Συγκριτική ανάλυση της τιμής πώλησης των προϊόντων κατά την εβδομάδα της περσινής Black Friday σε σχέση με λίγες ημέρες νωρίτερα
Κάθε Νοέμβριο, ένα από τα πιο συνηθισμένα ερωτήματα γύρω από την Black Friday, είναι το αν και κατά πόσο οι διαφημιζόμενες προσφορές είναι πραγματικές, και ποιο είναι το εύρος μεταξύ των προηγούμενων τιμών και των εκπτώσεων.
Η Black Friday που επιστρέφει φέτος στις 29 Νοεμβρίου και ένα χρήσιμο οδηγό για τα στατιστικά των μειωμένων τιμών, προσφέρουν τα συγκεντρωτικά στοιχεία της πλατφόρμας ηλεκτρονικών αγορών skroutz.gr για το 2023.
Η συγκριτική ανάλυση της τιμής πώλησης των προϊόντων κατά την εβδομάδα της Black Friday 20-26/11 και της αρχικής τιμής πώλησης κατά την εβδομάδα 6-12/11, έδειξε ότι, συνολικά, το 22,78% των προϊόντων αγοράστηκε σε πιο οικονομική τιμή, αλλά το 9,39% των προϊόντων αγοράστηκε σε υψηλότερη τιμή.
Οι οικογένειες προϊόντων στις οποίες οι καταναλωτές φαίνεται πως αξιοποίησαν στο έπακρο τις προσφορές ήταν αυτές της μόδας και των παιδικών – βρεφικών ειδών, με τη μόδα να καταλαμβάνει την πρώτη θέση με ποσοστό 36,44%.
Τα τεχνολογικά προϊόντα αγοράστηκαν σε ποσοστό 19,41% φθηνότερα, αλλά το 9,91% των προϊόντων πωλήθηκαν εκείνη ακριβώς την περίοδο γύρω από την Black Friday σε υψηλότερη τιμή.
Αγορές προϊόντων που αφορούν την υγεία και την ομορφιά, έγιναν κατά 22,65% σε καλύτερες τιμές, ενώ το 9,93% πλήρωσε παραπάνω από ό,τι θα πλήρωνε λίγες εβδομάδες νωρίτερα.
Οι κατηγορίες με τις υψηλότερες σε έκπτωση αγορές
Οι κατηγορίες που αξιοποιήθηκαν περισσότερο οι προσφορές αφορούν ριχτάρια και παιδικές χαρές, σύμφωνα με το Skroutz.gr, με τα ανδρικά πουκάμισα να ακολουθεί στην τρίτη θέση με ποσοστό 64,75%.
Στην κορυφαία δεκάδα είναι, μεταξύ άλλων, γυναικείες τσάντες και παλτό, ανδρικές μπλούζες και μποτάκια, καθώς και παιχνίδια για δημοφιλή κονσόλα παιχνιδιών.
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr