Το ιστορικό οικογενειακό κατάστημα άλλαξε διεύθυνση- έγραψε ιστορία στην εμπορική Πάτρα με γυναικεία ένδυση και υφάσματα
Ο πεζόδρομος της Αγίου Νικολάου «παραδίνεται» σταδιακά στα πολυεθνικά labels.
Το εμβληματικό κομμάτι που κατηφορίζει προς την Τριών Συμμάχων και το μόλο, χάνει το ένα μετά το άλλο τα καταστήματα της «παραδοσιακής» εμπορικής Πάτρας. Τελευταίο αντίο και από τον ιστορικό Eυφραιμίδη (στο διόροφο νεοκλασικό αρχοντικό δίπλα στο Mango).
Ηταν μια ονομαστή οικογενειακή επιχείρηση, με πραγματικά πλούσιες βιτρίνες που «κύκλωναν» τον καταναλωτή. Με πολλές κούκλες, σε νοσταλγική λογική νεωτερισμών. Δεν μπήκε ποτέ στον πειρασμό να ακολουθήσει τα σύγχρονα trends προώθησης της αγοράς. Εντυσε τρεις τουλάχιστον γενιές, με μεγάλη γκάμα γυναικείων ρούχων και εκλεκτά υφάσματα στη διεύθυνση Αγίου Νικολάου 33. «Ψυχή» του καταστήματος ήταν ο ιδρυτής Γιώργος Ευφραιμίδης που «έφυγε» περίπου 2 χρόνια πριν. Πολύ αγαπητός, κοινωνικός και με ξεχωριστή προσωπικότητα εμπόρου, απέκτησε με την επίσης πρόσφατα αποθανούσα σύζυγό του Ελένη, τρία παιδιά, τους Ευάγγελο, Λεωνίδα, Αδαμαντία.
Ο Λεωνίδας Ευφραιμίδης, ένας από τους πιο χαρισματικούς ερασιτέχνες ηθοποιούς της Πάτρας έκανε αναρτήσεις στο διαδίκτυο για το «τέλος εποχής». Ενημέρωσε μάλιστα ότι το κατάστημα θα κάνει νέο ξεκίνημα γιορτάζοντας φέτος 60 χρόνια. Μεταφέρθηκε ψηλότερα στον ίδιο δρόμο, Αγίου Νικολάου 63 και Κανακάρη.

H πρόσοψη του καταστήματος τώρα


Ο αείμνηστος Γιώργος Ευφραιμίδης σε παλιά φωτογραφία

Η χαρακτηριστική εικόνα της επιχείρησης

Διαφήμιση του χθες
Το τελευταίο δεκαήμερο ο κόσμος κοντοστέκεται χαζεύοντας το κλειστό κτίριο. Αλλοι θυμούνται, άλλοι όχι.
Εμεις έχουμε και προσωπικές μνήμες από τον Ευφραιμίδη. Τα μοναδικά υφάσματα στον πάνω όροφο, τότε που ακόμα ράβαμε φορέματα στα μαθητικά χρόνια για τα parties στα eighties- nineties. Hταν ένα μαύρο βελούδο με κεντημένα ροζ μικροσκοπικά τριανταφυλλάκια που έγινε bustier mini dress, ένα αξέχαστο μπροκάρ με αστραφτερά σχέδια που εξελίχθηκε σε τοπ, ένα παραμυθένιο floral που «κόπηκε» σαν αιθέρια φούστα με λόξες… Τα έβλεπες τα «τόπια» και ξεσηκωνόταν μεμιάς η δημιουργική φαντασία του designer μέσα σου. Χαρακτηριστική ήταν και η ασπρόμαυρη διαφημιστική εικόνα με το γυναικείο πρόσωπο με το καπέλο. Ούτε και αυτή άλλαξε ως τώρα και ούτε θα θέλαμε να αλλάξει…

Ο Λεωνίδας Ευφραιμίδης

Το νέο ομώνυμο κατάστημα σέβεται την ιστορία των 60 χρόνων
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr