Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Αμαλιάδα Νάσος Νασόπουλος
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

DECO

/

Harrods: Τα κασμίρια Loro Piana καταλαμβάνουν τις περίφημες βιτρίνες των Χριστουγέννων

Harrods: Τα κασμίρια Loro Piana καταλαμβ...
Μπακοπούλου Άντυ
[email protected]

Υλοποιήθηκαν 36 βιτρίνες με γενικό τίτλο «Εργαστήριο των Θαυμάτων» σε διακριτικούς, κομψούς τόνους

Τα πολυκαταστήματα Harrods στην καρδιά του Λονδίνου έχουν εξελιχθεί σε συνώνυμο της εορταστικής ατμόσφαιρας στη λεγόμενη holiday season.

Oι στολισμένες βιτρίνες της Brompton Road είναι πάντα υπερπαραγωγή και κυρίαρχο αξιοθέατο για τους κατοίκους και τους επισκέπτες της βρετανικής μεγαλούπολης. Φέτος, το μεγαλοπρεπές κτίριο που συνδέεται με το shopping υπερπολυτελών ειδών αφέθηκε στην απαλότητα των φίνων κασμιριών της ιταλικής εταιρείας Loro Piana. Τίποτα κραυγαλέο, τίποτα αστραφτερό.

To label ανήκει πλέον πλειοψηφικά στον πανίσχυρο όμιλο LVMH. Ολες οι σειρές του βασίζονται στην ύψιστη ποιότητα υλικών που χαιδεύουν με μαγική απαλότητα το σώμα. Συγκεκριμένα, ειδικεύεται στα κορυφαία κασμίρια και στο μαλλί vincuna των Ανδεων της Λατινικής Αμερικής καθώς και σε δερμάτινα ρούχα και αξεσουάρ υποδειγματικής κατασκευής. Φέτος, «κατέλαβε» 36 βιτρίνες στα Harrods και εγκαινίασε δυο pop up stores εσωτερικά στους ορόφους.

Το project ονομάστηκε «Εργαστήριο των Θαυμάτων» και όλα είναι σε γαλήνιους, ουδέτερους τόνους. «Παραστάσεις» σε εκρου, μπεζ, γκρι, κεραμιδί, μαζί με διάφορα ξύλινα παιχνιδάκια και μαλακά ζωάκια κηρύττουν τη σημασία της παράδοσης και της «ήσυχης» κομψότητας. Οι εικόνες δανείζονται στοιχεία από το σπίτι του Αι Βασίλη και την ιστορία του Καρυοθραύστη.

Μαζί τους βέβαια, θαυμάζουμε χειροποίητες, μεταξωτές τουαλέτες βελούδινα «μπαλαρινάκια», μαλλινα ανδρικά πουλόβερ και άψογα πανωφόρια αλλά και άπιαστα παιδικά είδη. Δεν λείπουν βέβαια και τα πασίγνωστα παπούτσια loafers του brand.

Η Loro Piana γιορτάζει φέτος 100 χρόνια διαδρομής στις συλλογές σπάνιας απαλότητας και ζεστασιάς. Επιπλέον συμπληρώνονται 150 χρόνια από όταν το Macy’s της Νέας Υόρκης καθιέρωσε το θεσμό των εορταστικών βιτρινών στους «ναούς» της κατανάλωσης ανά τον κόσμο.

Τα Harrods αποκαλούν τις βιτρίνες τους «οπτικές εμπειρίες». Με αφορμή τη συνεργασία τους με τη Loro Piana κάλεσαν celebrities όπως η Κέλι Ράδερφορντ και η Μπιάνκα Μπραντολίνι.

 

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Best View