Η Coca Cola χρησιμοποίησε την τεχνητή νοημοσύνη για να επαναφέρει την εμβληματική διαφήμισή της για τα Χριστούγεννα που προβλήθηκε για πρώτη φορά πριν από τρεις δεκαετίες.
Η Coca Cola χρησιμοποίησε την τεχνητή νοημοσύνη για να επαναφέρει την εμβληματική διαφήμισή της για τα Χριστούγεννα που προβλήθηκε για πρώτη φορά πριν από τρεις δεκαετίες.
Η εταιρία έχει προσθέσει μια μοντέρνα πινελιά στην εμβληματική διαφήμιση της Coca Cola με το τραγούδι «Holidays Are Coming», η οποία παίζεται στις τηλεοπτικές οθόνες από το 1995.
Μια νέα έκδοση της θρυλικής διαφήμισης, 16 δευτερολέπτων, βγήκε στις τηλεοπτικές οθόνες αυτή την εβδομάδα και περιλαμβάνει την ίδια εμβληματική μελωδία και τα πλάνα με τα κόκκινα φορτηγά της Coca Cola να περνούν μέσα από μια χιονισμένη και στολισμένη πόλη.
Όμως, εκεί που στο πρωτότυπο έπαιζαν πραγματικοί ηθοποιοί και φορτηγά που ζύγιζαν δύο τόνους και ήταν στολισμένα με χριστουγεννιάτικα λαμπιόνια, αυτή η διαφήμιση έχει δημιουργηθεί αποκλειστικά με χρήση τεχνητής νοημοσύνης.
Τι σημαίνει αυτό; Ότι τίποτα από όσα βλέπουμε δεν γυρίστηκε στην πραγματικότητα.
Η εταιρία μάλιστα δήλωσε είπε ότι η νέα διαφήμιση είναι ένας «αποτελεσματικός» τρόπος εξοικονόμησης χρόνου και χρημάτων και έχει ήδη επιτυχία στο κοινό.
Ο Javier Meza, ο επικεφαλής μάρκετινγκ της ΕΕ στην Coca-Cola, δήλωσε ότι η εταιρεία ήθελε να προσαρμοστεί στη «σημερινή εποχή», με τη χρήση μιας διαφορετικής τεχνολογίας.
Δήλωσε χαρακτηριστικά στο Marketing Week:
«Δεν ξεκινήσαμε λέγοντας: “Εντάξει, πρέπει να το κάνουμε αυτό με την τεχνητή νοημοσύνη”. Συνοπτικά σκεφτήκαμε ότι “θέλουμε να φέρουμε το “Holidays Are Coming” στο παρόν και στη συνέχεια διερευνήσαμε το ΑΙ ως λύση για αυτό».
Πληροφορίες από Dailymail/newsit
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr