιότητες μεταξύ μας.
Ο Προστ είχε ένα αρκετά ομαλό και ολοκληρωμένο οδηγικό στιλ. Ήταν πολύ ακριβής στη δουλειά του. Μπορώ να τα δω αυτά και σε μένα, επίσης.
Του μίλησα ορισμένες φορές όταν ήμουν ακόμα στην Alpine. Ήταν απίστευτα ενδιαφέρουσα η κουβέντα μαζί του, και επίσης μου έδωσε και ορισμένες συμβουλές”, συνέχισε ο 23χρονος.
Ο Προστ, ο περιβόητος “κ. Καθηγητής”, είχε αποκτήσει αυτό το χαρακτηρισμό διότι φημιζόταν για το “μαθηματικό” τρόπο με τον οποίο υπολόγιζε πώς θα οδηγούσε. Μάλιστα, έχει παραδεχθεί και ο ίδιος ο Γάλλος ότι ποτέ δεν οδήγησε σε ταχύτητα άνω του 99,9% των δυνατοτήτων του μονοθεσίου.
“Δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα τώρα, στην εποχή μας πρέπει πάντα να οδηγείς στο όριο”, είπε ο Πιάστρι. “Όταν ο Προστ αγωνιζόταν τα αυτοκίνητα ήταν λιγότερο αξιόπιστα, και όχι αντίστοιχα ασφαλή.
Οπότε, το να ξεπερνάς το όριο είχε πολύ μεγαλύτερες επιπτώσεις από ό,τι σήμερα. Και πάλι, όμως, ακόμα δεν μπορείς να περνάς πάνω από τα κερμπς σε κάθε γύρο.
Σήμερα πρέπει να βρίσκεις το όριο με ακρίβεια. Αν μείνεις ένα δέκατο κάτω [στο γύρο] είσαι πολύ αργός. Αν ξεπεράσεις το όριο, τα ελαστικά θα σε τιμωρήσουν. Είναι μια πολύ λεπτή γραμμή”, κατέληξε ο Όσκαρ Πιάστρι.
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr