Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Αμαλιάδα Νάσος Νασόπουλος
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Νότια Κορέα: Το μοιραίο αεροσκάφος της Jeju Air φέρεται να είχε κάνει 13 πτήσεις σε 48 ώρες πριν το δυστύχημα

Νότια Κορέα: Το μοιραίο αεροσκάφος της J...

Παραμένουν αναπάντητα τα ερωτήματα για αίτια που οδήγησαν στην αεροπορική τραγωδία με το Boeing 737-800 της εταιρείας Jeju Air

Σοκ και θλίψη επικρατεί στην Νότια Κορέα καθώς παραμένουν αναπάντητα τα ερωτήματα για αίτια που οδήγησαν στην αεροπορική τραγωδία με το Boeing 737-800 της εταιρείας Jeju Air.

Το πρακτορείο ειδήσεων Yonhap, αποκάλυψε ότι το αεροσκάφος είχε πραγματοποιήσει 13 πτήσεις σε 48 ώρες πριν από τη συντριβή.

Το πρακτορείο μεταδίδει ότι πηγές του κλάδου έχουν εκφράσει ανησυχίες για το κατά πόσον η εταιρεία Jeju Air είχε υπερφορτωθεί προγραμματίζοντας υπερβολικό αριθμό πτήσεων τσάρτερ εξαιτίας της μεγάλης κίνησης στο τέλος του έτους. Αυτή η ικανότητα του αεροσκάφους εξαρτάται από τον τύπο του αεροσκάφους και την απόσταση των δρομολογίων που πραγματοποιεί.

 Τα περιφερειακά αεροδρόμια της Νότιας Κορέας εξαρτώνται από τις πτήσεις τσάρτερ που εκτελούνται από αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους.

Το δημοσίευμα του πρακτορείου Yonhap, επικαλείται στοιχεία της Jeju Air και αναφέρει ότι η εταιρεία είχε τον υψηλότερο μέσο μηνιαίο χρόνο πτήσης μεταξύ των έξι εγχώριων αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους στη Νότια Κορέα, μεταξύ Ιουλίου και Σεπτεμβρίου του τρέχοντος έτους.

Εμπειρογνώμονας θέτει το βασικό αναπάντητο ερώτημα
«Πρόκειται για μια από τις πιο αινιγματικές συντριβές που έχω δει ποτέ. Τίποτα σε αυτό δεν βγάζει νόημα», δήλωσε στο δίκτυο BBC ο ειδικός σε θέματα αεροπορίας, Τζέφρι Τόμας.

Σημείωσε ότι αν και μία πρόσκρουση με πουλί μπορεί να έπαιξε ρόλο εντούτοις μόλις ο πιλότος έστειλε σήμα κινδύνου, τα δεδομένα του ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας διακόπηκαν. Η ξαφνική απώλεια των δεδομένων – που επιτρέπει τον εντοπισμό των πτήσεων – «υποδηλώνει κάποια ηλεκτρική βλάβη», εξήγησε ο Τζέφρι Τόμας.

Μετά την κλήση έκτακτης ανάγκης, το αεροπλάνο είχε επίσης τη δυνατότητα να προσγειωθεί προς την αντίθετη κατεύθυνση από τη συνηθισμένη. Ωστόσο οι τροχοί ήταν σηκωμένοι, τα πτερύγια δεν είχαν ρυθμιστεί σωστά και προσγειώθηκε στα μισά του διαδρόμου προτού (…) εκραγεί, σημείωσε ο Τζέφρι Τόμας.

Παράλληλα ανέφερε ότι υπάρχουν τρόποι αντιμετώπισης εάν προκύψει ηλεκτρικό ή υδραυλικό πρόβλημα, αλλά αυτοί δεν χρησιμοποιήθηκαν. «Απλά δεν βγάζει κανένα νόημα. Θα πρέπει να περιμένουμε τα στοιχεία του καταγραφέα φωνής για να μπορέσουμε να καταλάβουμε τι στο καλό συνέβη», κατέληξε ο ειδικός.

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις