Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Αμαλιάδα Νάσος Νασόπουλος
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Τι σκέφτεται ο Δήμος για το κυκλοφοριακό- Επιμένει για τραμ, αγοράζει 6 ηλεκτρικά λεωφορεία- Κανονιστική για τα πατίνια

Τι σκέφτεται ο Δήμος για το κυκλοφοριακό...
Κωνσταντίνα Ανδριοπούλου
[email protected]

Η κατάρτιση του Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας

Το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας, αναμένεται να παρουσιάσει το επόμενο χρονικό διάστημα, ο Δήμος Πατρέων. Κατά την κατάρτιση του ΣΒΑΚ εξετάζονται, ιδίως, θέματα που αφορούν δημόσιες μεταφορές.

To ΣΒΑΚ για την Πάτρα, αφορά τα συνδυαστικά μέσα μαζικής μεταφοράς όπως ο Προαστιακός, το τραμ και τα λεωφορεία, για την γρήγορη και ασφαλή μεταφορά των κατοίκων και των επισκεπτών της πόλης.

«Το ιδανικό θα ήταν να έχουμε ένα δίκτυο δημοσίων μέσων μαζικής μεταφοράς. Αυτό είναι διαχρονικά το πάγιο αίτημά μας, ότι η Πάτρα πρέπει να αποκτήσει δημόσια ΜΜΜ και αυτό είναι ένα ζήτημα που θα το αναδείξουμε μέσα από το ΣΒΑΚ» αναφέρει στο thebest.gr η Αντιδήμαρχος Πολεοδομικού-Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού Αναστασία Τογιοπούλου

Ο σχεδιασμός για το τραμ

Ο σχεδιασμός για την επαναφορά του τραμ, σύμφωνα με την κ. Τογιοπούλου, προχωρά και όπως λέει «θα πρέπει οπωσδήποτε να υπάρχουν συνδυαστικά μέσα μαζικής μεταφοράς. Ανοίγουμε, το επόμενο διάστημα, μέσω του ΣΒΑΚ, το θέμα του τραμ. Στο παρελθόν υπήρξε μια μελέτη, η οποία έμεινε μελέτη. Τα χρόνια που ακολούθησαν έδειξαν ότι η πόλη άντεχε κυκλοφοριακά και χωρίς τραμ, σήμερα όμως η ίδια η πραγματικότητα δείχνει ότι στην Πάτρα, κάτι πρέπει να γίνει την οργάνωση των μετακινήσεων. Εμείς δεν μιλάμε για Μετρό αλλά κάνουμε πρόταση που μπορεί να είναι πραγματοποιήσιμη, αν υπάρχει και βούληση από την κυβέρνηση. Άρα, τι λέμε; Λέμε ότι ταυτόχρονα με το λεωφορεία, πρέπει να δούμε και τη γραμμή του τραμ, η οποία θα μπορεί να εξυπηρετεί τις ανάγκες μετακίνησης. Είναι ηλεκτροκίνητο, δεν εμποδίζεται από φανάρια, είναι γρήγορο και ασφαλές».

Η αγορά 6 ηλεκτρικών λεωφορείων

Στην αγορά έξι ηλεκτρικών λεωφορείων (mini bus), ετοιμάζεται να προχωρήσει η δημοτική αρχή. «Αυτό που επιδιώκουμε είναι να οργανώσουμε την κυκλοφορία μέσα στην πόλη. Η επίσκεψη στο κέντρο της, δεν είναι εύκολη μετά τις αναπλάσεις. Καταργούνται κάποιοι δρόμοι που κινούνται ή σταθμεύουν οχήματα. Ο σχεδιασμός μας, είναι η διευκόλυνση της κυκλοφορίας των πολιτών στην πόλη, μέσα και από mini bus. Στο πλαίσιο αυτό, κάνουμε την σχετική προετοιμασία. Ετοιμάζουμε τις μελέτες για την προμήθειά τους και να γίνει η πρόταση για τα χρηματοδοτικά προγράμματα που θα βγουν από την Περιφέρεια προκειμένου να καταφέρουμε να τα προμηθευτούμε. Θεωρώ ότι μέσα στο 2025 θα έχουμε υποβάλλει τη πρόταση για να ξεκινήσει η διαγωνιστική διαδικασία. Με τα έξι αυτά λεωφορεία θα έχουμε πιο πυκνά δρομολόγια αλλά και διευρυμένη διαδρομή για τη μεταφορά των πολιτών. Δηλαδή, να παρκάρουν τα οχήματά τους, περιφερειακά του ιστορικού κέντρου και να έχουν τη δυνατότητα να πάρουν το mini bus από οποιοδήποτε σημείο για να μεταφερθούν στο κέντρο. Θα είναι δυο διαδρομές, που η μια να ξεκινά από το πάρκινγκ Καλεντζώτη και η άλλη από την Τερψιθέα, με τα λεωφορεία να μπορούν να μπαίνουν  μέσα στην πόλη και να φτάνουν μέχρι και την Άνω πόλη.  Με κυκλική, δηλαδή, διαδρομή να εξυπηρετεί τους πολίτες».     

Η κανονιστική για τα πατίνια

Επίσης, υπήρξε το προηγούμενο χρονικό διάστημα, κανονιστικό πλαίσιο για τα πατίνια «πριν λίγο καιρό είδαμε όλοι, ότι η πόλη κατακλύστηκε, μέσα σε μια νύχτα, από εκατοντάδες πατίνια, χωρίς άδεια. Με παρέμβασή μας, τα απέσυραν γιατί δεν είχαν πάρει έγκριση από πουθενά. Τώρα ετοιμάζεται και το κανονιστικό πλαίσιο για την χωροθέτηση και των πατινιών».      

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις