Και με μεγαλύτερη ασφάλεια το σημαντικότερο
Ξεκινήσαμε από την Πάτρα στις 8.56 το πρωί. Η πρώτη διαδρομή προς την Αθήνα μέσω της Ολυμπίας Οδού με τα μέχρι σήμερα έτοιμα τμήματά της και χωρίς τον γεμάτο κορύνες δρόμο σε όλο του σχεδόν το μήκος μέχρι την Κόρινθο.
Τα πρώτα χιλιόμετρα έγιναν στην περιμετρική οδό της Πάτρας. Συνηθισμένη η διαδρομή μέχρι το Ρίο. Από εκεί και μετά αρχίζουν τα πρώτα...μηνύματα για το ευχάριστο ταξίδι που ακολουθεί.
Πλησιάζοντας στην Παναγοπούλα, ένας άψογος αυτοκινητόδρομος, μερικά μέτρα πιο ψηλά από τον παλιό σε οδηγεί στην είσοδο του τούνελ. Η αλήθεια είναι ότι εκεί χάνεις πλέον την αίσθηση της οδήγησης στη γνωστή διαδρομή και για πέντε χιλιόμετρα περίπου νομίζεις ότι βρίσκεται σε κάποιο αυτοκινητόδρομο της δυτικής Ευρώπης.
Το ίδιο ευρωπαικό μοτίβο συνεχίζεται μέχρι τις Καμάρες όπου τα έργα θα συνεχιστούν για λίγες ακόμη εβδομάδες.
Από τις Καμάρες και για περίπου 1 χιλιόμετρο η κυκλοφορία γίνεται σε μια λωρίδα ανά κατεύθυνση, μέχρι να μπούμε και πάλι στον αυτοκινητόδρομο, περνώντας έξω από το Αίγιο και μέχρι τον κόμβο Καλαβρύτων.
Η διαδρομή συνεχίζεται σε μια λωρίδα ανά κατεύθυνση αλλά παραπλεύρως του δρόμου επικρατεί οργασμός εργασιών.Μέχρι το Ξυλόκαστρο υπάρχει συνεχής εναλλαγή τμημάτων που έχουν ολοκληρωθεί και άλλων που δεν είναι ακόμη έτοιμα.
Σε κάθε περίπτωση όμως απαιτήθηκε λιγότερο από μια ώρα.
Από το Ξυλόκαστρο και μετά τελειώνουν όλες οι δυσκολίες. Δυο λωρίδες ανά κατεύθυνση μέχρι τη διασταύρωση με την Τρίπολη και ακολούθως τρεις λωρίδες μέχρι την Ελευσίνα.
Όταν μπαίνουμε στην Αττικη Οδό το ρολόι δείχνει 10.41 το πρωί...
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr