Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Αμαλιάδα Νάσος Νασόπουλος Πατρινό Καρναβάλι 2025 Τέμπη ΠΑΤΡΙΝΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

STYLE

/

Τζέιν Φόντα: Μοντέλο της Golden Goose στα 87, «δε νιώθω ηλικιωμένη» λέει αποστομωτικά

Τζέιν Φόντα: Μοντέλο της Golden Goose στ...
Μπακοπούλου Άντυ
andy_bak@hotmail.com

Style χωρίς ηλικία στην κυριολεξία, τα δημοφιλή sneakers και το casual ντύσιμο της πάνε πολύ

Ποιος είπε πως οι πολύ ώριμες γυναίκες δεν μπορούν να δείχνουν απίστευτα trendy;

O ζωντανός θρύλος του Χόλιγουντ Τζέιν Φόντα, που πρόσφατα έκλεισε τα 87 της χρόνια, ποζάρει για τα διάσημα sneakers Golden Goose. Aπό τις κορυφαίες stars όλων των εποχών, κάτοχος δυο Οσκαρ, μαχητική ακτιβίστρια και fitness icon, δείχνει ακόμα μια φορά σαγηνευτική. Πρόσφατη επιτυχία της ήταν η εξαιρετική τηλεοπτική σειρά «Grace and Frankie» στο Netflix, όπου εκπροσωπούσε μια γυναίκα της ηλικίας της με ερωτική ζωή και επαγγελματική δράση.

Στην καμπάνια Golden Goose επιλέγει casual ανδρόγυνο ντύσιμο και έχει αφήσει τα μαλλιά της στο φυσικό γκρίζο τους τόνο. Χαλαρά κοστούμια, δερμάτινο μοτοσυκλετικό μπουφάν και κάλτσες με ρίγες. Λανσάρει τις εκδοχές του δημοφιλούς σχεδίου παπουτσιού «Super Star» σε διαφορετικά χρώματα και γκλίτερ διάκοσμο αλλά και τα ευκολοφόρετα, street style ρούχα του brand.

«Δεν νιώθω ηλικιωμένη, αντίθετα νιώθω νεότερη από όταν ήμουν 20 ετών. Δεν κάνω πολλές διαφημίσεις αλλά ο μάνατζέρ μου εξήγησε πως είναι μια cool εταιρεία με υπεύθυνες πρακτικές. Και μου αρέσουν τα αθλητικά της…. Στην καμπάνια σημασία δεν έχει η ένδυση. Δείχνεις πως είσαι εδώ ενεργή, παραμένεις fit, διατηρείς στις πολιτικές σου αντιλήψεις, δεν έχεις χάσει την περιέργειά σου» δήλωσε η Φόντα στους New York Times.  

Η επιλογή της διάσημης ηθοποιού έγινε με αφορμή την επέτειο των 25 χρόνων της Golden Goose. Ενός luxury σήματος που έχει αγαπηθεί παγκοσμίως στο καθημερινό footwear. Eπιπλέον, ο εμβληματικός  ρόλος της Φόντα στο φιλμ «Barbarella» τη συνδέει με τις λαμπερές πινελιές στα υποδήματα, διατυμπανίζοντας πως η ηρωίδα της είναι timelessly fun. Ο τίτλος της καμπάνιας «Born to be a Super Star» είναι βέβαια εύγλωττος.  

Ειδήσεις Τώρα

Τζέσικα Τσαστέιν: Μαγικό, total pink look στη Berlinale, παραμένει μούσα του Gucci

Παπαρίζου – Καψάλης: Τα απροσπέλαστα εμπόδια! Πως από τον κεραυνοβόλο έρωτα έφτασαν στον χωρισμό

Dinner με τον Μικέλε Μορόνε ή Mercedes; Το δίλλημα της πιο «κολασμένης» καμπάνιας

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Σχόλια

Best View