Με εντατικούς ρυθμούς εξελίσσονται οι εργασίες διάνοιξης των σηράγγων
Στα εργοτάξια ενός εκ των σημαντικότερων έργων στρατηγικής σημασίας για την ανάπτυξη της Δυτικής Ελλάδας, βρέθηκε σήμερα το thebest.gr και σας μεταφέρει εικόνες από ένα έργο- μαμούθ σε ...εξέλιξη, το συνολικό κόστος κατασκευής του οποίου, ανέρχεται σε 1,487 εκατομμύρια ευρώ και χρηματοδοτείται από ένα συνδυασμό ιδιωτικών κεφαλαίων -τραπεζικά δάνεια και ίδια κεφάλαια- Ευρωπαϊκών κονδυλίων, τη συμβολή των χρηστών και το Ελληνικό Δημόσιο.
Τα 20 εργοτάξια της Ολυμπίας Οδού εκτείνονται κατά μήκος 120 χλμ από την ανισόπεδο κόμβο της Αρχαίας Κορίνθου έως και την ευρεία Παράκαμψη της Πάτρας.
Η συνολική πρόοδος των εργασιών στο τέλος Νοεμβρίου του 2014, είχε φτάσει το 60%
Σε ό,τι αφορά τις σήραγγες, παρά τις δυσκολίες που υπάρχουν σε σχέση με τη μορφολογία κ.α. έχει ολοκληρωθεί το 83% της κατασκευής τους .
Η μεγαλύτερη σήραγγα του νέου αυτοκινητόδρομου Κόρινθος – Πάτρα, είναι αυτή της Παναγοπούλας και έχει μήκος 4.033 χλμ.
Σε ποσοστό 58%, έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες κατασκευής των 209 γεφυρών – 47 γέφυρες – 22 άνω διαβάσεις και 140 κάτω διαβάσεις – του τμήματος Κόρινθος-Πάτρα.
Οι 43 από από τις γέφυρες είναι μεγαλύτερες των 25 μέτρων και η μεγαλύτερη είναι αυτή του ποταμού Κράθι με μήκος 190 μέτρων.
Σήμερα στο έργο απασχολούνται 2.200 εργαζόμενοι, ενώ η Ολύμπια Οδός είναι το μοναδικό έργο που κατασκευάζεται σε παράλληλες συνθήκες κυκλοφορίας στο 85% του δρόμου, καθιστώντας το έτσι το δυσκολότερο έργο που εκτελείται στη χώρα.
Το έργο αναμένεται να δοθεί προς χρήση στα τέλη του 2015.
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr