Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Αμαλιάδα Νάσος Νασόπουλος Πατρινό Καρναβάλι 2025 Τέμπη ΠΑΤΡΙΝΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

/

Ψηφιακό πελατολόγιο: «Σκανάρισμα» της εφορίας σε πλυντήρια αυτοκινήτων και πάρκινγκ μέχρι γάμους και βαφτίσεις

Ψηφιακό πελατολόγιο: «Σκανάρισμα» της εφ...

Τον Απρίλιο ξεκινά η πιλοτική εφαρμογή του ψηφιακού πελατολόγιου

Φαντάζεται κανείς ένα αυτοκίνητο να φτάνει για πλύσιμο ή σέρβις και ο υπάλληλος να μη χρειάζεται να κρατήσει σημειώσεις, να ρωτήσει όνομα ή να ανατρέξει σε τεφτέρια;

Αντί γι’ αυτό, σηκώνει το κινητό του, σκανάρει την πινακίδα του οχήματος και, μέσα σε δευτερόλεπτα, ο πελάτης έχει καταγραφεί αυτόματα στο νέο ψηφιακό πελατολόγιο.

Αυτή είναι η λογική πίσω από τη νέα λειτουργία «ψηφιακο πελατολόγιο» που εισάγει η ΑΑΔΕ  μέσω του My Data App, η οποία τίθεται σε πιλοτική εφαρμογή από τον Απρίλιο.

Το νέο σύστημα αφορά αρχικά επιχειρήσεις που σχετίζονται με οχήματα – όπως πλυντήρια, συνεργεία, πάρκινγκ και ενοικιάσεις – και στοχεύει να αυτοματοποιήσει πλήρως τη διαδικασία καταγραφής πελατών και συναλλαγών.

Ο τρόπος είναι απλός:
• Κατά την είσοδο, ο επαγγελματίας σκανάρει την πινακίδα του οχήματος και το πελατολόγιο ενημερώνεται αυτόματα.
• Κατά την έξοδο, σκανάρεται η απόδειξη ή το τιμολόγιο που εκδίδεται, και το σύστημα καταγράφει την ολοκλήρωση της συναλλαγής.

Όλα αυτά, χωρίς ειδικό εξοπλισμό, μόνο με το κινητό τηλέφωνο. Το εργαλείο έχει σχεδιαστεί ειδικά με στόχο να καλύψει τις ανάγκες των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων, προσφέροντας έναν άμεσο, εύχρηστο και ανέξοδο τρόπο για να καταγράφεται η καθημερινή δραστηριότητα χωρίς κόπο.

Η πιλοτική εφαρμογή ξεκινά στον συγκεκριμένο κλάδο λόγω του υψηλού όγκου μικρών συναλλαγών και της συχνής εναλλαγής πελατών. «Θέλουμε να δώσουμε πιλοτικά την εφαρμογή να τη δουν σε προαιρετική βάση στην πρώτη φάση για να εξοικειωθούν, να πάρουμε και παρατηρήσεις επί του πεδίου…», ανέφερε πρόσφατα ο διοικητής της ΑΑΔΕ, Γιώργος Πιτσιλής, παρουσιάζοντας τα επόμενα βήματα για την εξέλιξη του συστήματος.

Η επόμενη φάση βρίσκεται ήδη υπό σχεδιασμό και αφορά έναν εντελώς διαφορετικό –αλλά εξίσου κρίσιμο– χώρο: τις εκδηλώσεις. Γάμοι, βαφτίσεις, δεξιώσεις, πάρτι και κάθε είδους μαζική διοργάνωση πρόκειται να ενταχθούν στο σύστημα του ψηφιακού πελατολογίου, με στόχο η εφαρμογή να ξεκινήσει πιλοτικά μέσα στο καλοκαίρι.

Ο στόχος είναι διπλός: να καταγραφεί η πραγματική επιχειρηματική δραστηριότητα στους τομείς αυτούς, και παράλληλα να ενισχυθεί η διαφάνεια και η τήρηση φορολογικών υποχρεώσεων σε κλάδους όπου η καταγραφή πελατών παραμένει έως σήμερα αποσπασματική ή ανύπαρκτη.

πηγη protothema

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Σχόλια

Ειδήσεις