Η ταινία που είναι μία παρωδία επιστημονικής φαντασίας έκανε ξεκίνημα περίπου 8.500 εισιτηρίων - Πήγε κάπως καλύτερα στο εξωτερικό με εισπράξεις 53,3 εκατ. δολάρια παγκοσμίως
H νέα ταινία του Οσκαρικού Νοτιοκορεάτη σκηνοθέτη των «Παράσιτων», Μπονγκ Τζουν-χο με τίτλο «Mickey 17» και πρωταγωνιστή τον Ρόμπερτ Πάτινσον που έκανε πρεμιέρα την περασμένη Πέμπτη 6-3, πήρε την πρωτιά, ωστόσο «αδύναμη» στο ελληνικό box office το τετραήμερο 6-9/3/2025.
Πιο συγκεκριμένα η ταινία που είναι μία παρωδία επιστημονικής φαντασίας με διανομή από την εταιρεία Tanweer (προβάλλεται και στην Πάτρα στη Βέσο Μάρε) έκοψε σε 80 αίθουσες πανελλαδικά, 8.413 εισιτήρια.
“Χειρότερα και από το προηγούμενο πενθήμερο τα συνολικά εισιτήρια του τετραημέρου που μας πέρασε, παρά τους 9 νέους τίτλους που βγήκαν στις αίθουσες, με το ελληνικό κοινό να μην ενδιαφέρεται ούτε για τον νέο Μπονγκ Τζουν-χο (σε μια μεγάλη αποτυχία της εποχής - και παγκοσμίως), ούτε να σπεύδει σε πλήθη για να δει τι ήταν αυτή η ταινία που πήρε το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας, το «Anora»” έγραψε το flix.gr.
Για το «Mickey 17» που η αλήθεια είναι ότι ξεπρόβαλλε στις αίθουσες με μικρή σχετικά διαφήμιση, το flix.gr έγραψε στην κριτική του τα εξής: O οσκαρικός σκηνοθέτης φτιάχνει μια εντυπωσιακή sci-fi παρωδία για τον καπιταλισμό και μάς πάει μία βόλτα στο διάστημα. Μας δείχνει όμως μια θέα που έχουμε ξαναδεί. Δεν νιώθουμε ότι πατήσαμε σ’ έναν νέο, ανεξερεύνητο πλανήτη.
Στο εξωτερικό όπου επίσης έκανε πρεμιέρα το «Mickey 17» από το στούντιο της Warner Bros, έκανε ξεκίνημα 19,1 εκατ. δολαρίων στις ΗΠΑ (σε 3.807 αίθουσες) παίρνοντας την 1η θέση στο box office της Βορείου Αμερικής συν ακόμη 34,2 εκατ. δολάρια από τον υπόλοιπο κόσμο σύμφωνα με το www.boxofficemojo.com.
Στην ταινία διάρκειας 137 λεπτών παίζουν και η Ναόμι Aκι, ο Στίβεν Γιουν και οι Τόνι Κολέτ, Μαρκ Ράφαλο.
Στο μεταξύ το τιμημένο με 5 Όσκαρ «Anora» του Σον Μπέικερ (κέρδισε μεταξύ άλλων τα Όσκαρ καλύτερης ταινίας και σκηνοθεσίας), επαναπροβάλλεται σε αρκετές αίθουσες (αυτήν την εβδομάδα σε 22 αίθουσες στην Αθήνα και 54 πανελλαδικά, δυστυχώς όχι και στην Πάτρα) και έκοψε το περασμένο 4ήμερο, 7.204 εισιτήρια & σε 20 εβδομάδες προβολής έχει φτάσει τα 55.074.
Από τα Οσκαρικά φιλμ, το φιλμ ανιμέισον από τη Λετονία, «Flow: Η Γάτα που δεν Φοβόταν το Νερό» του Γκιντς Ζιλμπαλόντις, που είναι πραγματικά εντυπωσιακό, πρωτότυπο και συγκινητικό στα μηνύματα που μεταφέρει, (παίζεται και στην Πάτρα στη Βέσο Μάρε), έκοψε το 4ήμερο 6-9/3, σε 45 αίθουσες πανελλαδικά, 2.174 εισιτήρια και σε 6 εβδομάδες έχει φτάσει τα σχεδόν 27.000 εισιτήρια. Η ταινία από τη Λετονία κέρδισε φέτος το Όσκαρ καλύτερης ανιμέισον ταινίας.
Ακόμα από τις άλλες πρεμιέρες της εβδομάδας, το αξιόλογο, Ελληνικής παραγωγής φιλμ του Δημήτρη Νάκου «Κρέας» όπου παίζει και η Αιγιώτισσα ηθοποιός Μαρία Καλλιμάνη, έκοψε στην πρεμιέρα του σε 56 αίθουσες πανελλαδικά, 2.113 εισιτήρια και κατάφερε έστω να μπει στην 1η δεκάδα του εγχώριου box office.
Τέλος το Οσκαρικό «The Brutalist» του Μπρέιντι Κόρμπετ με τον Έιντριεν Μπρόντι που κέρδισε το Όσκαρ καλύτερου α’ ανδρικού ρόλου, συνεχίζει την καλή γενικά πορεία του (μην ξεχνάμε πως η ταινία διαρκεί σχεδόν τρεισήμισι ώρες) και έχει φτάσει σε 5 εβδομάδες πανελλαδικά τα 64.000 εισιτήρια (παίζεται και στην Πάτρα στα Options Cinemas, στη Βέσο Μάρε με χρονομετρημένο διάλειμμα 15 λεπτών) ενώ το φιλμ «Πέντε Σεπτεμβρίου» του Τιμ Φέλμπαουμ (υποψήφιο για Όσκαρ καλύτερου πρωτότυπου σεναρίου φέτος) που έκανε πρεμιέρα την Πέμπτη 6-3, έκοψε σε 56 αίθουσες πανελλαδικά, 2.843 εισιτήρια (προβάλλεται και στην Πάτρα στη Βέσο Μάρε).
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr