Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Αμαλιάδα Νάσος Νασόπουλος Πατρινό Καρναβάλι 2025 Σεισμοί Σαντορίνη
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

«Ναι μεν, αλλά…» από τους Φίλους Προαστιακού Σιδηροδρόμου Πάτρας για το κλείσιμο των εκδοτηρίων στους σταθμούς της Αχαΐας

«Ναι μεν, αλλά…» από τους Φίλους Προαστι...
Κωνσταντίνα Ανδριοπούλου
[email protected]

Η Hellenic Train, προχωρά στο κλείσιμο 34 φυσικών εκδοτηρίων εισιτηρίων που λειτουργούν στους σιδηροδρομικούς σταθμούς του δικτύου της, μεταξύ αυτών και τεσσάρων στην Αχαΐα

Η Hellenic Train, όπως έγινε γνωστό, προχωρά στο κλείσιμο 34 φυσικών εκδοτηρίων εισιτηρίων που λειτουργούν στους σιδηροδρομικούς σταθμούς του δικτύου της, μεταξύ αυτών και τεσσάρων στην Αχαΐα: της Κάτω Αχαΐας, του Αγίου Ανδρέα, του Ρίου και του Αιγίου. 

Το πρόγραμμα σταδιακής αναστολής της λειτουργίας των εκδοτηρίων ξεκίνησε στα τέλη του προηγούμενου μήνα και αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί σταδιακά έως τις 31 Μαρτίου.

Σε παρέμβαση του, ο υπεύθυνος της ομάδας Φίλοι Προαστιακού Σιδηροδρόμου Πάτρας της Βασίλης Γκλαβάς, σχετικά με τη κατάργηση των εκδοτηρίων, μιλώντας στο thebest.gr, θέτει ένα «ναι μεν, αλλά…». Τι εννοεί; «Η Hellenic Train προσπαθεί να κάνει περιστολή εξόδων, χρησιμοποιώντας πλήρως την εισαγωγή ηλεκτρονικού εισιτηρίου, που μπορεί ο καθένας  να αγοράζει εισιτήριο μέσω της εφαρμογής καθώς από τα εκδοτήρια δεν μπορεί να στοκάρει εισιτήρια γιατί λήγουν μετά από μιάμιση ώρα. Εδώ μπαίνει το «αλλά», δεν μπορούν όλοι να χρησιμοποιήσουν αυτή την τεχνολογία και δεν μπορεί κάθε πιτσιρίκι ή ο κάθε ηλικιωμένος να έχει πιστωτικές κάρτες ενσωματωμένες μέσα στο κινητό για να τις έχουν κάθε φορά μαζί τους και να «κατεβάζουν» εισιτήριο. Επίσης, «γιατί χρειάζονται τα εκδοτήρια, σε άδεια βαγόνια;». Για παράδειγμα, στην Αχαγιά, τι χρειάζεται το εκδοτήριο; Για τον έναν ή για τους δυο που θα πάρουν το τρένο; Μετά την αλλαγή τον δρομολογίων, τον περασμένο Ιούνιο, τα βαγόνια άδειασαν και στο βόρειο και στο νότιο κλάδο. Ειδικά στο νότιο, που υπήρχε επιβατική κίνηση, με την αλλαγή των δρομολογίων τους έδιωξαν από τα τρένα. Μείωση επιβατών είχαμε και στον σταθμό του Αγίου Ανδρέα. Από την αρχή είχαμε πει, ότι θα δρομολόγια έπρεπε να είναι ωριαία και όπου έφταναν και ας φτιάξει ο ΟΣΕ επιτέλους την γραμμή για να μπορεί να φτάσει το τρένο μέχρι Αχαγιά. Ο σχεδιασμός ήταν από Άγιο Ανδρέα μέχρι Αχαγιά, να είναι το δρομολόγιο 27 λεπτά, αυτό επιτεύχθηκε μόνο μια φορά και αυτό χωρίς επιβάτες. Δεν έγιναν ποτέ δοκιμαστικά δρομολόγια με επιβάτες μέσα. Το εκδοτήριο στην Αχαγιά, λοιπόν, καλώς κάνει και το κλείνει. Και εγώ αν ήμουν Hellenic Train, με έναν επιβάτη και αν, κάθε μιάμιση ώρα, το ίδιο θα έκανα. Σε ό, τι αφορά, το Ρίο, είναι ένα ζήτημα, εκεί θα μπορούσε να το αφήσει. Αν υποθέσουμε ότι μπαίνουν 50 φοιτητές, που για δικούς τους λόγους, δεν θέλουν να έχουν την εφαρμογή, θα προλάβει ο ελεγκτής μέσα στο τρένο, να κόψει 50 εισιτήρια μέχρι να φτάσει το τρένο στην Πάτρα; Η απάντηση είναι όχι».   

Σύμφωνα με την Hellenic Train, η οποία επικαλείται για την αλλαγή τη «στρατηγική προώθησης εναλλακτικών και πιο φιλικών επιλογών κράτησης εισιτηρίων», η εξυπηρέτηση των επιβατών θα πραγματοποιείται από όλα τα υπόλοιπα κανάλια διάθεσης εισιτηρίων και συγκεκριμένα:

μέσω της εφαρμογής της Hellenic Train

μέσω της ιστοσελίδας www.hellenictrain.gr

μέσω των διαθέσιμων εκδοτηρίων

μέσω του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών 14511

εντός του συρμού από το προσωπικό της Hellenic Train

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις