Η ιδιωτικοποίηση του αεροδρομίου
Σοβαρά προβλήματα, καταγράφονται στο αεροδρόμιο του Αράξου, με τους εργαζόμενους να δίνουν αγώνα δρόμου για να ξεπεραστούν προκειμένου να λειτουργεί με ασφάλεια.
«Από το 2016, στέλνουμε αιτήματα για έργα υποδομής που χρειάζεται το αεροδρόμιο και το μόνο που μας έφτιαξαν ήταν οι πυλώνες φωτισμού. Αυτή τη στιγμή, υπάρχει σε εξέλιξη ένας διαγωνισμός για την καθίζηση στο πάρκινγκ των λεωφορείων. Αλλά τα έργα είναι σε τέλμα, πάμε με τον αραμπά. Έχουμε σοβαρά προβλήματα, σε φωτισμό, σε ηλεκτρογεννήτριες… Από το ’16 έχω κάνει χαρτιά για πολλά προβλήματα και πότε ο διαγωνισμός είναι άγονος ή ποτέ δεν προχωράνε τα χαρτιά, έχουμε όλες τις παθογένειες του δημόσιου λογιστικού, στην πλάτη. Το αεροδρόμιο είναι ζωντανός οργανισμός, όταν περνάνε 1.500 άτομα κάθε μέρα, λογικό είναι να υπάρχουν ζημιές, δεν μπορείς να μην το συντηρείς» αναφέρει στο thebest.gr ο αερολιμενάρχης Γιώργος Γκουβίτσας, ο οποίος στο τέλος του χρόνου συνταξιοδοτείται.
Και προσθέτει: «Για παράδειγμα, για να αγοραστεί μια λάμπα, θα πρέπει να περάσει από πολλές επιτροπές και να γίνουν πάρα πολλά χαρτιά, να βγουν διαγωνισμοί και μετά να βγαίνει άγονος ο διαγωνισμός, γιατί και οι προμηθευτές δεν θέλουν συνεργασία με το δημόσιο γιατί αφενός αν χρωστάνε ή δεν μπορούν για άλλους λόγους να πάρουν φορολογική ενημερότητα, δεν προχωράνε σε προσφορά για να πάρουν κάποιο έργο και αφετέρου ξέρουν ότι το ελληνικό δημόσιο είναι μπαταχτσής, για να λέμε και τα πράγματα με το όνομά τους. Όταν ο άλλος κάνει να πληρωθεί πέντε χρόνια σου λέει «γιατί να πάρω δουλειά στο δημόσιο, θα χρηματοδοτήσω εγώ το ελληνικό δημόσιο;». Μιλάμε για μεγάλη γάγγραινα. Γι’ αυτό πολλές φορές πηγαίναμε σε ξενοδοχεία και κάναμε το ζήτουλα και ζητούσαμε χορηγίες. Από το 2019, που πήραμε φωτιά, στα γραφεία δεν είχαμε κλιματισμό και τα παιδιά δούλευαν με 40 βαθμούς κελσίου και τελικά μόλις πέρυσι μας έφεραν».
Η ιδιωτικοποίηση του αεροδρομίου
«Τα αεροδρόμια τα έχουν αφήσει, ίσως και τεχνηέντως, για να απαξιωθούν γιατί τα έχουν δώσει στο υπερταμείο για να τα πάρουν κάποιοι ιδιώτες, να τα ξεπουλήσουν όπως πήραν τα 14 αεροδρόμια «φιλέτα» και τώρα έχουν μείνει τα υπόλοιπα 29 τα οποία είναι πιο μικρά. Ο Άραξος είναι στα πέντε πρώτα, που θα δουν άμεσα γιατί πάει καλά από κίνηση, όπως η Καλαμάτα και η Αλεξανδρούπολη και δεν αποκλείεται να τα πάρει κάποιος όλα μαζί πακέτο. Υπάρχουν ενδιαφερόμενοι, γιατί ένας επενδυτής για να πάρει ένα αεροδρόμιο πρέπει να κάνει 500.000 κίνηση, τουλάχιστον, το χρόνο, γιατί αλλιώς θα μπει μέσα. Εκτός και αν επιχορηγηθεί από το κράτος, όπως έκανε και με την Fraport, που όσο ήταν στο κράτος δεν γινόταν τίποτα και όταν τα πήρε η ιδιωτική εταιρεία τα έκανε όλα κουκλιά. Θα ήταν ευχής έργο να βρεθεί κάποιος ιδιώτης και να είναι σαν ΣΔΙΤ (Σύμπραξη Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα) για να μην έχουμε τα προβλήματα. Η υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας να ασκεί την υψηλή εποπτεία, που αυτός είναι ο σωστός ρόλος της, όπως γίνεται σε όλον τον κόσμο και το οικονομικό και τη διαχείριση να την έχει ένας μάνατζερ ιδιώτης που θα είναι πιο ευέλικτος στα οικονομικά, δεν θα έχει να δώσει λόγο σε επιτροπές και προέδρους».
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr